Ja det var snautHar du bare en plate i samlingen?![]()
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
Ja det var snautHar du bare en plate i samlingen?![]()
Ojojoj!!!God formiddagMildt og godt ute og snøen har for lengst forsvunnet her i sør.
Kjenner det blir en stille og rolig uke men kanskje jeg bestiller litt plater i løpet av uken, har samlet opp en liten liste over plater jeg bare må ha.
Lar denne starte dagen her hos meg sammen med kaffe og sigg
mvh
Vis vedlegget 782259
Vis vedlegget 782264
Ja jeg vet men skal prøve å fikse det ved anledning men det blir ikke i kveldDette må fixes MVis vedlegget 784001
Heftig natt og Katie Melhua, nå blir jeg nysgjerrig herEtter en heftig natt og mye godt drikke var det deilig å legge seg på sofaen og slenge på litt vinyl
Blir musikk et par timer og farmen senere. Jaja ikke mobb men jeg liker å se på farmen
Nyt kvelden folkens hva dere en gjør.
mvh
Vis vedlegget 783996
Vis vedlegget 783998
Ja det hadde ikke blitt feil å ha en natt med henneHeftig natt og Karie Melhua, nå blir jeg nysgjerrig her
Det blir nok heller katta (med lua)Ja det hadde ikke blitt feil å ha en natt med henne
mvh
Takk for detFine blingføtter til komponentene.
Hvor kommer de fra?
Ja det er et flott album men jeg har bare den på sølvskiverGod morgen, må skaffe meg den jeg også. Har hørt den mye på tidal, regner med det er herlig lyd på vinyl også...
Det skal jeg TT og takkTa'n helt ut @motoren , det har du fortjent! Jeg heier på deg! Skål og god helg!
Vis vedlegget 785656
Kos deg, og ikke tenk på «morgendagen» når regninga skal gjøres oppJaja nå er det bare et par timer til helgen braker løs og full fart i 3 dager med en hyggelig reke/skalldyr kveld som en start
Blir nok ikke mye dere hører fra meg på en liten stund
Igjen ha en fin helg folkens.
Det ble stille her jaHei! Hvordan står det til? Er det tøffe tak og lukter det fortsatt reke av fingrene?![]()
Tror han er på Blåkors en turDet ble stille her ja![]()
Jeg blir dårlig bare av å tenke på en tredagers…Tredagers klarte man til nød i ungdommen, men etter 50, DOA