motoren
Æresmedlem
Smalehove er veldig godt men ser litt groteskt ut
mvh
Smalehove er veldig godt men ser litt groteskt ut
Hmm...
Ja jeg skal kose meg men det blir nok bare Cola til maten i dagHa en fortsatt fin helg motoren. Kos deg med ullmaten du og det skal vel være akevitt til slik «mat»?
Hehe blir nok ikke noen liter men er godt med noen glass til labbene men i dag blir det bare Cola til pinnekjøttetJeg tror krigen i Ukraina tar slutt før det er fritt for tråder med dårlig stemning på HFS dessverre.
Sånn er det når alle vil leke i samme sandkasse.
Det er et fortreffelig album med Cole du har tatt fram ser jeg.
Ett lite spørsmål ;
Hvor mange liter Jeltsin går det pr syltelabb?
(Spør for en venn)
God helg, motormann.
Er det nøtvendigt å dra så langt??Ett lite spørsmål ;
Hvor mange liter Jeltsin går det pr syltelabb?
(Spør for en venn)
God helg, motormann.
Nå får du spille en av dem, men ikke den fjerde, så får du fortelle litt om lydkvaliteten. Mulig du husker feil?Takk skal du ha TT godt å ha en kompis som kan litt mere med data en meg selv
mvh
Ikke så lenge siden jeg hørte et par av dem og kan ikke si at jeg er imponert over lyd kvaliteten men de er så bra at gjør ikke noeNå får du spille en av dem, men ikke den fjerde, så får du fortelle litt om lydkvaliteten. Mulig du husker feil?
Har inntrykk av at Lyraen er ganske nådeløs mot middelmådige innspillinger men det får en leve medNå får du spille en av dem, men ikke den fjerde, så får du fortelle litt om lydkvaliteten. Mulig du husker feil?
Du får prøve NagaokaHar inntrykk av at Lyraen er ganske nådeløs mot middelmådige innspillinger men det for en leve med
mvh
Det var mest fordi "vår venn" ( ) mente at dette merket var det eneste saliggjørende! Sikker bra men jeg kjenner heller ikke dette merket. Det nærmeste jeg har vært er Sumiko blueNeida Nagaota har sikker mye bra på repotoaret men kjenner ikke til merke
mvh
Ser den Deilig at han holder seg vekk for tiden, hvis bare en annen også kunne gjort detDet var mest fordi "vår venn" ( ) mente at dette merket var det eneste saliggjørende! Dikkert bra men jeg kjenner heller ikke dette merket. Det nærmeste jeg har vært er Sumiko blue
Hehe ja det skal du ikke se vekk i fra merkelig skrueDen gang jeg nevnte Nagaoka for (altså da han var på Ortofon-kjøret), så omtalte han lyden fra Nagaoka som "marsipan". Det var visstnok ikke positivt at det låt som "marsipan". Men kanskje han har blitt glad i marsipan nå i seinere tid?
Blandinga av så glatt stemme og så rølpete gitar kan være smått genialGanske så habil, han GCJr
Se fra 5:10
Yepps....Blandinga av så glatt stemme og så rølpete gitar kan være smått genialt
Ja det hadde jo vært en mulighet men ser ikke veldig bra ut men går fint, må bare vaske skikkelig innimellom Faktisk veldig ofte