motoren
Æresmedlem
Hehe nei det er ikke så gale virkelig fine folk dette her som jeg har vært en del av i over 20 årInteressant gjeng du henger med. Puben heter ikke Blue Oyster Bar?
mvh
Hehe nei det er ikke så gale virkelig fine folk dette her som jeg har vært en del av i over 20 årInteressant gjeng du henger med. Puben heter ikke Blue Oyster Bar?
Takk for det Sevald joda jeg tåler det mesteGod bedring Gøy å følge tråden din, også løye å tulle litt på din bekostning Det ser det ut som du tåler
Ja det kan jeg godt tenke meg er veldig fornøyd med den og skal aldri ut av husDet rykker litt i savnet-genet når jeg ser Audio Research preen din. 🥲
Jeg hadde denne. Eneste minuset var at den ikke hadde fjernktr. , men et smykke av en preJa det kan jeg godt tenke meg er veldig fornøyd med den og skal aldri ut av hus
mvh
Nope - kun selvforsvar, all den tid jeg nok må tiskrives den grupperingen selv.Hmmm mobbing på gang her ptb
Fy fader den er flott A tenker den er et savnJeg hadde denne. Eneste minuset var at den ikke hadde fjernktr. , men et smykke av en pre
Vis vedlegget 884000
…damene også, og det er klart lenger mellom de som hadde fått innpass som au-pair’s hos Hertugen eller kunne vært med i Lagga’s fredagskavalkader nå, enn det var den gangMange av de samme …
Takk i like måte Tore, godt å høre fra deg og at du har kommet på beina igjenGodt å se at du fremdeles er på plass, motoren!
Beklager langt fravær her inne, men helsa har det med "å komme i veien"! Først var det betennelse i venstre skulder, og når den begynte å komme seg, gikk både kona og jeg "i dørken", full av influensa og covid! Å miste lukt og smak er en ting, men når hørselen på toppen av alt nesten forsvinner, ja da er det alvor! I hvertfall for oss som liker musikk!
Det begynte på lille julaften og det tok oss tre uker å bli kvitt "svineriet". Nå på mandag følte vi oss sånn nogenlunde i form igjen! Nok sutring.
Hvordan går det i Flekkefjord? Vinter og snø, plaskregn eller sol og godvær?
Tore
Moro å lese Tore og gleder meg på dine vegne Høres ut som en bra pakke for lite penger.Nei, det er sant! Gleder meg til lengre og lysere dager! Synes det verste er gjort mot midten av februar!
Nå har jeg bare et anlegg her i stua, men det slutter ikke å imponere meg! Kjøpte det fra en kar her i Trondheim via Finn.no, og 29.mai sto han her i stua med anlegget! For kr 8000,- fikk jeg Nad C162 (forforsterker), Nad C272 (forsterker, 150w 8ohm) og et par
Bowers&Wilkins CM 7! Disse ble opprinnelig kjøpt i september 2008 og pakket ned i originaleskene i mai 2009! Han mente de ble brukt så lite før nedpakking at de langtfra var "innspilte", noe jeg kan skrive under på! Etter en tids spilling på dette anlegget, merket både kona og jeg at lyden ble sterkere og musikken "luftigere" (i mangel på bedre ord)! Mer behagelig lyd!
På den annen side ble bassen alt for "heidundrende", måtte ofte justeres ned! Så leste jeg en engelsk artikkel der samme problem ble beskrevet og hva som måtte gjøres for å bli kvitt det! Plugge igjen bassrefleksporten! Rask telefon til Hifi-klubben og tre dager senere var pluggene på plass!(det nestsiste paret de hadde på hovedlageret)
Siden har alt vært "fryd og gammen" når det gjelder musikk! Synes nesten at bassen er blitt dypere og mer kontrollert!
Nei, nå setter jeg på litt musikk! Og som vanlig - beklager alt for langt innlegg!
Tore
To stjerner, ToreP Fikk akkurat høre at Høvdingen sitter på Aker Brygge og drikker dyr champagneGodt å høre at du har hatt godvær og sol idag,@motoren!
Vi fikk se sola en halvtimestid i dag - det gjorde godt! Pga. blokker rundt oss, er sola borte for oss i noen uker rundt nyttår, men nå kan "vårfornemmelsen" sakte begynne å sige inn!
Håper du får en riktig god helg!
Tore
Allerede omtalt i denne trådenTo stjerner, ToreP Fikk akkurat høre at Høvdingen sitter på Aker Brygge og drikker dyr champagne
Jøje meg, fikk nesten dårlig samvittighet…….men heldigvis bare nestenAllerede omtalt i denne tråden
Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!
Om ingen andre har problemet ville jeg tro feilen ligger hos deg :) Kontaktvansker er et stigende problem i samfunnet, Drossel. Snakk med en venn. :)www.hifisentralen.no