- Ble medlem
- 22.08.2009
- Antall liker
- 8.198
Enda verre hvis han utvikler jurJeg håper inderlig at du ikke "utvikler horn" iløpet av kvelden, motoren!
Hvis det skjer, har det nok gått vél hardt for seg!
Tore
![Forundret ansikt :astonished: 😲](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f632.png)
![Grinende skrikende ansikt :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f606.png)
Enda verre hvis han utvikler jurJeg håper inderlig at du ikke "utvikler horn" iløpet av kvelden, motoren!
Hvis det skjer, har det nok gått vél hardt for seg!
Tore
Jeg bare lurte på om din platespiller/pick up går tilbake til start etter endt spilling? Ikke verre enn detNå er jeg ikke helt med A ?
mvh
Nei den er helt mekaniskJeg bare lurte på om din platespiller/pick up går tilbake til start etter endt spilling? Ikke verre enn det
Ok. Da kan det være skummelt å sovne på sofaen ved lytting til LPNei den er helt mekanisk
mvh
ikke noe problem AOk. Da kan det være skummelt å sovne på sofaen ved lytting til LP![]()
Så den står ikke og gnager i innersporet i evig tid?ikke noe problem Aden stopper som en vanlig arm i slutten av platen
mvh
Jo den gjør det men det gjør jo de fleste armerSå den står ikke og gnager i innersporet i evig tid?
Ikke de med auto-return eller auto-cue, men greit, da er det avklart. Ha en glad aftenJo den gjør det men det gjør jo de fleste armer
mvh
Det er forbløffende få av dem som elsker å bekymre seg over ØL&LP-problematikk som er i stand til å begripe fordelene med full-autoIkke de med auto-return eller auto-cue, men greit, da er det avklart. Ha en glad aften![]()
Var bare meg som var litt treg AGrunnen til at jeg spurte, var så enkel at @motoren skrev at han la seg på sofaen for å slappe av, mens han lyttet til LP. Det er fort gjort å sovne når man slapper av på sofaen med god musikk. Det var derfor jeg spurte, ikke verre enn det. Hva andre har, er helt uinteressant.
Minner helt klart, fin skive.. Gidder ikke "hilsnings" runden, vi prater da sammen hver dag, flere gangerMimrer litt tilbake i tid med dennesnart klar for påskens første fest og solen skinner
Ha en fin påske folkens og fortsatt fin helg.
mvh
Hehe den som venter for se HCMinner helt klart, fin skive.. Gidder ikke "hilsnings" runden, vi prater da sammen hver dag, flere ganger.. Men en ypperlig helg, det ønsker jeg deg F.. Er det i år du kommer over fjellene, eller blir det flere år å vente?
![]()
Hørt dem før, men tror deg ikke før du iverksetterHehe den som venter for se HCmå snart ta meg i sammen og komme meg litt rundt
mvh
Hehe er redd jeg taper men la oss se hva som skjerHørt dem før, men tror deg ikke før du iverksetterVeddemål, hvem kommer først til den andres nærområde, dvs innen fem mils radius, i 23? Vinner mottar tre lp plater av den andre. Deal?
![]()
Veldig koselig å høre ToreGodt å få meldingen "motoren svarer på tråden....."!
Vil ikke "plage deg" med å spørre om hvordan det går etc, før du selv føler at formen er slik at du vil legge ut noe i tråden! Men like gledelig hver gang du gjør det!
Her oppe er det endelig blitt VÅR - takk og pris! Hadde snø og kulde "langt oppi halsen", som hver eneste vår, forøvrig!
Ellers har jeg fått et nytt TV- og delvis "musikkliv"! Hvem skulle trodd at tv - kanalen "Mezzo" skulle være så behagelig å lytte til? Ikke jeg, ihvertfall!Etter å ha fått Node'en innstalert og satt i drift, måtte jeg i full fart få justert sub'en! Det dundret i veggene, men etter (nok en) justering ble det bra!
Foreløpig brukes Node'en bare på tv og noen musikk kanaler, men etterhvert blir det nok Tidal etc! Jeg må venne meg til systemet før jeg kaster meg ut i "den store streamer - verdenen"! Ennå blir det mest vinyl og cd, og det vil det nok fortsette å være!
Beklager alt for langt innlegg, Frank!
Tore