motoren
Æresmedlem
Stemmer det A styggere kan det nesten ikke bli men en kvalitets bil
mvh
mvh
Meget bra albumSitter å har en gjennomgang av dette albumet etter gode tips her inne Dette var rett og slett knallbra
mvh
Fantastisk bra album!Etter en bedre middag er det på tide med en dessert i form av litt vinyl
Ha en fin helg til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 934930
Vis vedlegget 934931
God morgen fra megGod morgen en tidlig søndag Ha en fin dag folkens mens jeg kikker på dacer i den store verden
mvh
Vis vedlegget 935394
God morgen,God morgen en tidlig søndag Ha en fin dag folkens mens jeg kikker på dacer i den store verden
mvh
Vis vedlegget 935394
Tja nei i grunnen ikke men det er jo en jungel der ute men tenker på Musical Fidelity eller noe fra Luxman i første omgang.God morgen,
Har du noe spesielt i kikkerten?
Takk for det Lund vi ser hva som skjer utover.Pontus står klar for lån hvis du skulle vurdere noe slikt.
Jeg synes utseende og finish virker bra på Denafrips. For meg har lyden mye større betydning enn størrelse og farge. At en komponent tar lite plass er i grunnen bare en fordel når det står i stua.Pontus står klar for lån hvis du skulle vurdere noe slikt.
Selvfølgelig har den det men hvis jeg kan velge vil jeg ha normal størrelse og sølv finish men er ikke et mustFor meg har lyden mye større betydning enn størrelse og farge.
Jeg er veldig fornøyd, og de digitale medier har fått en ny renessanse. Jeg bruker faktisk dac mer enn platespiller for tiden. Pontus er et godt steg opp fra Ares.Jeg synes utseende og finish virker bra på Denafrips. For meg har lyden mye større betydning enn størrelse og farge. At en komponent tar lite plass er i grunnen bare en fordel når det står i stua.
Jeg har ikke hørt de større modellene over Ares, men skulle jeg hatt en ren DAC ville jeg prøvd en Pontus evt Venus. Venus er vesentlig dyrere, men det er nok likevel mye for pengene hvis man sammenligner med tilsvarende i lydkvalitet.
Kjenner en som har en Terminator, men har dessverre ikke fått hørt oppsettet med den.
Tipper du er fornøyd med din Pontus @bia ?
Eversolo?God morgen Ivan Den blir nok stående en stund til men er på jakt, Monarchyen er en god dac men det kribler litt etter noe nytt.
Bare bytte syken som har slått inn selv om det er sommer enda, snart høst og Hifi tid
God mandag til dere som er innom
mvh
God morgen H nei jeg må nok opp noen hakk men har kikket på denEversolo?
SpennendeGod morgen H nei jeg må nok opp noen hakk men har kikket på den
mvh
Du er flink å komme med gode anbefalinger og du trenger ikke være redd for at jeg ikke får det hjem Er sommer enda så jeg drøyer den litt men gleder meg til noe ny musikk i husglad jeg går rett hjem hos noen eller hva jeg skal si morro motoren kjenner til det flinkere til å legge til i handlekurva enn å få de hjem ikke rart det blir dyrt når enn er flink til å fylle opp hehe