jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.183
God helg, motoren!
Aldri skjønt deres fascinasjon av denne. For meg blir det som å pakke inn fårikål i glanspapir. Lufttett også!Vakker Waters cover
mvh
Som om at sagblad skulle være så mye bedre …..Det er ikke korrekt lenger. Etter 2020 ble kua byttet ut med et tre.
Kjedelig når sånne ting inntreffer og spesielt rett før helg Ønsker deg en god helg og håper du finner andre ting å gjøre Pub?Fader nå gikk det skeis igjen her, tidligere hadde jeg problemer med venstre kanal men nå kom det igjen i høyre Bare skurrer noe fælt og jeg tror det er preen som trenger litt recaping Skal sjekke det ut nærmere men i dag skrur jeg bare anlegget av.
Faen noe dritt når ting begynner å streike.
mvh
Ja det er noe dritt men har hatt problemer en stund, startet i venstre kanal men så ble ting bra igjen men i dag startet dritten i andre kanal så nå må jeg gjøre noe.Kjedelig når sånne ting inntreffer og spesielt rett før helg Ønsker deg en god helg og håper du finner andre ting å gjøre Pub?
Kan det være en dårlig lodding?Ja det er noe dritt men har hatt problemer en stund, startet i venstre kanal men så ble ting bra igjen men i dag startet dritten i andre kanal så nå må jeg gjøre noe.
Tar en ny test i morgen Blir tv helg og ingen pub dessverre, er en del ting som skjer fremover så en må roe ned litt
Nyt kvelden
mvh
Det kan det jo være men tviler siden det skifter kanalKan det være en dårlig lodding?
Den var verreDet kan det jo være men tviler siden det skifter kanal
mvh
Ja det har nødt å være preen siden jeg bi amper og det skurrer i alle elementerHar du sjekket om feilen ligger i pre eller power?
Nei dessverre A Tar en rolig helg foran tv og lager noe godt å spise tenker jegPuben i kveld mr?
Ja det var det men skal sjekke litt i morgen og se om jeg kan bekrefte at det er preen som fuskerKjedelig start på helga det der motoren
Håper du finne en løsning fort
Ikke en rør pre dessverreKan det ver dårleg kontakt i røysoklane? Prøv å rikse litt på røyra.
Åååå, trudde du hadde ARC.Ikke en rør pre dessverre
mvh
Nå må du dra fordel av at anlegget spiller og sette inn strakstiltak, de som jeg vet funker.Anlegget virker i dag igjen, vanskelig å finne feilen nå det ikke er konstant men skal nok finne ut av det og er 95% sikker på at det er preampen.
Har et lite gjenhør med DML i kveld, nydelig album
mvh
Vis vedlegget 958733
Vis vedlegget 958734
God morgen Frank bra måte å starte dagen på med litt kaffe og HFS
Ja det funket i går men feilen kommer og går litt men er sikker på det er preampen som tuller men må få frem feilen igjen for å være sikker på hva som er galt.God morgen Frank bra måte å starte dagen på med litt kaffe og HFS
Har anlegget oppført seg pent de siste dagene, leste noen dager etter du skrev om det at muligens pre-ampen krangla litt
Ja du får se om det vedvarer da du har muligens noen lokale hifikompiser som kan ha en ekstra pre-amp på lager du kunne fått lånt noen uker for å se om problemet ble borte ogsåJa det funket i går men feilen kommer og går litt men er sikker på det er preampen som tuller men må få frem feilen igjen for å være sikker på hva som er galt.
Har heldigvis en kompis som reparerer
mvh
Ja det er nok ikke noe problem men det er lett å finne utav siden jeg biamper og hvis det skurrer i alle elementer er det preen som er synderenJa du får se om det vedvarer da du har muligens noen lokale hifikompiser som kan ha en ekstra pre-amp på lager du kunne fått lånt noen uker for å se om problemet ble borte også