Må la den få et par timer i rom temperatur men den er i allefall på plass og oppkobletGratulerer!
Det er bare å plugge den i med en gang - den får mye fortere varmen med strøm på...
Nydelig Sluket men skulle bare vært i sølv men kanskje kommer det slik en i fremtiden, da jeg er veldig glad i den riaaen jeg har fra MF
Gratulerer med ny DAC! Fargemessig passet den pent inn sammen med resten av utstyret ogsåMå la den få et par timer i rom temperatur men den er i allefall på plass og oppkoblet
Det er fort gjort at det slår kondens når en får ting i hus på denne årstiden.
mvh
Vis vedlegget 972540
Riktig god tur ut og flott at du endelig får i deg litt svingolje God helg!Ser ut som det blir lite testing i dag Ble visst lurt ut på en fest om noen strakser og jeg er meget lett lurt med slike hyggelige ting og det er jo tross alt fredag
mvh
Fest om noen få strakser - det er friskt så tidlig på dagen Frank!Ser ut som det blir lite testing i dag Ble visst lurt ut på en fest om noen strakser og jeg er meget lett lurt med slike hyggelige ting og det er jo tross alt fredag
mvh
Det er slik med oss vaksne.... lol eller så er det berre at fok i dag starta frytelig seint. Drikk fort, går ut seint og sloss på vei heim. Når eg var i tenåra og tidleg 20 åra så hadde vi pling fest....Fest om noen få strakser - det er friskt så tidlig på dagen Frank!
Da er vel festen over så du rekker hjem til Norske Talenter på fjernsynskassa da
Gjelder dette også for kvinnerMå la den få et par timer i rom temperatur men den er i allefall på plass og oppkoblet
Det er fort gjort at det slår kondens når en får ting i hus på denne årstiden.
mvh
Tja...om det blir kondens i eller på en kvinne, kan det gå to veier Inpain 1968:Gjelder dette også for kvinner
Ja det må jeg si H Kunne slengt ut en hau med superlativer men den spiller som en drøm og en fantastisk bunn og det trengte jeg da jeg sliter med rommetTipper den dacen gjør jobben ja, kjekt med noe nytt når vintermørke og kulde brer seg over landet.
Ja du kan trygt si den overgikk mine forventninger Kanskje jeg må begynne å kjøpe cder igjenGod morgen - så knall at Dac'en sto til ( kanskje til og med ovegikk) forventingene ! CD plata er ikke død enda vettu
Med andre ord; det sitt som ei kulå!Ja det må jeg si H Kunne slengt ut en hau med superlativer men den spiller som en drøm og en fantastisk bunn og det trengte jeg da jeg sliter med rommet
Blir moro fremover å spille mye sølvskiver da jeg ikke har brukt cd spilleren på lenge.
mvh