Overdrev litt her, det er noe snø igjen og mye fender etter kraftig vind i går men 2,5+ grader og regn hele dagen i dag så det forsvinner sakte men sikkertHeldige du...
Her ligger det fremdeles noen ca seks cm med snø i hagen osv.
mvh
Overdrev litt her, det er noe snø igjen og mye fender etter kraftig vind i går men 2,5+ grader og regn hele dagen i dag så det forsvinner sakte men sikkertHeldige du...
Her ligger det fremdeles noen ca seks cm med snø i hagen osv.
Da sitter du altså å tripper og venter på søndagen…Skye Edwards på sølvskive i kveldHadde tenkt meg en tur på puben i kveld men slik ble det ikke, surt og kaldt ute.
Helgen nærmer seg med Voice og Hver gang vi griner så da er programmet for helga satt, søndagen er selvfølgelig pub kveld
Ha en fortsatt fin kveld
Joda er redd du har rett i detDa sitter du altså å tripper og venter på søndagen…![]()
![]()
![]()
Liker Ina svært godt men skjønner hva du menerFlott også at hun "litt vel høy på seg selv" er erstattet med Gabrielle.
Enig. Skjønt hypen av Bjella (som artist. typen er en fin fyr) klarer jeg ikke å forstå, men det er jo smak og ubehag selvsagt. Tåler ikke Nordstoga heller, så kanskje jeg bør vurdere å justere oppfatningen av telemarkinger snartLiker Ina svært godt men skjønner hva du menerHver gang vi griner sesongen synes jeg er veldig bra denne sesongen, bortsett fra Carola
mvh
Hallingdøl ja - beklager til alle både døler og Telemarkinger!^ Har du kanskje hatt "traumatisk" opplevelse med ei fra det fylket tidligere.
Dessuten - Bjella er Hallingdøl.
Bare å kjøre påMen nå skal tråden til Motoren få fred for mine ungdomstraumer.
Hehe ja det kan du siEn ting jeg ikke skjønner er image til @motoren. Ser ut som en tøffing av en Hells Angles dud, og spiller for det meste fløtepus musikkDette står ikke i stil
Tipper du tåler snill mobbing på en lillelørdag
![]()
![]()
Motoren er så tøff & hard at han må motvirke dette litt med snill musikk ellers går det alt for langt i den harde retningen...
edit; ser at dette like gjerne kunne vært meg...
He he.... Ja.... takk for "snakken". Har selvfølgelig jekket en øl. Det får man jo alltid lyst på i tråden dinHasse, så du var innomkom nettop hjem fra puben
mvh
Lillelørdag, ikke noe å teke påSitter å lurer litt på om det blir en tur på puben i kveld men må tenke litt![]()