M
medlem215396
Gjest
Synd med dårlig vær, knall høstvær i Trøndelag i flere dager nå og det blir lite tid foran anlegget, arbeidsoppgaver utvendig får oppmerksomhet forresten alltid spennende å se hva andre lytter til
Missunelse kan vere så mangt,må ikke vere en negativ ting. Finner en her inne et knall godt kjøp på Torget eller Finn,og jeg har lyst på det kan jeg bli missunelig. Men er samtidig glad på vegne av den personen som fikk det til en god pris.Det diskuteres Misunnelse i en annen tråd, håper virkelig ikke jeg kommer til å kjenne på det. En fryktelig uting.
Denne er ny i min samling så den må få litt spilletid i dag
mvh
Vis vedlegget 512520
Helt enig Ove, viktig å glede seg på andres vegneMissunelse kan vere så mangt,må ikke vere en negativ ting. Finner en her inne et knall godt kjøp på Torget eller Finn,og jeg har lyst på det kan jeg bli missunelig. Men er samtidig glad på vegne av den personen som fikk det til en god pris.Det diskuteres Misunnelse i en annen tråd, håper virkelig ikke jeg kommer til å kjenne på det. En fryktelig uting.
Denne er ny i min samling så den må få litt spilletid i dag
mvh
Vis vedlegget 512520
O
Spilleren min hviler også på magneter, ikke de du har men likevel. Oppsettet mitt har ganske bra kapasitet, og jeg kan spille så hele rommet beveger seg krafig uten at platespilleren virker nevnverdig påvirket. Føles nesten surrealistisk.Her snurres det vinyl i bøtter og spann og det er imponerende hvor mye disse gjør, kjenner mye vibrasjon i veggen men snurra er 100% tyst.
Ingenting overføres til platespilleren
Anbefales på det sterkeste, passer jo godt under riaa, cd spiller osv og ikke er de dyre
mvh
Vis vedlegget 511486
Så bra det funket over all forventning her hjemme så dette er noe folk burde skrive seg bak øret hvis en har problemer med vibrasjoner.Spilleren min hviler også på magneter, ikke de du har men likevel. Oppsettet mitt har ganske bra kapasitet, og jeg kan spille så hele rommet beveger seg krafig uten at platespilleren virker nevnverdig påvirket. Føles nesten surrealistisk.Her snurres det vinyl i bøtter og spann og det er imponerende hvor mye disse gjør, kjenner mye vibrasjon i veggen men snurra er 100% tyst.
Anbefales på det sterkeste, passer jo godt under riaa, cd spiller osv og ikke er de dyre
mvh
Vis vedlegget 511486
Spilleren min kom med dette fra produsent. Så vidt jeg vet selges de ikke løst.Så bra det funket over all forventning her hjemme så dette er noe folk burde skrive seg bak øret hvis en har problemer med vibrasjoner.Spilleren min hviler også på magneter, ikke de du har men likevel. Oppsettet mitt har ganske bra kapasitet, og jeg kan spille så hele rommet beveger seg krafig uten at platespilleren virker nevnverdig påvirket. Føles nesten surrealistisk.Her snurres det vinyl i bøtter og spann og det er imponerende hvor mye disse gjør, kjenner mye vibrasjon i veggen men snurra er 100% tyst.
mvh
Vis vedlegget 511486
Har du en link til dine?
Ha en fin helg
mvh
Tja si det HC, har faktisk ikke så mange da nesten hele samlingen forsvant på 90 tallet men har ca 400 album på vinyl og noenlunde det samme av CD skiver.Du hanker inn skiver. Hvor mange har du nå? Må nesten begrense meg, har for mye. Og for liten tid
Hehe Ove, jeg kan ikke noe for det men jeg liker farmen, helt grei søndags underholding når en er skikkelig fyllesjukFarmen! Ta deg sammen!!
O
Det er nok kun for de 2 le.... dameneHehe Ove, jeg kan ikke noe for det men jeg liker farmen, helt grei søndags underholding når en er skikkelig fyllesjukFarmen! Ta deg sammen!!
O
mvh
Blink skudd ifra sist helg barnedåp, det kan være hardt å leke med barnebarn
mvh
Vis vedlegget 513288
Hehe det er jo snart vinter og da kreves det gode dekkBlink skudd ifra sist helg barnedåp, det kan være hardt å leke med barnebarn
mvh
Vis vedlegget 513288
Pengesterke folk. Dekket ser jo helt ubrukt ut
Forslag til tommelfingerregel: Slicks i lufta, mønster på bakkenHehe det er jo snart vinter og da kreves det gode dekkBlink skudd ifra sist helg barnedåp, det kan være hardt å leke med barnebarn
mvh
Vis vedlegget 513288
Pengesterke folk. Dekket ser jo helt ubrukt ut
mvh
Ja det er det, lenge siden den har fått en rundeFlott plate!
Ja har det TT men det er en 10-15 år gammel modell men havner nok opp med en ny en om littRegner med at du har fått med deg at det ligger en MHZS på Torget nå
Takk i like måte TT og takk for tipsOki. Det er et helt ukjent merke for meg. Ha en flott kveld
Ja den er nydelig, ser ut som den har magnetiske ben slik som jeg brukerVar vel den de viste i Horten, uten at jeg fikk hørt den. Sikleobjekt!