|
Ja det var moro å høre igjenJa den er virkelig bra
O
Ja det følger jeg ikke med påJa det var moro å høre igjenJa den er virkelig bra
Ohadde helt glemt den bunken med vinyl og det var mye bra men også noe fyll masse.
Men nå er det snart farmen
mvh
Nei det er nok ikke for alle men synes det er greit og avslappende å kikke påJa det følger jeg ikke med påJa det var moro å høre igjenJa den er virkelig bra
Ohadde helt glemt den bunken med vinyl og det var mye bra men også noe fyll masse.
mvh
O
Derfor jeg så Baywatch i sin tid!Nei det er nok ikke for alle men synes det er greit og avslappende å kikke påJa det følger jeg ikke med påJa det var moro å høre igjenJa den er virkelig bra
mvh
O
mvh
Ja særlig!!!!Derfor jeg så Baywatch i sin tid!Nei det er nok ikke for alle men synes det er greit og avslappende å kikke påJa det følger jeg ikke med på
O
mvh![]()
Joda du har i grunnen rett, så litt på det selvSom nevnt i egen tråd tidligere i dag, så har jeg fått nye piller som er bannlyst av WADA og står på rødlisten for dopingpreparater. Det skal jo nevnes at undertegnede mener at kvinnekropp i badedrakt er vakkert å se på i nevnte serie.
Enig i det,kun derfor jeg så på detSom nevnt i egen tråd tidligere i dag, så har jeg fått nye piller som er bannlyst av WADA og står på rødlisten for dopingpreparater, så det kan være litt av årsaken. Det skal jo nevnes at undertegnede mener at kvinnekropp i badedrakt var vakkert å se på i nevnte serie.
Ja det var i grunnen mye fint som spakulerte rundt på strandenEnig i det,kun derfor jeg så på detSom nevnt i egen tråd tidligere i dag, så har jeg fått nye piller som er bannlyst av WADA og står på rødlisten for dopingpreparater, så det kan være litt av årsaken. Det skal jo nevnes at undertegnede mener at kvinnekropp i badedrakt var vakkert å se på i nevnte serie.
O
Ja det er helt sikkert TT, selv om en det bare er noe småtterierAlltid gøy med pakker.![]()
Det eneste jeg vet er dette TRACY CHAPMAN - S / T LP + INNER!!! ORIGINAL EURO ELEKTRA R/S ALSDORF MASTERDISK. får se hva som dukker opp om en uke eller 2Hvilket catalog nr har den Tracy plata motor'n? Min er en 960 774-1 EKT44 UK/EUR
Alsdorf Masterdisk på Matrx/runout er vel før Tyskpressning samme som på min.
Høres ut som samme utgave som min?Det eneste jeg vet er dette TRACY CHAPMAN - S / T LP + INNER!!! ORIGINAL EURO ELEKTRA R/S ALSDORF MASTERDISK. får se hva som dukker opp om en uke eller 2Hvilket catalog nr har den Tracy plata motor'n? Min er en 960 774-1 EKT44 UK/EUR
mvh
Ja det høres slik ut, blir moro å få den på vinyl igjenHøres ut som samme utgave som min?Det eneste jeg vet er dette TRACY CHAPMAN - S / T LP + INNER!!! ORIGINAL EURO ELEKTRA R/S ALSDORF MASTERDISK. får se hva som dukker opp om en uke eller 2Hvilket catalog nr har den Tracy plata motor'n? Min er en 960 774-1 EKT44 UK/EUR
mvh
Takk for det TT, skal gjøre mitt besteKos deg med todagers rotbløyte motoren og god helg!![]()
Ja du må få hjem et exemplar karmanaSikkert og godt valg! Første skiven til Tracy Chapman må etter hvert også finne sin plass i hyllene i Drotningsvik.
Hvis dere er redd for å forspise dere, er det bare å sende en kasse hummer nordover. Du trenger ikke en gang legge ved en passende vin![]()
Skål ja, vi er veldig flinke til å få i oss store mengder alkoholForfest før en todager står det respekt av. Skål!
Rare greier det der. Uansett hvor- og når jeg ferdes i det miljøet er det sånnSkål ja, vi er veldig flinke til å få i oss store mengder alkoholForfest før en todager står det respekt av. Skål!
mvh
Takk for det ptbRare greier det der. Uansett hvor- og når jeg ferdes i det miljøet er det sånnSkål ja, vi er veldig flinke til å få i oss store mengder alkoholForfest før en todager står det respekt av. Skål!
mvh
En chopper pakket for tur til treff skal jo som kjent se omtrent sånn ut:
Vis vedlegget 519588
Og for enkelte hender det da at kvelden slutter omtrent sånn:
Vis vedlegget 519590
Har et riktig så hyggelig og fuktig julebord.
Regner med at vi ikke hører så mye mer fra deg på et par døgn![]()
Ja det hadde vært noe^ Dere burde jo vært såpass at frk (eller er det fru) Bakken var hyret inn for å underholde (musikalsk altså) på julebordet![]()