Nei er ikke i form i det hele tatt men blir her inne en stund tilEr du ikke i form motoren?
Å gi seg før 22:00 en lørdagskveld er et dårlig tegn
mvh
Nei er ikke i form i det hele tatt men blir her inne en stund tilEr du ikke i form motoren?
Å gi seg før 22:00 en lørdagskveld er et dårlig tegn
Der er en flott plate, takker GunnerOh Yeah, den har jeg på vinyl, og det er vel obligatorisk også. Er ingen DP-kjenner, men liker den godt. Dessverre for få sjanser til å spille skikkelig høyt, så får ikke spilt den like ofte som jeg ønsker.
Sov godt, motoren!
Var på Ørretkonsert i Oslo for mange år siden, feit blues og gode musikere. Dette var før han rota det til for seg..
Ja det er fullstendig idioti men det har skjedd noe ganger før dessverreSlikt er bare lavmål![]()
Kall det hva du vil BB men dette er lavmål til de graderBønder på by’n.....
Hva var det han rota til sluket? jeg kjenner ikke historienVar på Ørretkonsert i Oslo for mange år siden, feit blues og gode musikere. Dette var før han rota det til for seg..
Er i grunnen enig men Breakfast in America er ikke gal den heller, har dessverre bare disse 2Beste fra Supetramp synes jeg.
Har alle jegEr i grunnen enig men Breakfast in America er ikke gal den heller, har dessverre bare disse 2Beste fra Supetramp synes jeg.
mvh
Regnet ikke med noe annet OveHar alle jegEr i grunnen enig men Breakfast in America er ikke gal den heller, har dessverre bare disse 2Beste fra Supetramp synes jeg.
mvhpå vinyl må vite!
O
Koser meg jeg vet du,spiller Bee Gees faktisk, ESPRegnet ikke med noe annet OveHar alle jegEr i grunnen enig men Breakfast in America er ikke gal den heller, har dessverre bare disse 2Beste fra Supetramp synes jeg.
mvhpå vinyl må vite!
Oellers koser du deg i hulen i kveld?
mvh
Bee GeesKoser meg jeg vet du,spiller Bee Gees faktisk, ESPRegnet ikke med noe annet OveHar alle jegpå vinyl må vite!
mvh
O
Ja noe har deBee GeesKoser meg jeg vet du,spiller Bee Gees faktisk, ESPRegnet ikke med noe annet OveHar alle jegpå vinyl må vite!
mvh
ODet hadde jeg aldri trodd men de har sikkert noe bra de også
mvh
Takker TTNevte skive er produsert av selveste Arif Mardin og mange kjente musikere med. Som Marcus Miller, Glenn Frey, Greg Phillinganes, Mike Porcaro for å nevne noen. Arif Mardin var vel den hotteste produsenten man kunne hyre inn. Han samarbeidet med artister som Queen, The Bee Gees, Anita Baker, Aretha Franklin, Bette Midler, Laura Branigan, Chaka Khan, Scritti Politti, Phil Collins, Daniel Rodriguez, Norah Jones, Richard Marx, Culture Club og Jewel.
Jeg har platen, veldig braVeldig veldig sjelden jeg er innom blues sjangeren, det er ofte kjedelig og intetsigende, men her kom det jammen en låt som er i ihjelspilte av andre artister, denne derimot gikk ikke ubemerket forbi, slow blues...
mvh
Anbefaler denne platen musicus, mye bra og superb lydNytt bekjentskap for meg, men det skal dyrkes når det endelig dukker opp noe hørbart!
mvh
Ja det er ikke tull engangDet enkle er ofte det beste sies det![]()
En fin dag til deg også motorenJa det er ikke tull engangDet enkle er ofte det beste sies det![]()
Ha en fin dag roeng2 og kos deg uansett hva du steller med
mvh
Nå snakker viGod dagenSitter og overfører penger til barn og barnebarn og plutselig var julepresangene i boks, deilig å slippe å springe rundt i butikker.
Solen skinner i dag med det er kaldt så det blir nok en innedag foran alteret renker jeg
Venter en del ting i posten men det tar visst sin tid nå i julestria dessverre men men
Setter på denne
mvh
Vis vedlegget 521007
Takk for tips musicusskal ta en lytt på div av denne karen, har ikke noe fra før og vet ikke hvorfor
Ha en fin dag videre
mvh
Ja Pink Floyd er aldri feilNå snakker viGod dagenSitter og overfører penger til barn og barnebarn og plutselig var julepresangene i boks, deilig å slippe å springe rundt i butikker.
Solen skinner i dag med det er kaldt så det blir nok en innedag foran alteret renker jeg
Venter en del ting i posten men det tar visst sin tid nå i julestria dessverre men men
Setter på denne
mvh
Vis vedlegget 521007
O