Motorsykkel-galskap!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jepp!

TOTALT IDIOTI!!! :mad: :mad:

Jeg kjørte selv rundt på en blodtrimma Suzuki Katana engang i forrige århundre. Vet litt om hva fart og TULLEKJØRING kan gjøre.......

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
rein idioti. Jeg vet dessverre hvordan det ser ut når slike "tøffinger" krasjer.

O

OivindJ

Gjest
Har kjørt endel gris selv.

Men når det er slik at dersom en av bilene skifte fil, så er du ferdig(som i dette tilfelle), da er risikoen altfor drøy.

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
187
Torget vurderinger
12
Kylling..! Velger jo selv hvordan du kjører da, men offkårse du er mer utsatt.. Det er farlig å leve.

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Kylling..! Velger jo selv hvordan du kjører da, men offkårse du er mer utsatt.. Det er farlig å leve.
Mye mulig det, men vet godt at det finnes en del vogntog sjåfører som av og til kan gå glipp av "småting" i speilene sine.... Men men... kjenner mange som er sykkel entusiaster, og de trives veldig med det, men for meg personlig(!) ser jeg ikke for meg å bruke uante tusen kr på noe som lar seg bruke i noen sommerdager pr år. Mye annet morro bruke pengene på :)

mvh

O

OivindJ

Gjest
If you choose to ride, how do you decrease risk?

For riders:

Stay the hell away from everyone in a car :) Hadde jeg hatt sykkel-lappen, så hadde jeg sikkert mista den når jeg ble lei av hønemor som gledelig ligger i blindsona i et par mil sammenhengende. Hun ser jo deg helt fint så hva er problemet ditt? hehe...

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
114
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
kjører du på to hjul SKAL du alltid kjøre som om enhver i bil er en TOMSING/ IDIOT som ser en annen vei HELE tiden. f.eks selv så kjører jeg aldri ut i veien før jeg ser at de faktisk kjører av fra veien selv om de blinker. i god tid. i 1. av 100 tilfeller så står faktisk blinken på og de kjører videre!!!! dette har jeg opplevd 2 ganger siste 1/2 år- bilister fy f for en hjernedød gjeng.
hilsen en som av og til selv er bilist.
jakr

K

kbwh

Gjest
Jeg driver med tråsykkel jeg da, men det er det samme. Prøver alltid å søke øyenkontakt med sjåføren av panserkjøretøyet.
Motorsyklister har generelt en helt annen oppførsel i trafikken enn bilister. De er oppmerksomme, naturlig nok. Det gjelder å holde seg i live.

Topp Bunn