Det er ikke nok med at en selger skal med strakt ansik fortelle deg at man skal punge ut 60.000 etter 2 dagers bruk, men at du atpåtil skal sende høyttalerene på rundtur i europa fordi de ikke har teknisk kunnskap til å skru på dem her i norge. Garanti faller ut sier de.
Det jeg som kunde forstår da, er at skal jeg gå gjennom det her hver gang det skjer noe, hvis det er noe som de ikke klarer å finne ut av så må det sendes rundt i verden, og kostnaden er det jeg som må stå for.
Det er ikke forskjellig på meg eller andre at man klør seg i hodet på hva slags produkt man har kjøpt. Det andre er at det ser ikke som selgere har noe forståelse og mangler innlevningsevne ved hvordan de skulle følt det hvis de hadde blitt utsatt for det. Det er det som irriterer meg mest av alt. De later som om alt er normalt og det blir som å snakke til en vegg.
Jeg har kontaktet leverandør, det var det første jeg gjorde, men de har blokkert meg ved at jeg klager for mye og eier null forståelse for hvordan jeg opplever det.
Alt går på det at det er min feil, og det skal jeg betale for.
Man tror kanskje at hvis man kjøper et produkt til en kvart million så skulle servicen reflektere den prisen. Det er helt motsatt. Hvis jeg nå ber om reklamasjon så er det noe jeg kan drømme om fordi både selger og utsalgssted vil kjempe hardt mot det for fortjenesten de har fått ved salg av produktet og det finnes ikke sjangs ved at at dem vil gi tilbake pengene uten kamp over det.
Jeg kjøpte det jeg drømte om og det har vært 9 uker med helvete ved at det er ingen som kan annet en å kreve mere penger for skaden som er gjort. At jeg nå skal kjempe om forsikring og anskaffe rapporter på tilstand over anlegg. Hifi blir bare en drøm, spetakkel, enorm kostnad og at man skal sitte foran sitt anlegg og være bekymra over at man blir flådd hvis noe går gærnt. For ikke å snakke om all energi som har gått med på å kjempe for å få dem til å spille igjen.
Kunne gått med på mye, men det fanskapet der skulle jeg ikke ønske mine fiender en gang.