Muse cd spiller

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.654
Antall liker
32.467
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Hei

er den noen som har erfaring med MUSE ? Og deres cd spillere? Er dette bra saker ? Hva slags klang ideal kan en si disse følger ?
 

gunni2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
117
Antall liker
0
Tenker du på Xindak Muse ? . Jeg har no 1.0
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.654
Antall liker
32.467
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Tenker du på Xindak Muse ? . Jeg har no 1.0

Hei

nei, tenker på amerikanske MUSE. Xindak er kina vare, kompetent sådan, men ikke MUSE :)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Jeg har hatt en Muse cd spiller i noen år nå med svært god erfaring. Men siden jeg har lagt denne ut for salg på bruktbørsen blir det litt feil av meg å kommentere den her.

Men forselår du tar kontakt med Audiofreaks som forhandler disse i Norge. Peter pleier å være hjelpsom med informasjon og vurderinger.

http://www.audiofreaks.no/
 

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.700
Antall liker
142
Sted
Bergen
Hei

Jeg er eier av Muse Polyhymnia.
Link til test: http://www.museelectronics.com/Dilshad_Feroze.pdf

Jeg var tidligere den stolte og fornøyde eier av dCS Elgar Plus/Verdi/Purcell/Verona. (Dette var før dCS hadde oppgradert den innebyggete pre i Elgar Plus).
Så fikk jeg Muse Model Ten og Conrad Johnson ACT2 på hjemlån. Sistnevnte kombinasjon spilte betraktelig bedre enn den komplette dCS-riggen. Dette medførte at jeg solgte min dCS-rigg til en bankdirektør i Taiwan.
Inn kom CJ ACT2 og Muse Polyhymnia. Med Polyhymnia inne i lydkjeden spiller det enda bedre enn med Model Ten.
Så langt har jeg enda til gode å høre noe som spiller bedre. Ja, det finnes bedre spillere der ute, MBL, Zanden, Esoteric, Emm Labs, NWO-2.5T, men dette er spillere som koster så myye mer. Spørsmålet blir hvor mye du ønsker å legge ut på spiller. Selv så venter jeg på å få den nye Muse Erato II hjem på lån. Det blir sagt at den skal være betraktelig bedre enn Polyhymnia. Vi får vente å se, og ikke minst høre. Med Polyhymnia har du en super spiller, og hvis Erato II er betraktelig bedre, vil den nok være blandt det aller øverste sjiktet av spillere.

Hilsen
Endre
Hei

er den noen som har erfaring med MUSE ? Og deres cd spillere? Er dette bra saker ? Hva slags klang ideal kan en si disse følger ?
 
Topp Bunn