Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    God morgen.

I påvente av av barna skal våkne til liv i huset satt jeg og drotlet over SaltyDogs geniale oversikt over vennetrådens medlemmer og deres MI-beholdning. Fant ut at det kunne være morsomt å lage en kalkyle (ja, jeg vet det er "litt" nerdete :)..............) og den ble som bildet under viser..............

Mvh.
    Maxtor

Vedlegg

Sist redigert:

ol-fa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2004
    Antall liker
    79
    Torget vurderinger
    1
    Hei, på dere. Har fått i hus mitt første Malmin-produkt, en MI 11 "Light" som skal få spille med Nakamichi PA 7 og Kappa 7. Har spilt en drøy time med det og er allerede imponert. Litt skarphet blir sannsynligvis borte i løpet av kvelden. Den er veldig dynamisk, med masse punch overalt hvor det trengs. Musikken er betydelig mer levende enn med Hong kong - preen jeg inntil nå var fornøyd med. Service: Det gikk ei uke fra jeg leverte inn min gamle pre på posten til jeg kunne hente min nye samme sted !!!

Sist redigert:

Hornlyd

Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    11.599
    Torget vurderinger
    10
    Apropos oppgraderinger. Roar lagde high-level innganger på et par Klipsch subber jeg hadde for et par år siden. Det var vel ikke akkurat rocket science med å beregne et partre motstander men Roar lagde printkort, skjærte ut metallplater, monterte tilsvarende multikontakter som Klipsch bruker samt et par medbrakte Supra høyttalerterminaler. Det ble usedvanlig delikat i original-look og 100% reverserbart. En godt utført jobb :) :

http://www.hifisentralen.no/forumet...rasjon-og-ombygging-til-high-level-input.html

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Hei, på dere. Har fått i hus mitt første Malmin-produkt, en MI 11 "Light" som skal få spille med Nakamichi PA 7 og Kappa 7. Har spilt en drøy time med det og er allerede imponert. Litt skarphet blir sannsynligvis borte i løpet av kvelden. Den er veldig dynamisk, med masse punch overalt hvor det trengs. Musikken er betydelig mer levende enn med Hong kong - preen jeg inntil nå var fornøyd med. Service: Det gikk ei uke fra jeg leverte inn min gamle pre på posten til jeg kunne hente min nye samme sted !!!
    Hei på deg, ol-fa!
    Gratulerer med MI 11 "Light", og velkommen inn i MI-familien! ;)
    Hvis du ikke har noe i mot det, så skal jeg rydde plass til deg på den eksklusive MI-lista.

Mvh Salty

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12

Gratulerer, ol-fa, med en flott forforsterker! Og hjertelig velkommen i MI-menigheten ;)

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Apropos oppgraderinger. Roar lagde high-level innganger på et par Klipsch subber jeg hadde for et par år siden. Det var vel ikke akkurat rocket science med å beregne et partre motstander men Roar lagde printkort, skjærte ut metallplater, monterte tilsvarende multikontakter som Klipsch bruker samt et par medbrakte Supra høyttalerterminaler. Det ble usedvanlig delikat i original-look og 100% reverserbart. En godt utført jobb :) :

http://www.hifisentralen.no/forumet...rasjon-og-ombygging-til-high-level-input.html

Hallo HEL og takk for flott tråd med gode bilder ;)

Mulig vi kan legge bildene av sub'en ut under "Oppgraderinger" på "Siden om Musical Innovation"?

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hallo MI-menighet!

Litt stille her for tiden - litt usikker på hva årsaken til det er. Men jeg benytter anledningen til å publisere et par bilder av min MI 11 ;) Denne ble erhvervet for en stund tilbake, men jeg har dessverre ikke hatt tid til å publisere bildene før nu.

Det dreier seg om en MI 11 i et MI 6 Mk2 kabinett - masse plass for eventuelle oppgraderinger :) Da jeg er en mann med få behov falt jeg for enkelheten: Her er det kun 2 innganger og 2 utganger! Helt perfekt!

Smått om sen skal den vel en tur innom Guruen for litt AGSS-behandling.........................

Men hva med lyden da? Nå har jeg levd en stund med MI 11'en. Jeg har tidligere lånt en MI 11, eid en MI 11 Light og en MI 11 Prototype, men det er først nå jeg har kunnet benytte en MI 11 ordentlig over lengre tid sammen med min egen MI 10.1 SE+ (+'en er kommet til da min MI 10.1 SE fikk de helt nye MI 9-printene for en tid tilbake). Og hva disse to komponentene presteres sammen er intet mindre enn helt spesiellt! Rent ut magisk!!! Alle mine preferanser for en lykkestund med en god plate er tilstede! Og jeg nyter det hver dag - til fulle!

Mvh.
    Maxtor

Vedlegg

Sist redigert:

JørgenK

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    84
    Sted
    Ringsaker
    Torget vurderinger
    9
    Pent og ryddig på innsiden av MI produkter. Min "minipre" har også to innganger og to utganger. Jeg bruker til daglig en inngang og en utgang, så for meg er det plenty.

Jeg har i kveld avtalt med Roar å gjennomføre ombyggingen av effektforsterkeren min, slik at den får riktig strømforsyning og nyeste utgave av MI9 print. Siden jeg bor et stykke unna ble vi enige om at jeg sender den til han i posten, så stikker jeg ned å henter den når den blir ferdig. Han mente den skulle bli ferdig ganske raskt. Jeg gleder meg til å få den tilbake. Jeg tror ganske sikkert at den vil stå til forventningene mine og enda litt til.... Jeg regner med at jeg kan legge ut noen bilder av den her, når den kommer i retur.

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Pent og ryddig på innsiden av MI produkter. Min "minipre" har også to innganger og to utganger. Jeg bruker til daglig en inngang og en utgang, så for meg er det plenty.

Jeg har i kveld avtalt med Roar å gjennomføre ombyggingen av effektforsterkeren min, slik at den får riktig strømforsyning og nyeste utgave av MI9 print. Siden jeg bor et stykke unna ble vi enige om at jeg sender den til han i posten, så stikker jeg ned å henter den når den blir ferdig. Han mente den skulle bli ferdig ganske raskt. Jeg gleder meg til å få den tilbake. Jeg tror ganske sikkert at den vil stå til forventningene mine og enda litt til.... Jeg regner med at jeg kan legge ut noen bilder av den her, når den kommer i retur.

Flott, JørgenK! Og bilder av oppgraderingen er jo selvfølgelig meget interessant ;) Skal bli interessant å høre hvordan du opplever oppgraderingen lydmessig også.

Apropos det - tror jaggu jeg har glemt å legge ut bilder av oppgraderingen Guruen gjorde av min MI 10.1 SE for lang tid siden....... Hm...det må vi få orden på.

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hallo igjen, JørgenK.

Kom til å tenke på at du mer enn gjerne kan legge ut noen bilder av din MI 11 Prototype.....

Mvh.
    Maxtor

JørgenK

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    84
    Sted
    Ringsaker
    Torget vurderinger
    9
    Skal prøve å få lagt ut noen bilder av forforsterkeren etterhvert også. Den er nok ganske så lik den du har lagt ut bilder av tidligere i tråden. Både inni og utenpå slik jeg forstod Roar. Jeg mener å huske at han nevnte nicket ditt da han fortalte om at det var flere på hifisentralen som hadde en slik. Min har i tillegg LEDpærer på inngangsvelgeren.

Jeg er ganske spent på hvordan effekten blir etter oppgradering. Jeg har ikke hatt den så lenge, men jeg synes den er en naturlig oppgradering i forhold til Mosfeten jeg har brukt de siste 10 månedene. mer åpen og "frigjort" i mellomtonen og mer bunndrag. siden jeg ikke vet noe særlig om ytelsene på den slik den er nå, så har jeg ikke prøvd å dra på noe særlig, så dette er inntrykk basert på ganske så moderate lydnivåer. Med den ombyggingen av strømforsyningen som Roar har planlagt, regner jeg med at den får bra med krefter. Jeg pleier uansett ikke å spille veldig høyt, men høyttalerene mine er noe ineffektive, så de trenger litt strøm for å blomstre ordentlig.

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Gleder meg virkelig til å høre om lytteinntrykkene etter oppgraderingen, JørgenK.

Jeg har i lang tid hatt et ønske om en MI 9, men den har vært litt for dyr for mitt vedkommende. Dog er jeg usedvanlig fornøyd med min MI 10.1 SE+ og merker at jeg ikke savner noe vedr. lydgjengivelsen slik det er koblet opp og spiller pr i dag.

Som du nevner deler vel MI 9 og MI 10.1 SE mye av de samme egenskapene hva gjelder åpenhet, tredimensjonalitet og ikke minst bunndraget som er helt ut av en annen verden. I MI 10.1 SE'ens tilfelle yter den langt mer enn hva spesifikasjonene tilsier. Tror dette har mye med Guruens filosofi hva gjelder oppbygning av strømforsyning å gjøre.

Og etter oppgraderingen er det vel dette du trolig kommer til å legge merke til ;)

Mvh.
    Maxtor

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    IMAG1238.jpg

Hei godtfolk.
    På tide å være litt mere aktiv.. :)

Bildet viser 5mm kobber plater som akkurat har ankommet.
    Venter på en topplate til MI 11 "light" den også i 5mm kobber.

Planen er å Pimpe MI 14 riaa front. + Foran og bak på strømforsyning.
    MI 11 pre skal få topp + sideplater, og selvsagt nye plater foran og bak på den eksterne strømforsyningen.
    Blir ca 8-10kg ekstra vekt, bedre skjerming og litt originalt :)

Må bestemme meg for om dette skal chromes, eller om jeg "bare" polerer :)

AD

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    11 Diet.jpg

MI Diet.
    HT bypass, 3 inn, og to ut
    Hva mere trenger en mann ?

aktressorian

Fersking
    Ble medlem
    17.09.2012
    Antall liker
    0
    Si meg; bruker Rolf Malmin altid langt tid på å reparerer ting? Å hvorfor skal man betale på forskudd når det tar våtter og vinter før man får tilbake tinga?

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Vis vedlegget 154801

Hei godtfolk.
    På tide å være litt mere aktiv.. :)

Bildet viser 5mm kobber plater som akkurat har ankommet.
    Venter på en topplate til MI 11 "light" den også i 5mm kobber.

Planen er å Pimpe MI 14 riaa front. + Foran og bak på strømforsyning.
    MI 11 pre skal få topp + sideplater, og selvsagt nye plater foran og bak på den eksterne strømforsyningen.
    Blir ca 8-10kg ekstra vekt, bedre skjerming og litt originalt :)

Må bestemme meg for om dette skal chromes, eller om jeg "bare" polerer :)

AD

Oh rakker'n! Her gleder jeg meg til å se bilder av pimpingen!

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Si meg; bruker Rolf Malmin altid langt tid på å reparerer ting? Å hvorfor skal man betale på forskudd når det tar våtter og vinter før man får tilbake tinga?

Hallo Aktressorian.

Mine erfaringer med Malmin er utelukkende positive så her har jeg dessverre ingenting å bidra med. Men mitt råd er at du tar direkte kontakt med Malmin dersom det er noe du lurer på :)

Mvh.
    Maxtor

arild

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Antall liker
    673
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7

Hallo Aktressorian.

Mine erfaringer med Malmin er utelukkende positive så her har jeg dessverre ingenting å bidra med. Men mitt råd er at du tar direkte kontakt med Malmin dersom det er noe du lurer på :)

Mvh.
    Maxtor
    Tiltredes Maxtor!:)

Mvh Arild

C

Cyber

Gjest
    Noen tips til en pre som passer bra til Mosfet-trinnet uten at det koster det "hvite i øynene"? Ser det er litt på brukten, men er jo endel som er 20 år gammel (CJ osv...)

Vil gjerne ha fjernis også.

arild

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Antall liker
    673
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Hei!

Eg har ikkje brukt anna enn MI sine eigne pre'er - MI 1, MI 6, MI 11 og no MI 12 (balansert).

Det absolutt største løftet lydmessig var frå MI 1 til MI 6. MI 6 opplevde eg som svært bra.
    Frå MI 6 til MI 11 var det derfor ikkje relativt sett så stor forbedring, men misforstå meg rett - oppgraderinga var absolutt verdt det!
    Pre'en vart brukt på en MI 2, som åpenbarte at den absolutt ikkje var det svakaste leddet i MI-systemet.

Sidan MI 12 er balansert, og blir brukt med ein helt anna MI-forsterker, kan eg ikkje seie anna enn at den må være svært bra, for lyden i systemet er bedre enn noken sinne.

Nevner det, sidan det har lagt ein MI 11-light pre på børsen ei stund. Men er visst borte for øyeblikket.

Men det er ein del som bruker pre får andre merker, med godt resultat. Så rekner med at du etter kvart vil få ein del gode tips!

Mvh Arild

Petre

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Antall liker
    1.312
    Sted
    Siggerud
    Torget vurderinger
    1
    MI-11 light til 4,5k er et knallkjøp! Du finner ikke noen bedre pre til den prisen. Jeg prøvde light´en først, og tenkte å beholde den før jeg lot meg overbevise om at steget til fullversjonen var verdt de ekstra kronene. Den sorte frontplata på den på børsen lar seg lett bytte til silver hvis det har noe å si for deg.

C

Cyber

Gjest
    Men den på børsen er jo en Light-versjon utifra det som står. Jeg får se, men den virker jo fin - skal sjekke om det er fjernstyring på den.

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.02.2011
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    19
    Heisann,
    har prøvd å sende RM mail, men har ikke fått svar (denne gangen, forrige gang gikk det som smurt), så da må jeg spørre om noen av dere har hatt brummelyder i forsterkerne? Det låter litt som jordbrum, men er ikke det (har forsøkt ujordet kontakt), og er er vesentlig høyere i volum enn jordbrum. Såpass at jeg nå ikke tør bruke forsterkeren på dyre elementer. Helt klart at den må en tur til kiropraktor, men tenkte høre med panelet om noen har erfart det samme?

Pre er Pre-out på onkyo receiver eller aktivt delefilter Behringer 2496 (som får signal fra onkyoen).

Det er også en høyfrekvent støy dersom jeg har koblet til høyttaler men ikke signalkabel på den inngangen, låter helt vanvittig. Er dette normalt med MI'ene (at det må være koblet i signalkabel når den skrus på), eller kan det være en del av problemsituasjonen?

Edit: Jeg har da MI 2.6'en (MI2 som ble moddet til sekskanaler).

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Brummelyder kan jeg ikke si noe om på MI, men hf støy i htt når pre er av eller i Bypass mode er vanlig på mange effekttrinn. opplevd på Doxa, Adcom, Atoll og MI 10.1 se+++ . Ikke noe å bekymre seg for :)
    Pratet med de på Dahlens om det. Veldig vanlig.

Arild D

Heisann,
    har prøvd å sende RM mail, men har ikke fått svar (denne gangen, forrige gang gikk det som smurt), så da må jeg spørre om noen av dere har hatt brummelyder i forsterkerne? Det låter litt som jordbrum, men er ikke det (har forsøkt ujordet kontakt), og er er vesentlig høyere i volum enn jordbrum. Såpass at jeg nå ikke tør bruke forsterkeren på dyre elementer. Helt klart at den må en tur til kiropraktor, men tenkte høre med panelet om noen har erfart det samme?

Pre er Pre-out på onkyo receiver eller aktivt delefilter Behringer 2496 (som får signal fra onkyoen).

Det er også en høyfrekvent støy dersom jeg har koblet til høyttaler men ikke signalkabel på den inngangen, låter helt vanvittig. Er dette normalt med MI'ene (at det må være koblet i signalkabel når den skrus på), eller kan det være en del av problemsituasjonen?

Edit: Jeg har da MI 2.6'en (MI2 som ble moddet til sekskanaler).

mwt

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.10.2007
    Antall liker
    14
    Sted
    vestfold
    Behringer har det med å støye med enkelte forsterkere, ofte er det nok å fjerne jord kabelen som er intern i boksen -bruker selv DCX og DCQ + Dynamic Precision og på DP hadde lignende støy -men DP har også valg for jord sløyfer -i et av de forsvant støyen- men tildligere når jeg brukte EC 250DMB måte fjerne jordingen i Behringen :) vet ikke om det er tilfelle hos deg. Behringer har også noe høyere utgangs nivå som kan oppleves som støy -forresten litt mer å hente ved å mode den såkalte balanserte utgangen fra din behring ellers den analoge delen og husker jeg ikke feil så kan du godt eliminere helle den "analoge balanserte delen" og få bedre lyd. Hør med Roar om han kjenner til de utgangene til Behring -man vet aldri. Dessutten godt mulig at han kan skaffe en bedre buffer forresten :) men MI har ganske høyt inngangs impedans og da funker det bra med å eliminere den balanserte utg. i behringen, det er mye om dette ut på nettet :)

OT: husker du de fine lodde stasjonene du bestilte en gang? varme elementen på loddebolten gikk i stykker for noen dager siden -har du email adressen til de så jeg kan bestille nytt rocke rolf? ;)

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.02.2011
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    19
    Brummelyden er lik uavhengig om delefilteret er i kjeden eller ikke, så det er ikke med i betraktningen. Og den støyen som kommer når jeg drar ut signalkabel er ikke normal, og jeg fikk svar fra RM umiddelbart når jeg la inn posten her. Han sa at slik skulle det ikke være, og forsterkeren skal på besøk til sin herre og mester, så får vi se hvor omfattende det er :)

mwt: uff da, det var leit, jeg vet ikke hvor lenge slike elementer skal vare? Skal se hva jeg finner av kontaktinfo!

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.346
    Torget vurderinger
    1
    Innlegg slettet. Direkte annonsering er jfr. Hifisentralens reglement ikke tillatt. Annonsering skal se på Torget.

bjornh, moderator

mwt

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.10.2007
    Antall liker
    14
    Sted
    vestfold
    Brummelyden er lik uavhengig om delefilteret er i kjeden eller ikke, så det er ikke med i betraktningen. Og den støyen som kommer når jeg drar ut signalkabel er ikke normal, og jeg fikk svar fra RM umiddelbart når jeg la inn posten her. Han sa at slik skulle det ikke være, og forsterkeren skal på besøk til sin herre og mester, så får vi se hvor omfattende det er :)

mwt: uff da, det var leit, jeg vet ikke hvor lenge slike elementer skal vare? Skal se hva jeg finner av kontaktinfo!
    okei -self, glemte å nevne det og -og skrev bare med tilkoblet utstyr- self nok best at RM ser på den :)

Varme elementen gikk i stykker pga at den falt fra benken mens jeg skulle skifte spissen -bruker tabbe :( men fin om du finner info men ingen krise ;)

JørgenK

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    84
    Sted
    Ringsaker
    Torget vurderinger
    9
    Da har jeg fått tilbake min effektforsterker, som har vært hos Malmin på en vellykket fetekur. Den har blitt bygget om til fullblods MI9 i nyeste utgave, med kabinett fra en eldre Mark Levinson no23. Skal legge ut noen bilder og komme med inntrykk senere. Det lille jeg har hatt tid til å høre på den, tyder på klasseforskjell i forhold til hva jeg har hatt tidligere.

Jeg vil rette en takk til Roar Malmin for rask ombygging (to dager !!), veldig god service og ikke minst, et kjempeprodukt som jeg kommer til å få mye glede av.

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Da har jeg fått tilbake min effektforsterker, som har vært hos Malmin på en vellykket fetekur. Den har blitt bygget om til fullblods MI9 i nyeste utgave, med kabinett fra en eldre Mark Levinson no23. Skal legge ut noen bilder og komme med inntrykk senere. Det lille jeg har hatt tid til å høre på den, tyder på klasseforskjell i forhold til hva jeg har hatt tidligere.

Jeg vil rette en takk til Roar Malmin for rask ombygging (to dager !!), veldig god service og ikke minst, et kjempeprodukt som jeg kommer til å få mye glede av.

Fantastisk, JørgenK!!!

Gratulerer med noen som må være et "må-ha-objekt". Jeg er regelrett grønn av misunnelse ;) Kan man kanskje ønske seg et par bilder av effekttrinnet?

Mvh.
    Maxtor

JørgenK

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    84
    Sted
    Ringsaker
    Torget vurderinger
    9
    Jeg skal ordne bilder av både utside og innside snart. I kveld ble jeg sittende i kjellerstua mi, med haka på gulvet og høre på musikk. En utrolig potent forsterker som har krefter i bøtter og spann til høyttalerene mine, som angivelig skal behøve hundrevis av watt for å spille ok. Skikkelig bamsebrakar med silkehansker...

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Jeg skal ordne bilder av både utside og innside snart. I kveld ble jeg sittende i kjellerstua mi, med haka på gulvet og høre på musikk. En utrolig potent forsterker som har krefter i bøtter og spann til høyttalerene mine, som angivelig skal behøve hundrevis av watt for å spille ok. Skikkelig bamsebrakar med silkehansker...

Herlig, JørgenK - det er nettopp det dette handler om: Musikken ;)

Fantastiske bilder, Olbor! Men hva i all verden er dette?? Synes jeg skimter 4 stk MI 9-print?

Mvh.
    Maxtor

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Hehe. Virkelig.. Trodde det var teknikken som var viktigst her..
    Men det er vel et par av dere som hører på musikk.

(ok da.. jeg har vel også sittet noen timer med MI utover leggetid..... )

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hehe. Virkelig.. Trodde det var teknikken som var viktigst her..
    Men det er vel et par av dere som hører på musikk.

(ok da.. jeg har vel også sittet noen timer med MI utover leggetid..... )

Hehe ;)

Mvh.
    Maxtor

Ole Borgenvik

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Hei Maxtor!

Det er rett og slett en oppgradert MI9, (MI9 Experience) med alt av godsaker, 2x40W klasse a og ca. 200W A\B. Kraftige strømforsyninger, og som du la merke til; 4x MI9-print.

Veldig fornøyd! :)

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.977
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Flott oppbygget. Fornuftig/riktig etc. Hva skal du med 4 print? Brokobling eller "ekte balansert"? Eller 4 kanaler :)

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hei Maxtor!

Det er rett og slett en oppgradert MI9, (MI9 Experience) med alt av godsaker, 2x40W klasse a og ca. 200W A\B. Kraftige strømforsyninger, og som du la merke til; 4x MI9-print.

Veldig fornøyd! :)

Rakker'n for en forsterker :eek: Skjønner godt du er fornøyd med denne, Olbor!

Er det forresten ok at jeg laster ned bildene? Tenkte jeg skulle bruke de på "Siden om Musical Innovation".

Mvh.
    Maxtor

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn