Ikke vanskelig å være enig i at det er elektronikk-kunst på høyt nivå, dette.Salty Dog!
Gratulerer med en helt fantastisk beist av en vakker skapning, den er så lekker at jeg ikke har ord! Malmin har gjort det igjen, og jeg tror nok det er verdt ventetiden ja.
Denne vil, og skal jeg ha en gang om ikke så lenge, det ser jeg jo. Du har nok meget mange timer mer musikk-nirvana sammen med god drikke og avslapning, samt julesanger som dundrer ut av høyttalere i disse juledager.
Jeg er meget imponert over byggverket, og jeg iver etter å ilegge deg et besøk om ikke så lenge, noe jeg håper lar seg gjøre. Jeg får tårer i øyene her jeg sitter, helt seriøst. Jeg ser heller på denne enn Megan Fox, helt sant.
Jeg vet litt hva Malmin kan få til; Jeg har jo en "lignende" konstruksjon, men du har ikke noen kondensatorer i signalveien ettersom jeg har forstått, kanskje noen kan forklare noen forskjeller her? RM?
Jeg unner deg dette av hele mitt hjerte bare av å se noe slikt vakkert, og jeg har en viss anelse hvordan denne spiller, (eller kanskje ikke) så jeg håper da på at jeg komme en dag du har tid.
Kos deg som bare f...
Legger ved noen bilder av din og min. (håper det er ok.)
Godt nok får jeg betraktelig flere oppringinger fra RM enn fra NT og i nær fremtid er nok førstnevnte det overveiende mest sannsynlige og uansett svært velkomment. Jeg liker dine betraktninger om musikk-nirvana, god drikke og Megan Fox! Bilder av din og min hørtes ut som noe egnet for en helt annen type forum men var greit når jeg så bildene..
Kona har forlengst innsett nødvendigheten av godt forsterkeri, men jeg er ikke fullt så overbevist om at hun i samme grad ville bifalt at jeg kom trekkende hjem med Megan Fox. Kunne nok kost meg som bare f.., da også.
Selv om det snart er jul må man jo velge fra realismens hyller (!), innse at begge kanskje er litt mye å be om, og da blir det 9.1!!!
Sist redigert: