Maxtor
Hi-Fi freak
Så Maxtor, Ole og andre eventuelle interesserte..et par bilder av skapningen som har gjenoppstått som en fugl-fønix fra asken av min MI-9 balansert..
Vis vedlegget 206831 Vis vedlegget 206832 Vis vedlegget 206833 Vis vedlegget 206834
Bør være en grei oversikt over hvordan innmaten arter seg i denne Dukker opp ny frontplate over sommeren også, så den blir riktig i sort eloksering.
Så langt har det vært litt opp og ned med denne forsterkeren, TRODDE jeg..viser seg vel at det plutselig har dukket opp en del støy i diverse opptak jeg trodde jeg kjente for å si det sånn..merkelige greier! Alt i alt er dette definitivt et steg oppover fra MI-9 balansert, med mer av det samme, enn kanskje noe mer "rør-aktig" lyd i allefall i min stue, men med dypere bass og bedre anslag og futt enn sin forgjenger. Anbefales på det varmeste!
Hadde en artig opplevelse her nettopp forresten, kobla av mine Van den hul "the inspiration" høyttalerkabler og bytta de ut med 10kkv grøftekabel...har prøvd dette tidligere med kollaps i lydbildet som resultat, denne gangen var det en ganske annen opplevelse! Helt klart et bredere og dypere lydbilde med tyngre bass enn VDH-kablene til 10 ganger prisen..fønni!
Ingen kabeldebatt ut av dette dere, jeg vil bare si at det funka for meg nå på en MI forsterker og det kan være verdt å prøve for de som vil ha noe å drive med for å "endre anlegget" uten at det nødvendigvis koster skjorta
Fytteirakker'n for et byggverk, Påsan!!!! Helt rått Ser helt klart hva den ekstra plassen i ditt kabinett gjør med utformingen - nydelig lay-out. Rett og slett!
Om ikke lenge kan det tenkes min eminente MI 18 Balanced skal en liten tur innom Hokksund. Det skal dog ikke gjøres noe på lydsiden da den yter fantastisk, men ny og kraftigere bunnplate og nye tilpassede trafoer står for tur. Her skal det kjæles med alle detaljer!
Mvh.
Maxtor
Sist redigert: