Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Så Maxtor, Ole og andre eventuelle interesserte..et par bilder av skapningen som har gjenoppstått som en fugl-fønix fra asken av min MI-9 balansert..

Vis vedlegget 206831 Vis vedlegget 206832 Vis vedlegget 206833 Vis vedlegget 206834

Bør være en grei oversikt over hvordan innmaten arter seg i denne :) Dukker opp ny frontplate over sommeren også, så den blir riktig i sort eloksering.
    Så langt har det vært litt opp og ned med denne forsterkeren, TRODDE jeg..viser seg vel at det plutselig har dukket opp en del støy i diverse opptak jeg trodde jeg kjente for å si det sånn..merkelige greier! Alt i alt er dette definitivt et steg oppover fra MI-9 balansert, med mer av det samme, enn kanskje noe mer "rør-aktig" lyd i allefall i min stue, men med dypere bass og bedre anslag og futt enn sin forgjenger. Anbefales på det varmeste! :)

Hadde en artig opplevelse her nettopp forresten, kobla av mine Van den hul "the inspiration" høyttalerkabler og bytta de ut med 10kkv grøftekabel...har prøvd dette tidligere med kollaps i lydbildet som resultat, denne gangen var det en ganske annen opplevelse! Helt klart et bredere og dypere lydbilde med tyngre bass enn VDH-kablene til 10 ganger prisen..fønni!
    Ingen kabeldebatt ut av dette dere, jeg vil bare si at det funka for meg nå på en MI forsterker og det kan være verdt å prøve for de som vil ha noe å drive med for å "endre anlegget" uten at det nødvendigvis koster skjorta:)

Fytteirakker'n for et byggverk, Påsan!!!! Helt rått :) Ser helt klart hva den ekstra plassen i ditt kabinett gjør med utformingen - nydelig lay-out. Rett og slett!

Om ikke lenge kan det tenkes min eminente MI 18 Balanced skal en liten tur innom Hokksund. Det skal dog ikke gjøres noe på lydsiden da den yter fantastisk, men ny og kraftigere bunnplate og nye tilpassede trafoer står for tur. Her skal det kjæles med alle detaljer!

Mvh.
    Maxtor

Sist redigert:

Påsan

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.01.2013
    Antall liker
    311
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    21
    Ja, hjelper med plass, det er helt klart. Det hjelper på ryddighet og luftighet/temp, noe i allefall jeg nyter godt av i sommermånedene..:) Jeg vet ikke hva som er ideelt med tanke på trafoer/strømforsyning i denne, men dette har i allefall ingen problemer med å drive mine høyttalere med det som står i den for øyeblikket..

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    @Påsan

Gratulerer nok en gang med "ny" MI-18 balansert.

Denne er mer "moderne" i konstruksjon, derfor er den "bedre" enn gml. MI-9.

Dette sier ganske mye om Musical Innovation's fremgang.

MI-18 er jo MI's entry level sluttrinn. Dette betyr(delevis fordi powersupplyet er MYE større enn originalt

+ at den er balansert) at MI-18, er kanskje like bra, som MI-9 eller kanskje til og med bedre?

For de uinnvidde betyr dette at MI's forsterkerserie er et (mye)bedre kjøp enn noen gang?

Har vel sagt det før, men nye MI-18(entry level) effektforsterker er riktignok en kl AB forsterker,

men den har mye lavere forvrengning enn den gml. MI-9 kl A (2x60w).

Ha en riktig "balansert" aften Påsan!

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Maxtor; Skjønte du ikke ordspillet, da? Hva med å skifte ut frontplata på ampen din samtidig? Til noe i nærheten av visse bilder av MI14 og 15..de ser jo ordentlige ut, da..silver for me..hehe..

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Maxtor; Skjønte du ikke ordspillet, da? Hva med å skifte ut frontplata på ampen din samtidig? Til noe i nærheten av visse bilder av MI14 og 15..de ser jo ordentlige ut, da..silver for me..hehe..

Hø? Ordspill? Jeg gjenkjente ordspillet du hadde overfor Påsans MI 18 Balanced, men ser ikke ordspillet til meg........Hm.....jeg må lese litt mer på postene, tror jeg :)

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12

Beklager, Auditor - glemte helt å nevne frontplaten til min MI 18 Balanced.

Med tid og stunder tenkte jeg at jeg skulle høre med RM om å ta eksisterende frontplate, gravere navn og modellbetegnelse etter gjeldende MI-standard og eloksere den svart på nytt. Da står den i stil til min MI 12 :)

Mvh.
    Maxtor

Petre

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Antall liker
    1.312
    Sted
    Siggerud
    Torget vurderinger
    1
    Nå blir det forhåpningsvis tid for nyutvikling av framtidige MI forsterkere?

RM henger i stroppen så godt han kan og blir mer og mer "balansert".
    .
    Noe av det fine med MIs nyutvikling er at det gjerne drypper litt på eierne av eksisterende konstruksjoner også, så man ikke blir latt i stikken. Kommende upgrades for 9.1 gjør at jeg kan leve lykkelig med den i årevis uten å bekymre meg for mye for at nyere ting er enda bedre.
    Ellers vil jeg si vi er rimelig avhengig av en noenlunde balansert RM.
    Ha en ekstremt god sommer, alle sammen!

Sist redigert:

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Maxtor: Kun ment til Påsan, det ordspillet. Men svart, da gitt..hvorfor ikke sølv OG svart?:cool:

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle MI'ere

En liten digresjon ang. frontplater.

Jeg har selv bestilt svarte frontplater til mine MI greier.Da spesielt MI-13.

Jeg ønsker svarteloksert front, hvor de kan gravere inn i frontplata etter at de har eloksert den.

Da blir det blankt mot svart.

Dette har vist seg og være vanskelig, dessverre.

Gravøren sier at det er vanskelig og gravere en plate som er eloksert, pga. innfestningen av plata.

Frontplata må jo ligge helt stille, når den skal graveres.

Mitt ønske har hele tiden vært og ha blanke knapper og blank logo med ditto, på svart plate.

Jeg håper i det lengste at dette lar seg ordne?

Hvis dette skulle ordne seg, tipper jeg at det er flere som ønsker dette, også ifm

blanding av andre merker med svarte fronter?

Takk for oppmerksomheten

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Maxtor: Kun ment til Påsan, det ordspillet. Men svart, da gitt..hvorfor ikke sølv OG svart?:cool:

Ah, skjønner :) Var et øyeblikk skrekkelig redd for at jeg hadde gått glipp av noe.

Min MI 12 Balanced har nå svart front med sølvblanke knotter. Funker som rakker'n. Hmm.....hvordan få til det på MI 18 Balanced?? Svart front med gravering slik at skriften blir bar aluminium?

Skal høre med RM senere. Poenget for mitt vedkommende er at dette er et MI-produkt og slik sett føler jeg det skal følge standarden definert av RM.

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hei alle MI'ere

Jeg ønsker svarteloksert front, hvor de kan gravere inn i frontplata etter at de har eloksert den.

Gravøren sier at det er vanskelig og gravere en plate som er eloksert, pga. innfestningen av plata.

Mitt ønske har hele tiden vært og ha blanke knapper og blank logo med ditto, på svart plate.

Hvis dette skulle ordne seg, tipper jeg at det er flere som ønsker dette, også ifm

Takk for oppmerksomheten

Og der ser jeg du nevner det samme som meg, hifipuristen :) Merker at jeg, som du, virkelig kunne tenke meg svart front med sølvskrift og knotter. Har kommet litt på vei, da:

Ny front.jpg

I like it!

Mvh.
    Maxtor

Petre

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Antall liker
    1.312
    Sted
    Siggerud
    Torget vurderinger
    1
    Jo, det var fryktelig fint, begge deler. Men jeg foretrekker likevel clean silverface.

kanaris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Antall liker
    1.662
    Sted
    Fetsund
    Er det forresten noen som har tips på hvordan man kan shine opp disse frontplatene.
    Har lest om polering og sånt, men er redd for å ødelegge noe.
    Er det kun vask som gjelder her.

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Er det forresten noen som har tips på hvordan man kan shine opp disse frontplatene.
    Har lest om polering og sånt, men er redd for å ødelegge noe.
    Er det kun vask som gjelder her.

Pleier bare å bruke en lett fuktig microfiber-klut. Funker!

Mvh.
    Maxtor

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    @kanaris

Elokserte flater er ikke plane, så hvis du polerer dem tror jeg du får problemer med og bli kvitt

poleringsmiddelet. Er nok ikke noe i veien for å bruke "sterk" lut på dem.(frontplata -spiritus og sterkere)

De tåler nok det meste?

Når jeg leser denne tråden, virker det som det er nok av "edlere" dråper som også sikkert gjør nytten

til "rengjøring"..............?

Ha en fortsatt god kveld

kanaris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Antall liker
    1.662
    Sted
    Fetsund
    @kanaris

Elokserte flater er ikke plane, så hvis du polerer dem tror jeg du får problemer med og bli kvitt

poleringsmiddelet. Er nok ikke noe i veien for å bruke "sterk" lut på dem.(frontplata -spiritus og sterkere)

De tåler nok det meste?

Når jeg leser denne tråden, virker det som det er nok av "edlere" dråper som også sikkert gjør nytten

til "rengjøring"..............?

Ha en fortsatt god kveld

Får se om det blir noen rester etter kommende helg

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    MAXTOR: RMs standarder er gode , de..men de bildene virka jo ikke akkurat hjemmesnekra, da..hehe..svart og gull er EC, det- ikke MI, spør dere meg..sølv på svart er bedre da..uten noen som helst parallell til Sørlandets perler..

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle MI fans og andre

Skal dere til København i sommer?

Har dere lyst til å kjøpe BILLIG vinyl eller cd'r?

Accord på 4 forskjellige steder i Kbh selger ut vinyl,cd,dvd og blue ray.

Vestergade 37 ved Rådhuspladsen, Jernbanepladsen 5 ved Lyngby St. og Nørrebrogade 90, og der det var pt. desidert billigst er Axeltorvet 3.

Axeltorvet 3 ved Tivoli. Her selger de ut vinyl/cd for Dkr25,- pr stk, eller på dato 20,- pr stk ved kjøp av 10stk.

I morgen selges de ut for Dkr 190,- for 10 stk dagen etter der for 180,- for 10 stk osv.osv. Fram til 29 Juli.

Skal ta båten hjem, så jeg kjøpte dessverre bare 10 stk.

Hadde jeg hatt med bilen, hadde jeg sannsynligvis kjøpt <100!

Fortsatt god sommer, og husk hva skal vi med peiskos når vi har kl A amper fra MI?

Sist redigert:

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.346
    Torget vurderinger
    1
    Spør kvinnfolket om hva hun mener om det..?

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    @bjørnh

Hos oss er det enkelt, vi har ikke peis.(vi trenger det jo ikke fordi vi har kl A amper fra........ gjett.......MI?)

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen alle MI'ere og andre

Vi har akkurat vært ute og spist og hørt på utekonsert i Tivoli.(København)

Det var en Danske Jonas Struck med 4 andre musikere. Cello,trommer,el-gitar,trompet og syntesizer.

De spilte nydelig jazz/avantgarde musikk. Samspillet var greit, men de var dessverre ikke så presise.

Som nesten alltid, ble det spilt ca 10db for høyt. I toppene skriker det i ørene, slik at det blir litt slitsomt

for en gml. musikkelsker/hi-fi entusiast. Vi satt rett foran scenen med ca 12m fram til musikerne.

Bassfundamentet, var alt for framtredene når det ble spilt på lavt volum.

Dette "fundamentet" var dog nesten ikke volumavhengig, fordi når det ble spilt høyt kunne faktisk

bassfundamentet vært høyere?!

Mannen bak miksen, hadde dessverre glemt trommene som faktisk ble for svak i mixen.

Dette var veldig synd, fordi trommisen var svært dyktig!

Dette påminner meg hvorfor jeg helst går på kirkekonsert.

Jeg forstår frustasjonen fra mange hi-fi entusiaster, da det låter MYE bedre hjemme fra cd eller vinyl.

Referansen for hvordan musikk gjengis, kan nok skape debatter, særlig for dem som bare går på konserter

gjengitt fra PA utstyr.(mikrofoner/kabler/mixere/forsterkere/høyttalere).

Uansett en hyggelig opplevelse hvor jeg har bestemt meg for å kjøpe musikk fra denne Jonas Struck.

Ha en forsatt hyggelig sommer/MI kveld!

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.346
    Torget vurderinger
    1
    @bjørnh

Hos oss er det enkelt, vi har ikke peis.(vi trenger det jo ikke fordi vi har kl A amper fra........ gjett.......MI?)
    Jeg er meget glad i min MI 10.1 SE. Burde vel snakket med Malmin om en ekstra trafo her så jeg får oppgradert til 10.1 SE+ versjonen.

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    @bjornh

bjornh du burde også oppgradere din MI-11(preamp) til nye MI-16?

Til din MI-10.1 burde du også kanskje få noe større kondensatorbank og dobbel likeretting med to trafoer med to uttak?

Lykke til bjornh og fortsatt god MI sommer!

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Poppe innom her i tråden med litt info om en jobb utført av Guruen, hører hjemme her i tråden selv om det ikke omhandler MI
    Jeg kom jo i en situasjon med Audio Valve Sunilda riia når det oppsto feil på den, det vanlige service apparatet ville røre den pga
    konflikt mellom meg og de personene her inne, AV tyskland svarte fort og ba meg sende med DHL til de i tyskland, men jeg valgte og ta en tlf til Guruen som
    synes dette var trasig, og sa ja til jobben, etterhvert fikk jeg tilbud om visse oppgraderinger på den, fikk forklaringer på hva og hvorfor ting kunne bedres, enden på visa var at jeg sa ja til alle forslag når den allikevel var inne til rep
    jeg hadde god kontakt underveis og det ble lagt på en liten oppgradering til :) den ble hentet og levert på døren også forøvrig.
    Etter å hatt den nå hjemme noen dager igjen så må jeg si at det var hell i uhell at den røk i første omgang, det er på mange måter en helt "ny" riia jeg har fått igjen
    kjenner igjen rørskimmeret :) men den er mye mer kontant, åpen, gjennomsiktig og spiller større enn tidligere.
    jeg vil anbefale alle andre som eventuellt har samme riia om å ta en tlf og få denne oppgraderingen forklart , virkelig noe å vurdere.
    takker så mye til Guruen som stillte opp for meg :)

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Poppe innom her i tråden med litt info om en jobb utført av Guruen, hører hjemme her i tråden selv om det ikke omhandler MI
    Jeg kom jo i en situasjon med Audio Valve Sunilda riia når det oppsto feil på den, det vanlige service apparatet ville røre den pga
    konflikt mellom meg og de personene her inne, AV tyskland svarte fort og ba meg sende med DHL til de i tyskland, men jeg valgte og ta en tlf til Guruen som
    synes dette var trasig, og sa ja til jobben, etterhvert fikk jeg tilbud om visse oppgraderinger på den, fikk forklaringer på hva og hvorfor ting kunne bedres, enden på visa var at jeg sa ja til alle forslag når den allikevel var inne til rep
    jeg hadde god kontakt underveis og det ble lagt på en liten oppgradering til :) den ble hentet og levert på døren også forøvrig.
    Etter å hatt den nå hjemme noen dager igjen så må jeg si at det var hell i uhell at den røk i første omgang, det er på mange måter en helt "ny" riia jeg har fått igjen
    kjenner igjen rørskimmeret :) men den er mye mer kontant, åpen, gjennomsiktig og spiller større enn tidligere.
    jeg vil anbefale alle andre som eventuellt har samme riia om å ta en tlf og få denne oppgraderingen forklart , virkelig noe å vurdere.
    takker så mye til Guruen som stillte opp for meg :)

En flott solskinnshistorie på en solfylt dag, jokris :)

Godt å høre det ordnet seg til det beste for deg.

Mvh.
    Maxtor

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Hei alle MI'ere

Takk for oppmerksomheten
    Jeg blander meg inn igjen som trådstarter. (What have I done?!?)

For lenge siden bestilte jeg en frontplate fra Schaeffer AG. Home?- Schaeffer AG - Frontplatten, Front Panels, Faces Avant

Det er mulig at de kan hjelpe deg.

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3

For lenge siden bestilte jeg en frontplate fra Schaeffer AG. Home�- Schaeffer AG - Frontplatten, Front Panels, Faces Avant

Trådstarter tore_v1 har nok en gang beæret oss med et besøk! ;)

Forrige gang anmodet jeg ham om å "komme hjem til sine egne", noe han lovte å vurdere...

Jeg tør derfor være så frimodig å gjenta oppfordringen. :cool:

Mvh Salty

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12

For lenge siden bestilte jeg en frontplate fra Schaeffer AG. Home�- Schaeffer AG - Frontplatten, Front Panels, Faces Avant

Trådstarter tore_v1 har nok en gang beæret oss med et besøk! ;)

Forrige gang anmodet jeg ham om å "komme hjem til sine egne", noe han lovte å vurdere...

Jeg tør derfor være så frimodig å gjenta oppfordringen. :cool:

Mvh Salty

Oppfordringen bifalles sterkt!

Mvh.
    Maxtor

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei Maxtor

Jeg har fått nye opplysninger ang. frontplater og eloksering.

Det ser ut til og løse seg "problemet" vi har med og gravere etter at frontplate er eloksert.

Riktignok må vi nok vente til litt ut i August.

Dette ser ut til å bli en permanent løsning, så da blir det nok mulig i framtida og bestille dette for alle.

En stor takk til S.L. for avklaringen.

Mvh
    puristen

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.346
    Torget vurderinger
    1
    @bjornh

bjornh du burde også oppgradere din MI-11(preamp) til nye MI-16?

Til din MI-10.1 burde du også kanskje få noe større kondensatorbank og dobbel likeretting med to trafoer med to uttak?

Lykke til bjornh og fortsatt god MI sommer!
    Den har dobbelt så stor kondensatorbank enn en 10.1. Jeg har en SE. Rent personlig så tror jeg ikke pre-ampen vil utgjøre siiiiiiiinnsyyyyyk stor forskjell, men vil nok helt klart være en oppgradering.

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    @bjornh

Jeg tror jeg tør våge og påstå at oppgradering av preampen MI-11 til MI-16 blir et enda større skritt

i "riktig" retning enn oppgradering av din MI-10.1SE-GT-HARDTOPP SPRINT ?

Uansett Lykke til!

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hei Maxtor

Jeg har fått nye opplysninger ang. frontplater og eloksering.

Det ser ut til og løse seg "problemet" vi har med og gravere etter at frontplate er eloksert.

Riktignok må vi nok vente til litt ut i August.

Dette ser ut til å bli en permanent løsning, så da blir det nok mulig i framtida og bestille dette for alle.

En stor takk til S.L. for avklaringen.

Mvh
    puristen

Fantastisk!!

Da gleder jeg meg allerede :)

Mvh.
    Maxtor

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    Hei hadde et sett MI12/Mosfet og var fornøyd med lyden bortsett fra en del småting som irriterte meg (av/på bryter/remote/trafostøy etc) Har nå en Harman hk990 som spiller bedre enn MI settet på de fleste punkter. Kjører på klipsch og tannoy! Noen formening om hvilket MI sett som er markant bedre enn hk990 til 15000.- på klipsch/tannoy og som er fri for svakhetene jeg nevnte på settet ovenfor ?

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hei hadde et sett MI12/Mosfet og var fornøyd med lyden bortsett fra en del småting som irriterte meg (av/på bryter/remote/trafostøy etc) Har nå en Harman hk990 som spiller bedre enn MI settet på de fleste punkter. Kjører på klipsch og tannoy! Noen formening om hvilket MI sett som er markant bedre enn hk990 til 15000.- på klipsch/tannoy og som er fri for svakhetene jeg nevnte på settet ovenfor ?

Hallo, eddie1.

Jeg har dessverre ingen erfaring med H/K HK990, men har derimot erfaring med MI 15 og MI 18 som jeg sterkt kan anbefale basert på ytelsesforholdet (lydmessig) på disse komponentene kontra MI 12 (MI 11 Light) og Mosfet.

Mvh.
    Maxtor

Sist redigert:

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Ah, kan livet bli bedre!

Med utsikter for å kunne nyte deilige og varme sommerdager sammen med

- Kald øl
    - MI 12
    - MI 18 Balanced
    - IS 6 Pro Mk II+ (har vært så heldig å få teste de litt lengre!)
    - IS Master Reference (har vært så heldig å få låne disse kablene til test)

kan jeg ikke annet enn å føle at livet smiler stort til oss alle for tiden.

Lykkelig sommer, karer :)

Mvh.
    Maxtor
    sommeryr

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn