Hei Arild. Ja, dette er nok riktig. Mine Von Schweikert har "transmission line" bass-system i bunnkabinettet. Et system som suger strøm. Men mine MI21 og MI23,5 løser denne jobben med bravour. Kan spille meget høyt, med deilig og stram bass Men hvilken som er best av MI17 og MI21 vet jeg ikke. Det har kanskje med matching mot høyttalere, som du er inne på.Eg venter ikkje på MI 21, det er det som sagt x-cell som gjer. MI 21 er nært beslekta med MI 17. Ein forskjell eg veit om, er at den har 4 utgangstransistorer PR fase. Dette for å gi lågare utgangsimpedans/høgare dempefaktor. Det var viktig for å holde kontroll på Von Schweichert-høgtalarane til Montesi, som var den første med MI 21 - trur eg.Selvfølgelig [emoji106][emoji4]X-cell venter på MI21 blokker, så kanskje RM snakket om Arild?August 2015?
Det visste jeg ikke. Sist jeg snakket med Roar ønsket han å få ferdig x-cell sine 17blokker. Han har vel også rundet 1 år i venting. Disse burde etter hva han sa sist være ferdig omtrent nå.
Så skulle han prioritere Beistet(igjen).
Er sikkert en grunn for det, men merkelig at din ikke er ferdig/prioritert først Arild.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Her er det bare jeg som roter. Han skulle lage 21blokker til x-cell.
Han ga meg tilbud på det samme når vi snakket om løsninger på at jeg var litt redd for ryggen min. Med tanke på flytting/bæring av Beistet. Men gikk for Beistet.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Eg ventar på ein balansert MI 17 stereoforsterker. Den starta livet som ein Cairn, vart så MI 9 balansert stereo. Og ventar no på å bli MI 17 balansert stereo. Var eit beist då, men miniputt no!
Vis vedlegget 565877
Lånt frå nettet.
Mvh Arild
Forøvrig har kompisen min en MI17 stereoforsterker. Den er dønn tyst, og låter meget fint. Dette sammen med en MI16 er det vel. Singel ended løsning.
Sist redigert: