hifipuristen
Hi-Fi freak
Gratulerer så mye Roar.
3 barnebarn er misunnelsesverdig.
Flotte er de også.
Mvh
puristen
3 barnebarn er misunnelsesverdig.
Flotte er de også.
Mvh
puristen
Det finnes forsterkere fra Mi med nok effekt til de fleste høyttalere. Strømforsyningene Mi leveres med, er dessuten blant de mest generøse i hele bransjen.MI virker som et spennende merke. Hvor stor effekt finnes de med? Har litt tørste høyttalere....
MI 22. Hva var specs og konfig ?Trondmeg - 15991, en liten oversikt og svar på spørsmål.
MI 10 - 15W klasse A - 60W Monoblokk Brokoblet / balansert - 500VA ringkjerne - separate viklinger for H_V kanal.
MI 17 - 25W klasse A - 100W Monoblokk Brokoblet / balansert - 500VA ringkjerne - separate viklinger for H_V kanal.
MI 18 - 70W klasse A/B - 200W Monoblokk Brokoblet / balansert - 2 x 500VA ringkjerne.
MI 21 - 50W klasse A/B - 200W Monoblokk Brokoblet / balansert - 800VA ringkjerne - separate viklinger for H_V kanal.
MI MOSFET - 100W klasse A/B - 300W Monoblokk Brokoblet / balansert - 2 x 500VA ringkjerne. 12 x Hitachi TO-3 MOSFET.
MI 22 har gått ut.
Avvik kan forekomme.
Har du ytterligere spørsmål svarer jeg gjerne.
R
Jeg har sett referanser til varianter av MI MOSFET med høyere effekt (120W, 160W, 250W). Har disse vært i vanlig produksjon, eller dreier det seg om prototyper eller spesial-tilpassede konfigurasjoner?Trondmeg - 15991, en liten oversikt og svar på spørsmål.
MI 10 - 15W klasse A - 60W Monoblokk Brokoblet / balansert - 500VA ringkjerne - separate viklinger for H_V kanal.
MI 17 - 25W klasse A - 100W Monoblokk Brokoblet / balansert - 500VA ringkjerne - separate viklinger for H_V kanal.
MI 18 - 70W klasse A/B - 200W Monoblokk Brokoblet / balansert - 2 x 500VA ringkjerne.
MI 21 - 50W klasse A/B - 200W Monoblokk Brokoblet / balansert - 800VA ringkjerne - separate viklinger for H_V kanal.
MI MOSFET - 100W klasse A/B - 300W Monoblokk Brokoblet / balansert - 2 x 500VA ringkjerne. 12 x Hitachi TO-3 MOSFET.
MI 22 har gått ut.
Avvik kan forekomme.
Har du ytterligere spørsmål svarer jeg gjerne.
R
Det finnes nok mange custom utgaver der ute av de fleste modellene. En av fordelene med å bestille MI er at du kan få de tilpasset dine behov.. litt boutique..Jeg har sett referanser til varianter av MI MOSFET med høyere effekt (120W, 160W, 250W). Har disse vært i vanlig produksjon, eller dreier det seg om prototyper eller spesial-tilpassede konfigurasjoner?
Tusen takk RoarDet er en tid for alt Tommy. Lykke til min venn.
Roar
Ja, vi får se .
Ja, det er ei tid for alt! Håper du kjem snart tilbake!
Mvh Arild
Det er Sundt å sirkulere litt.Kos deg med kinoen.
Tippe du blir lei senere som mange andre thhi
Bare tullet med deg.Det er Sundt å sirkulere litt.
Jeg har gjort dette 1 gang før og angret omtrent umiddelbart etterpå.
Allikevel holdt jeg ut i 15 år før jeg gikk på en smell igjen.
Nå er dagens surround anlegg en del bedre. Så jeg vil klare meg godt.
Da ble det nye høyttalere etter hvert da, skjønner jeg! Gratulerer!Stille her da!
Selv renner timene unna om dagen til musikk i go'stolen . Rimelig godt fornøyd kan man si.
Vis vedlegget 680170
Sentralvarmen er i gang. Bias i høy posisjon å deilig lyd med kropp og nerve i strømmer ut.
Utrolig fornøyd med denne funksjonen på mine MI17 monoblokker Roar,
og ikke minst lyden.
Her i en versjon med høy/lav. Fås ellers som i versjon med tre posisjoner,
High/med/low.
Vis vedlegget 680173
Må si at MI på KEF etter min erfaring er en utrolig bra match.
Både på mine gamle KEF Reference 104/2 Og ikke minst på nye
KEF R7. De bare fortsetter å vokse på meg. Det er ikke som i de
tilfellene du venner deg til lyden etter en stund, og slutter å bli imponert.
Ønsker alle MI venner en riktig god helg.
La vinteren komme, jeg er klar
Mvh Knut.
Takker! Ble et kjøp jeg ikke angrer på nei.Da ble det nye høyttalere etter hvert da, skjønner jeg! Gratulerer!
Ingen bilder av MI21 mono ennå, gitt! Men har ønsket meg det til jul!Takker! Ble et kjøp jeg ikke angrer på nei.
Har du noen bilder av MI21 mono ?
Ikke fått de tilbake enda ?Ingen bilder av MI21 mono ennå, gitt! Men har ønsket meg det til jul!
Det vet nok konstruktøren og byggeren @RMHei. Er det noen her på forumet som vet hvilken transformator som står i MI Mosfet?
Fikk en invoice. Takk for heads up, X-Cell.Det vet nok konstruktøren og byggeren @RM
Du ble ikke fakturert for spørsmålet ?Fikk en invoice. Takk for heads up, X-Cell.