Det jeg føler er avgjørende for å høre hva 23.5A er god for er at hele kjeden er fullbalansert, det gjelder også for 23 og 23.5. Det som nevnes i testen om at Kablene må være av høyt nivå har jeg ingen formening om, men kan hende jeg ikke har prøvd de "riktige" Kablene? Har uansett ikke tenkt å begi meg ut på det kjøret, tipper man får godlyden i bøtter og spann med Van Damme, Sommer cable , Blue Jeans, Mogami eller Belden også!
Sjølv vart min MI 23.5A kobla med sølvkabler frå Van Damme til Event BAS 20/20 V3. Upåklageleg smekk og oppløysing, vesentlig steg opp frå MI 23!
Og min MI 12.4 Muses, er dessverre utstyrt med ‘vanlig’ pot - altså uten Muses 72320. Og det høyrast faktisk lett, spesielt i bassen som blir ‘feit’ men unyansert. Og skrur ein ned, høyrer ein tydelig at pot’en er ulineær. Mulig denne faktisk skal få bli oppgradert, og bli permanent makker med BAS 20/20.
No står MI 23.5A lagra med 2 MI 17 DMB og 2 Psycho Acoustics PSA 2.1, i påvente av at eg skal flytte i november.
Drøymde lenge om Event Opal til MI 23, og sidan MI 23.5A. Og etter å ha vore i Ålesund og høyrt Kvålsvoll design, vart eg vel overtydd om at aktive høgtalarar gjort riktig nok er framtida, sjølv med balanserte MI 17 på stallen.
Men Sigberg Audio må no høyrast først. Samt ev aktive produkt med Snickers sine element.
Ein ting er i alle fall sikkert - den digitale volumkontrollen til Topping D70S, når ikkje opp, sjølv ikkje mot MI 12.4. Trass i dei nevnte ulineæritetane, er evnen til å formidle ‘musikk’ betre - er no min høgst subjektive oppfatning. Den ‘grusa’ for øvrig også umodda EC 4,5/4,6 og spesielt EC 4,7.
Mvh Arild