Gratulerer!Forresten noen som vet hvordan man endrer tekst i dispayet? Har sett bilder av andre som har kildenavn.
Be selger om bilde innvendig, så kan folket svare deg på hva dette faktisk er.Hei! Jeg vurderer et par Musical Innovation Mosfet II monoblokker som ligger til salgs på Finn. Finner lite info om disse? Er dette noe som ble/blir bygd på bestilling? Hvor gamle kan de være? Noen som har lyttet til dem?
Takker for alle svar
roar.malmin1@gmail.comJeg har sorte fronter på mine MI komponenter, så det lar seg nok skaffe. Det enkleste er å kontakte RM angående dette.
Ikke eksakt den du har avbildet, men:Noen som har erfaring med konstruksjonen?
Takk for svar! Hvordan er det med oppløsning og lydbilde?Ikke eksakt den du har avbildet, men:
Jeg har eid en eldre utgave av Mi MosFet, samt hørt og prøvd flere andre modeller fra Mi. Med MosFet monoblokker får du MYE kraft, du får en ganske mørk stemming, brutal kraft, og god kontroll. Kan drive det meste, og vil eksellere med tung musikk som heavy eller stor orkestermusikk. Disse forsterkerne fortjener god forforsterker, alternativt vil de selvsagt også være helt usedvanlig heftige til filmlyd om de får drive frontene.
Disse har god kontroll over høyttalerelementer, og vil kunne skape store, presise lydbilder, gitt at høyttalerne har de egenskapene i seg. Det finnes mer oppløste forsterkere der ute, blant annet fra Mi, men disse har en lei tendens til å koste en del mer. Ser vi på prisklassen disse befinner seg i, er det utvilsomt solid stoff for pengene. Det sagt, jeg ville forsøkt å prute dem ned til 20 lapper for paret, og da har du gjort en veldig godt kjøp.Takk for svar! Hvordan er det med oppløsning og lydbilde?
Jeg slenger meg på her, og ønsker god romjul til alle venner av Musical Innovation!Gledelig Jul alle vener av Musical Innovation!
Var det noken som fekk MI-pakkar under treet i år?
Mvh Arild
Jeg slenger meg på her, og ønsker god romjul til alle venner av Musical Innovation!
Om det lå noen MI-pakker under treet i år...? Svaret er nei. Oppsettet mitt har vært uforandret i lang tid nå.
Årsaken til det? Jeg er svært fornøyd med forsterkerkomboen MI 23.5 A og MI 17 Balanced Mono.
Så det vil nok se sånn ut i lytterommet mitt en god stund fremover!
Vis vedlegget 981254
Mvh Salty
Takk for det, montesi! Ja, jeg har en Marantz streamer, og en Esoteric cd-spiller.God jul til deg, også, Salty! Men si meg, har du både en Marantz og Esoteric nå?
Rett og slett fenomenale forsterkere. Organiske, oppløste, dybde og alle de andre hififloskler du kan tenke på. Dønn tyste. Til prisen helt uslåelige etter min mening, men de må selvsagt matches med passende høyttalere. Har MI 17,4 selv og har hatt forsterkere til noen hundre tusen. Ikke noe å lure på.Vurderer om jeg skal ta steget inn i MI verdenen. Er vel MI17 mono som frister mest. Kan noen kanskje si noe om lyden på disse, og kanskje også opp mot noen andre kjente merker?
De forsterkerne som står her nå er vel i tre hundretusen klassen, men kjenner jeg har lyst til å prøve om dette kan være like bra eller bedre.Rett og slett fenomenale forsterkere. Organiske, oppløste, dybde og alle de andre hififloskler du kan tenke på. Dønn tyste. Til prisen helt uslåelige etter min mening, men de må selvsagt matches med passende høyttalere. Har MI 17,4 selv og har hatt forsterkere til noen hundre tusen. Ikke noe å lure på.
Hei @staker!De forsterkerne som står her nå er vel i tre hundretusen klassen, men kjenner jeg har lyst til å prøve om dette kan være like bra eller bedre.
Vet ikke specs men du vil få kompatibilitet med hva det måtte være av effekttrinn.Hvor mye gain har 23.5? Noen som vet?
Mvh