slartibartfast skrev:40k-50k og den er absolutt verdt det!!
har aldri hatt noe lignende i huset- den spiller skjortet av Brinkmann Fein riaa'n (som ligger på rund 20k) selv om prototypen kom med lampettledning som strømledningen 8)
trinnløst justering av gain og impedanse er en STOR fordel (han har planer om a lage en fjernstyrt impedansekontroll med tilbakemelding på programerbar fjernkontroll)
mvh
SaltyDog skrev:Sterke meldinger dette. Greit at det ikke kan gjengis bilder av prototyp, men det ble jo veldig taust etterpå, da.slartibartfast skrev:sorry, mac.
ikke noe bilder tilgjengelig siden den er prototypen
men hvis noen har lyst, så er dere hjertelig velkommen til en lytt
spiller med en avid volvere, SME309 og DV XX2 mkII, MI11 light, MI10 og AN kit 03
det er den beste oppsett jeg har hatt så lenge og jeg holder på å høre alle plater gjennom minst en gang til. teller minutene til svigermonsteren skal forlater huset igjen og jeg kan grave dyyypt i plateskapet og henter frem den fæleste musikken jeg elsker så mye ;D
Er det noen som helst fjernkontroll på prototypen? Hvordan låt den "fæleste musikken"? Osv. Venter selvfølgelig spent på mer info.
mvh
Ole G
Superkomboen MI 9/11 har fått midlertidig avløsning av en ærverdig gammel dame på 33 år...sveinh skrev:SaltyDog: avløsning til fordel for hva..?
Selskap av 9/11 OG en 33 år gammel dame!! Kan ikke bli så mye bedre, det.SaltyDog skrev:Mens vi venter på flere beskrivelser/bilder fra .retteP og slarti, har jeg gått til den ytterlighet å la MI 9/11 få avløsning!!!
-jeg regner også med at han driver med å forberede hjemmesidene som vistnok snart er oppe og kjører.bjornh skrev:Jeg vet Roar har litt å gjøre akkurat nå. Så jeg håper at jeg har zaker & ding i løpet av januar.
Interessant! Vet du noe mer...? Hvor snart er snart...?bjornh skrev:-jeg regner også med at han driver med å forberede hjemmesidene som vistnok snart er oppe og kjører.
Har ikke du en "proto" uten originalt kabinett?slartibartfast skrev:jeg kan bare understreke at RIAAn er en DRØM!!!! ;D ;D ;D
vanvittig bra!!
bjornh skrev:Skulle den ikke ligge rundt 30-40k?
Hva er villedene pris på denne riaa ???JanR skrev:Til 50k burde den vel fungere sånn tålig greit ja 8)
/jan
40k +...Det er en drøy sum.... Gleder meg til å høre proto'en på Hadeland.bjornh skrev:40-"litt" over 40 000,- synes jeg Roar har nevnt. Jeg er ikke 100% sikker, men det er tvilsomt at man finner andre RIAA'er som er stort bedre, tror jeg.