Det er opprørende!! Viser til Henjaer og flere andres negative erfaringer.
Her strir og ber en uheldig entusiast om hjelp med en produsent som er så til de grader fargelagt og skrytt opp i skyene av en liten håndfull personer her på denne tråden. Nesten uten unntak så er det de samme personene som fyller sidene med skryt og reklamer som står i stil med agitasjoner man finner nord på koreahalvøya. Gjentagelser rund baut.
Straks det er noen som har negative erfaringer med produsenten og dertil, så pøser de selvsamme på med tilslørte argumentasjoner eller så fyller de på med bilder for å få det negative ut av syne og over til foregående sider. Hvorfor får ikke entusiasten Henjaer, KoperViking, Grammofon m.fl., støtteerklæringer og forståelse fra den selvsamme hop? Prøv å forstå at det ligger stor fortvilelse og mye frustrasjon bak. Helt avgjort.
Jeg er ikke ute etter å angripe noen personlig, men ber alle om å være omhyggelige, være litt mer ettertenksomme. Det kan faktisk ligge noe bak som hefter. La ikke glansbilder, sneversyn og hallelujastemning ødelegge for å skape en god takhøyde, slik at alle kan komme frem med sitt.
Til Moderatorene. Gjentagelser er det sikkert nok av, men la det i rettferdighetens navn bli mer nyansert. La også de som har uheldige opplevelser med produsenten få fortsette å stå frem. La kuriøse innlegg få stå!
Produsenten har sine muligheter til å oppklare med begrunnelser for hvorfor det hele er som det er. Produsenten får jo nærmest gratis reklame her, så da skulle det i rettferdighetens navn være lov å komme med ektefødt kritikk her på tråden. Litt underlig i grunn at produsenten velger å la kretsen rundt han ordne opp for seg? Du tenker? Jeg tenker? Vi forstår?
Mitt råd til produsenten er. Slutt med å spille offer. Brett opp armene, rydd opp og gjør en jobb for ALLE kundene dine.
Det blir garantert intet eventyr i Sverige hvis så ikke skjer. Jeg er redd for at det ikke er nok med bare fagkunnskap for å modne frem og få til en serieutrulling av Hi-Fi produkter. Alle hjul må rulle.
Og hjulene de smøres bare med tillit, tillit og atter tillit.
Tillit ligger altså ikke bare i selve produktets genialitet, det hele må fundamenteres på en god og skikket forretningsførsel.
Flere med solide og skuffende historier vil garantert velge å stå frem. De vil fortelle om sine erfaringer med denne særegne forretningsmoralen. Som dere alle vet, så finnes det flere Hi-Fi plattformer i norden.
Ardstål er en intelligent mann, og han kaster neppe gode penger etter dårlige. Skal Musical Innovation få en prematur og god debut i et ellers kresent marked? Da må det så avgjort først gjøres noe med de forbigåtte og forsømte kundene her på berget. Å tie og forstumme i hjel forsømte kunder er ikke en del av en klok strategi. Det er surstoff til flammen som vokser.
En kunde er ikke et problem. En kunde er nærmest alltid en ny mulighet.
Og tillit, tillit og atter tillit er en betydelig del av veien og målet.
Det er mitt ønske at RM tar utfordringen.
Produktene fortjener det, og det må aldri glemmes at det faktisk er kundene som skal speile Musical Innovation og dertil.