Musicmania 2016

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg har allerede foreslått det for reisefølget. Veldig gjerne for meg.

    35 min til Arnhem med tog hvis vi vil se Airborne museum. Kjapp sjekk på UCI-kalenderen etter krossritt og tilfeldig valgt ritt rundt datoen, 4 1/2 time til Koksijde blir nok litt langt, i hvert fall med mindre vi vil bytte hotell og returnere fra annen flyplass. Men det kan fort la seg gjøre å finne et krossritt lenger nord i Belgia.

    Men det er rom for å planlegge en fin reise her.
     
    Sist redigert av en moderator:

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Er ikke det også mer egnet for totte? Mener det har blitt sagt.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg mistenker mer bredde i utvalget på messa også. London er sterk på '60-'70 britisk rock. I Nederland tipper jeg mer 'verden', mer jazz, mer alt mulig annet.
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Var ikke vanskelig å bli kvitt penga på London Olympia. Mye bra der i R&B, soul og rock :)

    Det ble tatt et betydelig antall bilder underveis. Jeg er ikke stort til fotograf, og iphone er ikke allverdens til kamera. Det er nok grenser for hvor fotogene vi er også, så mesteparten ble slettet. Uansett. Det ble et blinkskudd av Bartesam, tankefull og grublende på Dirty Dick's etter Spitafields. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt pengene mine på Olympia i morgen?

    Vis vedlegget 411543

    Det mest fotogene jeg så på turen, i hvert fall som jeg turte å ta bilde av, var maten. Haggis er saker!

    Vis vedlegget 411546

    Og som seg hør og bør, en ferieflørt. Pale ale fra Camden town brewery anbefales på det aller varmeste, det ble tomt før jeg kom på å ta bildet.

    Vis vedlegget 411548

    Det ble ikke så mye plater denne gangen. Ikke råd til å gå amok, og jeg synes det har dratt seg til med prisene. Men fin tur i alle fall, og skjorter fra Jermyn street. Håper på reprise neste år.
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    ^Hvor er dette hen i verden da? Londonium ???
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Takk for nok et hyggelige møte med OVKere på stampuben. Ble da noe småtteri på søndag også, samt et par platesjapper på mandag. *host* *kremt*
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn