|
SAM med og uten pupp, vet at begge mestrer en liten truddelutt.....
Den dagen jeg (evnt) begynner å interessere meg mer for boksene enn musikken igjen, så skal jeg også legge vekt på såntMye fint print her.. Selv foretrekker jeg hardwired for eierglede. Uten å nevne lyd og forskjeller her.![]()
Helt enig! og hadde livet sett annerledes ut for meg for tiden med en annen pace, så hadde jeg nok kanskje lagt mer vekt på boksene, men "been there done that" så det finns enn viss risiko for tilbakefallHelt klart hørbart det der. Er nok litt 50/50 ifht musikk og teknikk. Godt en er forskjellige![]()
Jo var mye inne på tanken med Einstein når jeg hadde Marten MIles III, det var en kombinasjon jeg likte godt, det står forrresten ett par Einstein OTL mono blokker her i Gbg for den rette, Vet jo at dine små SF damer ikke rette matchen for de men, det måtte nevnesSAM med og uten pupp, vet at begge mestrer en liten truddelutt.....
Men ved sarte vokaler, må en Einstein til....før engledryss fra himmelen daler....
God fortsettelse på jula gutter
gismo
Inni G2en min
Inni G2en min
Ikke ulikt, mest på strømsiden det er gjort noe.
Legg også merke til at de - helt med vilje - har dempet oppå kondensatorene med dempeputer....
Vis vedlegget 357322
Jeg ble aldri fortrolig med volumkontrollen på G2. Mest derfor den ble solgt etter kort tid. Lydmessig var den meget bra, men etter nøyere vurdering/sammenligning valgte jeg heller å beholde Bryston pre/Power.
Jepp" og jeg skulle gjerne testet G2 her hjemme også, men drar meg litt av to ting, ratt kontrollene og jeg liker klangen i V2 versjonen, det siste er jeg klar for overbevises om i fordel G2, men det første er mer inngrodd og dypt sittende![]()
mvh
Dette er litt som å banne i egen kjerke, men den skjønner jeg!, Bryston har satt sine merker hos meg ogsåJeg ble aldri fortrolig med volumkontrollen på G2. Mest derfor den ble solgt etter kort tid. Lydmessig var den meget bra, men etter nøyere vurdering/sammenligning valgte jeg heller å beholde Bryston pre/Power.
Jepp" og jeg skulle gjerne testet G2 her hjemme også, men drar meg litt av to ting, ratt kontrollene og jeg liker klangen i V2 versjonen, det siste er jeg klar for overbevises om i fordel G2, men det første er mer inngrodd og dypt sittende![]()
mvh
Den karen der kjenner jeg godt til musicusSå ang musikk, så kom samtidig omtrent med Vertexéne og SAM V2, Audionet VIP G2. Den har vært en trofast musikk gjenskaper for sølvskivene, ikke noe feilkoding siden den kom ihus, den ble også kjøpt demo/brukt i Norge, modellen er utgått men den leverer med bravour for undertegnede ennu![]()
Vis vedlegget 357193
mvh
Det tror jeg vi gjørDen karen der kjenner jeg godt til musicusSå ang musikk, så kom samtidig omtrent med Vertexéne og SAM V2, Audionet VIP G2. Den har vært en trofast musikk gjenskaper for sølvskivene, ikke noe feilkoding siden den kom ihus, den ble også kjøpt demo/brukt i Norge, modellen er utgått men den leverer med bravour for undertegnede ennu![]()
Vis vedlegget 357193
mvh
Et meget godt og flott byggverk!
gismo
hehe, kan jo tolkes mange veier det der..men kult er detNå snakker vi. En kompis av meg er operasjonsleder for UP. Han kjører alltid utrykning til Rammstein
Det kommer!! tenkte ta en presentasjon av det innvärende förstDrinking by the label er gjennomført hos deg musicus.. Helt klart noe jeg ser verdien og nytten av.. Kan du ikke hoste opp litt historikk av ymse ting du har vært belemret med ? Det er jo endel , kan en si..![]()
Om jeg skjönner det rett så er det en slags vibrasjonsdemper...Er det flytende oppheng på The Circle? Var bare nysgjerrig på hva de to grå sylindrene på hver side av sub-tallerkenen er for noe. Er de til for å utligne vektmessig for armen?
Jo, takk! det samme! må det innfri planer, forventninger og önskerGodt Nyttår musicus
gismo