U
utgatt25555
Gjest
Får kanskje gjöre det ved anledning, den skiva var jo ikke dårlig, bare litt....lite spennende.....
mvh
mvh
Litt mer musikk har ramlet inn, for meg ett nytt bekjentskap, jeg er vel ikke helt overbevist, og holder fortsatt en finger på The War on Drugs siste som veier inn på topp tre i år
mvh
Absolutt godkjent album! Blir nok sort gull her også til slutt, TIDAL holder til de digitale behovene.Litt mer musikk har ramlet inn, for meg ett nytt bekjentskap, jeg er vel ikke helt overbevist, og holder fortsatt en finger på The War on Drugs siste som veier inn på topp tre i år
mvh
.....og DERR sprettet jeg plasten på The War On Drugs sin siste på vinyl
Cd`n i bilen og vinylen hjemme, fikk ved en lykkelig tilfeldighet tak i clear vinyl, knall skive og låten over en av favorittene, jepp! en av årets besteLitt mer musikk har ramlet inn, for meg ett nytt bekjentskap, jeg er vel ikke helt overbevist, og holder fortsatt en finger på The War on Drugs siste som veier inn på topp tre i år
mvh
.....og DERR sprettet jeg plasten på The War On Drugs sin siste på vinyl
Takker! jo ikke så vanskelig det valget der! og vi ses plutselig engang når jeg er tilbake i gamlelandetGod tur til Skånelykken, kompis! Velkommen innom når du måtte være på disse trakter igjen. Jeg regner med at Skåne trumfer Hortenmesse? Det er i så fall et sunnhetstegn!
Det var som faen! Og så din Explosif, da! En riktig fin nittitallsklassiker!
hehehe ja du sier noeUsannsynlig, musicus.
Den karen må du nok rive østveggen for å få inn i stua
Godt spm! kanskje ikke helt 100% klockrent, men jeg tror han vil bli spillt igjen!Var Moreland et klockrent treff?
Spillt noen fler ganger siden han kom i hus, bra! men jeg har bedre AmericanaGodt spm! kanskje ikke helt 100% klockrent, men jeg tror han vil bli spillt igjen!Var Moreland et klockrent treff?
mvh
Fikk endelig ut fingern og handlet inn noen skiver av Moreland, samt denne Colter Wall, som har den mest interessante stemmen jeg har hørt på gud vet hvor mange år innen sjangeren.Spillt noen fler ganger siden han kom i hus, bra! men jeg har bedre AmericanaGodt spm! kanskje ikke helt 100% klockrent, men jeg tror han vil bli spillt igjen!Var Moreland et klockrent treff?
mvh
mvh
Eh, for hva da? At du endelig fikk opp luggene for Culture Club????vinagunner: Takk!!!
Nja, mer han over dem i innlegget. Søkke ta for en stemme! Colter Wall har allerede fått fra med spilletid her i heimen.Eh, for hva da? At du endelig fikk opp luggene for Culture Club????vinagunner: Takk!!!
Den er direkte skulpturell vakkert ja, og funker! Godt den har havnet hos noen som vet hva de har fått tak på, det pokker meg underlig att ikke fler har oppdaget det!Din gamle platespiller ble satt opp hos Gunner i går kveld, kompis. FOR en avsindig fantastisk arm WB Nanotube er! At folk kjøper SME 5, Graham og en god del annet i stedet er pokker ikke til å begripe.
Takk for omtanken blues, nedgraderinger er som regel aldri lett, men noen ganger kan de fortone seg rasjonelle og fornuftige, og der er jeg nu kjenner jeg! Interessen for Hifi i seg selv har värt svärt dalende under året, det kanskje beror på att man har fått seg ett mer spennende liv på andre fronter, vet jeg!Nedgradere på vinylsida er vanskelig å slå seg til ro med.
I utgangspunktet kreves det en kompetent (kostbar) rigg for å slå rimeligere digitalt på lyd.
Hadde jeg hatt en platespiller som ikke låt bedre enn digitalutstyret mitt, tviler jeg på om den hadde blitt brukt.
Jeg forstår også at det er et dilemma å ha en kostbar platespiller som ikke blir brukt.
Håper du ikke angrer.
Colter Wall er bankers.
Kanskje disse er noe for deg Musicus?
Vis vedlegget 461579 Vis vedlegget 461581