musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.431
    Antall liker
    25.952
    Torget vurderinger
    24
    Det kan jo virke sånn for enkelte ja, ingen nevnt ingen glemt! B:cool:

    mvh
    Sånne diskusjoner blir litt tullete for meg, og lett litt stigmatiserende når mange leser. Jeg tror at for nesten alle er musikken målet, og hifi middelet. Når det gjelder vektingen av middelet er vi nok høyst ulike (heldigvis, ellers kunne det blitt litt kjedelig her inne) :)
    Holder nok ikke helt med deg her, jeg har delvis samme erfaring som baluba fra gamle dager og når man leser her inne idag, så er det jo folk som ikke skriver ett ord om musikk, men bare lyden/teknikken...gjerne i form av grafer, tabeller og formler...ikke noe feil i seg det!, men..som sagt, jeg tror noen ganger lyden/teknikken trumfer musikken for visse, ikke finner jeg det stigmatiserende å hevde heller, stigmatisere kan man jo gjøre på så mange måter her inne,og det gjöres også. Derimot! er det mye annet jeg finner tullete her inne...som lett kan ta fra en gleden over å dele en felles interesse på forskjellige måter, dessverre! :)

    mvh
    Folk kan da ha like stor interesse for musikk selv om det ikke er dét de vektlegger i innleggene sine her?
    Jeg føler meg på ingen som helst måte truffet, så dette er ikke ment som et forsvar, snarere en illustrasjon:

    Jeg leser nok litt på musikksidene her, men jeg deltar lite. Jeg skriver mest om utstyr og ellers en rekke digresjoner. Betyr det nødvendigvis at jeg ikke er interessert i musikk, eller kan det være jeg har andre arenaer? Facebooksider, radiokanaler, magasiner eller andre fora? Eller skyldes det at jeg stort sett får inspirasjon fra venner, eller at jeg vet hva jeg vil ha? Vi har som Karmana sier ulik vektlegging, men det må da være rom for begge deler? Jeg tror alle som er her inne, med mindre de et troll, er interessert i utstyr og lyd. Jeg forstår ikke hvorfor interessen for det ene nødvendigvis må sies å stå i veien for det andre.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Flere sleivete bemerkninger her nå. Alt med glimt i øyet, iaf fra meg.

    Når man har hengt rundt her inne over noen år, så går det greit å kjenne igjen lusa på gangen - tror man! Og folk må da bare drive med det som opptar dem, det være å kose seg med å analysere grafer/specs, fikle med PU, bejuble kabler eller jakte på sjeldne pressinger. Som sagt før; for det meste av tiden er dette en individuell hobby. Man sitter og trøkker mutters alene foran hifialteret sitt i 99,5% av tiden likevel. Blir man indignert av at andre bruker penger på andre ting enn det man selv hadde gjort - kabler, dyre pressinger, dyre komponenter, whatever - så er det nok seg selv man bør gå nærmere etter i sømmene, IMO.

    Og du gjør helt rett i å ikke føle deg truffet, Fosse :).
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    For det første, Fosse. Du bidrar mye på musikksiden i egen tråd, akkurat som meg. Jeg er heller ikke særlig aktiv på musikksidene. De for generell musikk utvikler seg for kjapt, det blir for mye å ta inn på den begrensede tiden jeg har. Hører musikk for harde livet, ofte ut fra anbefalinger i for eksempel din tråd. Jeg er litt aktiv i trådene for jazz og klassisk, det er mer overkommelig.

    Selvfølgelig spiter jeg litt med folket nå, og spesielt med våre transvestittiske venner. Men jeg håper tunga i kinnet og ikke minst den tunga jeg strekker i en tidlig post gjør at jeg ikke tas fullstendig på alvor. Men anekdoten fra det tidlige åttitall er ikke tøys, slike folk fantes og de finnes garantert fortsatt. Om ikke i våre kretser, vi har bare transvestitter av uforståelige årsaker. :p

    Avvik viser vi storsinn med, vi liker det faktisk.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det kan jo virke sånn for enkelte ja, ingen nevnt ingen glemt! B:cool:

    mvh
    Sånne diskusjoner blir litt tullete for meg, og lett litt stigmatiserende når mange leser. Jeg tror at for nesten alle er musikken målet, og hifi middelet. Når det gjelder vektingen av middelet er vi nok høyst ulike (heldigvis, ellers kunne det blitt litt kjedelig her inne) :)
    Holder nok ikke helt med deg her, jeg har delvis samme erfaring som baluba fra gamle dager og når man leser her inne idag, så er det jo folk som ikke skriver ett ord om musikk, men bare lyden/teknikken...gjerne i form av grafer, tabeller og formler...ikke noe feil i seg det!, men..som sagt, jeg tror noen ganger lyden/teknikken trumfer musikken for visse, ikke finner jeg det stigmatiserende å hevde heller, stigmatisere kan man jo gjøre på så mange måter her inne,og det gjöres også. Derimot! er det mye annet jeg finner tullete her inne...som lett kan ta fra en gleden over å dele en felles interesse på forskjellige måter, dessverre! :)

    mvh
    Folk kan da ha like stor interesse for musikk selv om det ikke er dét de vektlegger i innleggene sine her?
    Jeg føler meg på ingen som helst måte truffet, så dette er ikke ment som et forsvar, snarere en illustrasjon:

    Jeg leser nok litt på musikksidene her, men jeg deltar lite. Jeg skriver mest om utstyr og ellers en rekke digresjoner. Betyr det nødvendigvis at jeg ikke er interessert i musikk, eller kan det være jeg har andre arenaer? Facebooksider, radiokanaler, magasiner eller andre fora? Eller skyldes det at jeg stort sett får inspirasjon fra venner, eller at jeg vet hva jeg vil ha? Vi har som Karmana sier ulik vektlegging, men det må da være rom for begge deler? Jeg tror alle som er her inne, med mindre de et troll, er interessert i utstyr og lyd. Jeg forstår ikke hvorfor interessen for det ene nødvendigvis må sies å stå i veien for det andre.
    Du får nok lese hva jeg skrev engang til, jeg har verken utelukket interessen for lyd eller utstyr i seg selv, men hevdet i en høyst personlig oppfatning at for noen trumfer nok det interessen for musikken og dens budskap, hver sin interesse! Folk får gjøre som de vil, det skaper mangfoldet her, både det bra og mindre bra.
    Derimot blir det hele litt mer infektert idet man bringer ord som ”stigmatisere, og tullete” inn i diskusjonen, hvori også min uenighet med den som sa det ligger, vennligst ikke tolk inn noe annen mening i det.

    Og som gunner sier, du gjør rett i å ikke föle deg truffet, du var ikke i tankene overhodet da jeg ytret den meningen.

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Såså, dere er nok enige i bunn og grunn. Musicus skriver "for enkelte" og Karmana skriver "for nesten alle er...". Altså finnes det noen der ute hvis lydanlegg ikke er annet enn et eneste fancy og dyrt testverktøy. Der spilles det sinussveip og testspor om igjen og om igjen langt oftere enn det å la seg underholde og forføre av selve musikken. Veien er visst målet, men målet er ikke å gi seg hen til musikken. Det går mer i targetkurver, skruing, sette opp/bryte ned, starte på nytt igjen ol. Ok, kanskje det avspilles (nesten) en hel skive en sjelden gang - man driver jo med dette for musikkens skyld, må andre vite - men skuldrene er ikke senket, muskellaturen ikke avslappet og nervene er i spenn hvis det ikke måles lineært:-"Hm, kanskje en sub til? Hva med en absorbent der? Ned noen hakk der, opp noen hakk her?" osv.

    Huff, nå er jeg stigmatiserende. For nesten alle er det jo ikke sånt, men kun for enkelte!

    Og som sagt tidligere, etter noen år her så kjenner man igjen lusa på gangen.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Og så er det jævlig mange transvestitter der ute, de aller fleste frivillige. Kanskje til og med av legning. Endetiden er nær med slike forfall. :-\
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.972
    Antall liker
    8.281
    Torget vurderinger
    1
    Neida, bare en etterjustering av "mot normalt"..!
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.972
    Antall liker
    14.253
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Såså, dere er nok enige i bunn og grunn. Musicus skriver "for enkelte" og Karmana skriver "for nesten alle er...". Altså finnes det noen der ute hvis lydanlegg ikke er annet enn et eneste fancy og dyrt testverktøy. Der spilles det sinussveip og testspor om igjen og om igjen langt oftere enn det å la seg underholde og forføre av selve musikken. Veien er visst målet, men målet er ikke å gi seg hen til musikken. Det går mer i targetkurver, skruing, sette opp/bryte ned, starte på nytt igjen ol. Ok, kanskje det avspilles (nesten) en hel skive en sjelden gang - man driver jo med dette for musikkens skyld, må andre vite - men skuldrene er ikke senket, muskellaturen ikke avslappet og nervene er i spenn hvis det ikke måles lineært:-"Hm, kanskje en sub til? Hva med en absorbent der? Ned noen hakk der, opp noen hakk her?" osv.

    Huff, nå er jeg stigmatiserende. For nesten alle er det jo ikke sånt, men kun for enkelte!

    Og som sagt tidligere, etter noen år her så kjenner man igjen lusa på gangen.
    Hvis jeg leser deg rett, så er min erfaring noe nært motsatt.
    De som jobber med targetkurver og målinger erfarer jeg at er mer altetende på musikk.
    De som har sin lille samling spettet med stockfisch records er ofte de med highendanlegg, gjerne plassert inntil veggene eller i et hjørne og med veldig kostbare kabler.

    Det jeg prøvde på i mitt innlegg tidligere i denne tråden var å vise hvordan en ny forsterker i oppsettet til musicus sendte han ut på en reise i sin egen musikksamling. Tilbake til jazzen og en snillere presentasjon av musikken som SAM ble for klinisk på.
    Dette som et eksempel på hvordan anlegget/lyden og musikken er to sider av hobbyen vår som har sterke avhengigheter.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Såså, dere er nok enige i bunn og grunn. Musicus skriver "for enkelte" og Karmana skriver "for nesten alle er...". Altså finnes det noen der ute hvis lydanlegg ikke er annet enn et eneste fancy og dyrt testverktøy. Der spilles det sinussveip og testspor om igjen og om igjen langt oftere enn det å la seg underholde og forføre av selve musikken. Veien er visst målet, men målet er ikke å gi seg hen til musikken. Det går mer i targetkurver, skruing, sette opp/bryte ned, starte på nytt igjen ol. Ok, kanskje det avspilles (nesten) en hel skive en sjelden gang - man driver jo med dette for musikkens skyld, må andre vite - men skuldrene er ikke senket, muskellaturen ikke avslappet og nervene er i spenn hvis det ikke måles lineært:-"Hm, kanskje en sub til? Hva med en absorbent der? Ned noen hakk der, opp noen hakk her?" osv.

    Huff, nå er jeg stigmatiserende. For nesten alle er det jo ikke sånt, men kun for enkelte!

    Og som sagt tidligere, etter noen år her så kjenner man igjen lusa på gangen.
    Det jeg prøvde på i mitt innlegg tidligere i denne tråden var å vise hvordan en ny forsterker i oppsettet til musicus sendte han ut på en reise i sin egen musikksamling. Tilbake til jazzen og en snillere presentasjon av musikken som SAM ble for klinisk på.
    Dette som et eksempel på hvordan anlegget/lyden og musikken er to sider av hobbyen vår som har sterke avhengigheter.
    Jeg har jo alltid, fra tid til annen dratt ut på reiser i min egen musikksamling, eller tatt en lengre eller kortere promenad langs memory lane, det kan väre mye som trigger en slik utflykt, ikke nødvendigvis nye komponenter, det vil vel tråden min også vise om man ser den mer over ett enn bare de siste ukene.
    Som jeg skrev tidligere så vet jeg at det vil komme stunder der jeg vil savne SAM, og for ordens skyld, han er/var ikke for klinisk for meg og spesielt ikke på den jazzen jeg spiller, jazz og andre musikkstiler jeg lytter mye på kommer og går jo i perioder, uavhengig av utstyrsbytter.
    Derimot kan jo en rör-amp sminke opp litt dårlige innspillinger på en annen måte enn SAM gjorde, og for min egen del igjen, ville jeg vel helt enkélt ha mer musikk og mindre hifi i min lytting nå enn for noen år siden, og da foretrekker jeg nu en gjengivelse med rör. Jeg har värt uten rör nu i 5-6 år grunnet mye tull og feil med det forrige gangen, jeg ble trött og lei og gadd ikke bruke tid og resurser og lot rör-nevrosene få dominere, så det ble transistor, nå satser jeg på at de er kurert og håper PL er noe mer driftssikkert enn hva jeg har erfart tidligere.

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Såså, dere er nok enige i bunn og grunn. Musicus skriver "for enkelte" og Karmana skriver "for nesten alle er...". Altså finnes det noen der ute hvis lydanlegg ikke er annet enn et eneste fancy og dyrt testverktøy. Der spilles det sinussveip og testspor om igjen og om igjen langt oftere enn det å la seg underholde og forføre av selve musikken. Veien er visst målet, men målet er ikke å gi seg hen til musikken. Det går mer i targetkurver, skruing, sette opp/bryte ned, starte på nytt igjen ol. Ok, kanskje det avspilles (nesten) en hel skive en sjelden gang - man driver jo med dette for musikkens skyld, må andre vite - men skuldrene er ikke senket, muskellaturen ikke avslappet og nervene er i spenn hvis det ikke måles lineært:-"Hm, kanskje en sub til? Hva med en absorbent der? Ned noen hakk der, opp noen hakk her?" osv.

    Huff, nå er jeg stigmatiserende. For nesten alle er det jo ikke sånt, men kun for enkelte!

    Og som sagt tidligere, etter noen år her så kjenner man igjen lusa på gangen.
    Hvis jeg leser deg rett, så er min erfaring noe nært motsatt.
    De som jobber med targetkurver og målinger erfarer jeg at er mer altetende på musikk.
    De som har sin lille samling spettet med stockfisch records er ofte de med highendanlegg, gjerne plassert inntil veggene eller i et hjørne og med veldig kostbare kabler.

    Det jeg prøvde på i mitt innlegg tidligere i denne tråden var å vise hvordan en ny forsterker i oppsettet til musicus sendte han ut på en reise i sin egen musikksamling. Tilbake til jazzen og en snillere presentasjon av musikken som SAM ble for klinisk på.
    Dette som et eksempel på hvordan anlegget/lyden og musikken er to sider av hobbyen vår som har sterke avhengigheter.
    Fikk du med deg denne setningen?

    - For nesten alle er det jo ikke sånt, men kun for enkelte!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.431
    Antall liker
    25.952
    Torget vurderinger
    24
    Du får nok lese hva jeg skrev engang til, jeg har verken utelukket interessen for lyd eller utstyr i seg selv, men hevdet i en høyst personlig oppfatning at for noen trumfer nok det interessen for musikken og dens budskap, hver sin interesse! Folk får gjøre som de vil, det skaper mangfoldet her, både det bra og mindre bra.
    Derimot blir det hele litt mer infektert idet man bringer ord som ”stigmatisere, og tullete” inn i diskusjonen, hvori også min uenighet med den som sa det ligger, vennligst ikke tolk inn noe annen mening i det.

    Og som gunner sier, du gjør rett i å ikke föle deg truffet, du var ikke i tankene overhodet da jeg ytret den meningen.

    mvh
    Beklager, skal ikke lese mer inn i det enn det du skriver. Men, innholdet i det jeg skrev står jeg inne for, som selvstendig innhold.

    Dette er ikke myntet på noen, jeg snakker generelt:

    Jeg oppfatter at mange innen denne hobbyen har vikarierende motiv for det de gjør og det de kjøper.
    Jeg er for eksempel ikke interessert i digital romkorrigering. Men jeg har ikke undersøkt det nok til å vite om det bidrar til det bedre lydmessig, jeg bare sier at jeg ikke er interessert i det.

    Jeg er opptatt av analoge kilder og interesserer meg mildt sagt lite for dacer og CD-spillere. Nei, jeg mener ikke at digitalt låter dårligere, jeg er bare ikke interessert i det.

    Det hersker på generell basis for lite ærlighet innen denne hobbyen for hvorfor man interesserer seg for en kategori utstyr. Jeg driver for eksempel med en haug med armer, pickuper, trafoer og rør i riaaen. Om best lyd for minst penger er målet så er dette idioti. Om jeg kun var interessert i musikk og ikke i utstyret så blir dette for dumt. Om jeg vil ha stålkontroll på de enkelte komponentenes betydning for lyden og hvordan det låter så er det heller ikke lurt, jeg går fort i surr, det blir for mye å holde styr på. Så hvorfor gjør jeg det? Jo, fordi jeg finner glede i fiklingen, byttingen, skruingen og leken og forandringen. Men jeg kan ikke, og igjen, dette er ikke myntet på noen, kritisere de som måtte drive med kabelbytter, målinger, bygging eller romkorrigeringer og si at de har mindre musikkinteresse enn meg. For jeg gjør det samme selv, jeg er interessert i boksene og den lydmessige endringen de skaper.

    For musikkinteressen alene kunne jeg levd med et langt enklere anlegg, men det betyr ikke at alle boksene står i veien for musikken, snarere tvert i mot.

    Kanskje litt på siden av tema, men jeg håper det er rom for innlegget likevel.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Absolutt, ett godt innlegg Fosse!

    Og jeg er på mange måter enig med deg og ser mange likheter i min tilnärming til dette som hobby. Jeg er her mest for musikken, men er samtidig så mye hifi interessert att jeg må/vil ha god lyd. Jeg har i grunn svärt liten interesse av tekniken i seg selv, jeg er mer interessert i totalen, hvordan visse merker & modeller fungerer sammen, eller ikke....Og jeg innrømmer uten skam att jeg har misset målet, flere ganger...på reisen, og blitt mer opptatt av utstyret og byttingen enn musikken, og det har for min del ikke fört meg videre til den opplevelsen jeg totalt söker, frustrerende! Nå er det en slags nystart igjen og ikke skal man se bort fra att det etterhvert også kommer enda en vesentlig utbytting i kjeden, det får tiden vise.

    Og for ordens skyld, ingen av de deltagende/omtalte i denne lille ”diskusjonen” er blandt de enkelte jeg har i tankene på folk jeg antyder setter teknikken först, tvert om egentlig!

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    De særtilfellene jeg beskrev i innlegg #2168 og Roda #2175 er seff ytterpunktene. Antar at det er omtrent like mange av de i hver leir.
    Imidlertid ser det ut til at de som har lydanlegget sitt som en evigvarende byggeplass - gjentagende avspilling av sinussveip og testspor, endeløse grubling og bekymring - høster (mer) cred og beundring, mens det er fritt frem å håne disse fortapte hi-endere (med skral musikksamling og dyre kabler).
    Synes bare at det er greit å ha litt balanse.

    Bare så det er sagt, hverken musicus, Fosse, Karmana, Roda eller baluba - de som er med i siste siders meningsutveksling - hører til i noen av de nevnte ytterpunktene, IMO.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Og så må vi jo se litt på denne hobbyen med en smule humor innimellom. Det verste problemet er ikke at det finnes de som ser på musikken som et nødvendig onde, det verste er at diskusjonene kan ende som blodig alvor. Det tjener hverken musikken eller teknikken. :)
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Og så må vi jo se litt på denne hobbyen med en smule humor innimellom. Det verste problemet er ikke at det finnes de som ser på musikken som et nødvendig onde, det verste er at diskusjonene kan ende som blodig alvor. Det tjener hverken musikken eller teknikken. :)
    Du har så rett baluba, hverdagen blir noen smuler enklere med litt selvdistansert humor, også når det kommer til musikk & hifi :)

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Idag slapp Richard Barbieri (Japan/Porcupine Tree) vol 2 i en E P serie jeg har begynt å spare på, fantastisk med gamle helter som fortsatt leverer :D

    The Variants 2 EP is the second in a series of releases by Richard Barbieri that collects disparate pieces of music from past and current works that don't fit in with new album plans or concepts, but that Richard feels deserve to be heard.

    Features performances from Luca Calbrese, Lisen Rylander Löve and Suzanne Barbieri, and contains two new studio works, two unique live improvisations and a live version of Hypnotek.

    At the end of this series, a beautiful and expansive package will be available (in which to house the CDs and better display the details of Samantha Keely Smith's art across the releases).


     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Sammen med Audionet SAM G2 forsvant også riaa´n, og som erstatter for den innbygde i SAM G2 blir det Rega´s eget Fono MM, ett rimelig og enkelt alternativ i sammenhengen, om det svinger i samme divisjonen som jeg opplever att RP3 gjør er dette rett vei, plug´n play!....jeg gleder meg! :)

    fono-mm-offside-lifestyle.jpg


    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    ...og med ny Riaa, blir det nye kabler...så ”Why change a winning team”?! Pröver meg först med Vertere´s innstegs og budsjett modell! Vertere Pulse D-Fi (rca)

    DxlrRCAnV301ssW.jpg


    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    ..og med nye komponenter får man utöke antallet hyller, igjen er det Quadraspire som briljerer, først bytte stengene mellom nederste og nest nederste plan slik at Prima Lunaén fikk plass, enkelt! når man beholder de samme hyllene og bare bytter beina. Siden det nu blir separat riaa og etterhvert er det tenkt, oppgradert med separat PSU, så får man komplettere med en hylle til.....den er i bestilling hos forhandler..min foretrukne finish ”sand blasted glass” gjør at racket ”forsvinner” visuellt i stuen og virker lite påtrengende....

    Enkelt, meget praktisk og visuelle akseptabelt, ikke uten grunn man har värt Quadraspire bruker de siste 17-18 årene :)

    quadraspire-frostedglass-black_highres.jpg


    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Da kom endelig min egne Prima Luna inn i systemet, og det det drar seg ihop til det som skal presentere for en i de kommende dager. Det mangler fortsatt ett hylleplan til riaa & kommende PSU og Vertere kabelen drøyde lengre enn planlagt før den kom, så....litt mer tålmodighet før det hele er på plass.


    Personlig , etter mange år med silver farget utstyr...så er det godt å fortsette med den svarte tendensen det siste året med Audionet SAM G2...

    IMG_4356.jpg


    ...slik er det nu, ett anstendig stereo anlegg som gjør hva det skal, skjenker meg forførende og gode musikk opplevelser :cool:

    IMG_4355.jpg


    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    hehehe...forsøker jo strekke meg etter prinsippet i signaturen min vettu gunner ;)

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.950
    Antall liker
    17.293
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    hehehe...forsøker jo strekke meg etter prinsippet i signaturen min vettu gunner ;)

    mvh
    Been there, done that, mate!

    Starta i mitt come back for ca 7 år siden med en Lyngdorf tda2200 rp/ad, stativht og CD-drivverk - that's it!

    Er spartansk ellers i livsstilen, men noen ganger er det deilig å dra den helt ut;)
     
    Sist redigert:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    hehehe...forsøker jo strekke meg etter prinsippet i signaturen min vettu gunner ;)

    mvh
    Been there, done that, mate!

    Starta i mitt come back for ca 7 år siden med en Lyngdorf tda2200 rp/ad, stativht og CD-drivverk - that's it!

    Er spartansk ellers i livsstilen, men noen ganger er det deilig å dra den helt ut;)
    ..and i have been there also, and done that too! Nå handler det om å finne komponenter som for meg! gir nok ”bang for the buck” til att jeg får en grei lydmessig opplevelse, eller kvalitet vs kvantitet! det er minst like utfordrende som å kline til å dra det hele lengre, det er hifi spenning for meg nå om dagen ;)

    Fra tiden jeg dro det litt lengre...

    Discovery.jpg


    mvh
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn