Takker! de er lekre, ubeskjedent sagt! Wilson Benesch Square 2 i Birds eye Maple Gloss finish...dessverre ute (høyttaleren) av sortimentet deres nu..De høyttalere er rålekre, hva er de for noe?
Ein av dei betre pickupar når det gjeld perspektiveigenskapar, og ingenting gale elles. Sjå her: http://audiophile.no/nb-no/item/2015-ikeda-9tsSvårt val. Köp båda om du utgår från tester, så har båda fått högt betyg.
Lekkert!Morgen stemning med Marcin Wasilewski Trio`s "en attendant" nye skive på cd
Vis vedlegget 750645
mvh
Skulle ikke forundre meg om det står et par på lager hos HiFi Guiden. Kan være verdt å spørre hvis man er seriøst interessert.Takker! de er lekre, ubeskjedent sagt! Wilson Benesch Square 2 i Birds eye Maple Gloss finish...dessverre ute (høyttaleren) av sortimentet deres nu..
mvh
Ohh, det var mye som var på nedadgående på den tiden, heldigvis har man satt sjøbein för og klarte holde balansenGrattis! Husker hifi-interessen din var for nedadgående for noen år siden. Den har så til de grader tatt seg opp igjen de siste par årene
Skal innrømme at jeg har gått mer på omtale og andres erfaring her, men liker jo det Japanske så ....gratulerer!
pen pu, låter sikkert kanon også.
DET, hadde forundret meg, om ikke han har fått ett inn ett par til under tiden fra jeg hentet mineSkulle ikke forundre meg om det står et par på lager hos HiFi Guiden. Kan være verdt å spørre hvis man er seriøst interessert.
Gratulerer med fin plog.
Han ble vel ikke skikkelig vaksinert, da?Grattis! Husker hifi-interessen din var for nedadgående for noen år siden. Den har så til de grader tatt seg opp igjen de siste par årene
Heat er tvers om babord fra balkongen, ser rett bort på denMin tidligere arbeidskollega hade leilighet der oppe også, han var med og startet restaurant Heat som ligger der nere på bryggen, om jeg nå ikke tar helt feil på utsikten?
Klarer hverdagen hør gjerne av deg om du er på disse kanter....Gratulerer med spennende ny pickup! Er ikke halvgæli' ut den utsikten Musicus.
Det er det, ha en god helg du med!!Ser gøtt ut Musicus , god helg