Dette er et meget bra album. Kåret til tidenes rock-album i Norge i 2007 og er det første dobbelt- albumet i Norge.Boka om bandets "liv" kommer ut i disse dager - da må musikken settes på som en hyllest.
Vis vedlegget 955141
Denne boksen er fin - satte like godt på Photos of Ghosts her nå.Italiensk prog, mest aktive på 60-70 tallet. De holder fortsatt koken
Her en live skive, kanskje ikke av deres beste, mere for fansen denne tror jeg.
Kjekt å se at man ikke er alene
Se der ja, flotte sakerTAKK til @Bjørnendrestad som minnet meg på at Shabby hadde aksess til jubileumsesken full av Junipher Greene. Jeg var så i ekstase at jeg ba Vidar sende meg to stk. som brukte kun 24 timer fra Haugesund. Virkelig en kvalitetsboks av dimensjoner - nummererte i et antall av 250 signerte inkl. T-skjorte + 250 ikke signerte. Det du ikke finner i den vedlagte boken om Junipher Greene, er ikke verdt å vite. Boken er et godt redaksjonelt arbeid, full av bilder og illustrasjoner!
Vis vedlegget 961502
Vis vedlegget 961503
Vis vedlegget 961504
Er det slik at det er mulig å bestille flere jubileumsesker fra Shabby?Se der ja, flotte saker
Nei, du er ikke detKjekt å se at man ikke er alene
Det er jo bare og ta kontakt og høre med Vidar på ShabbyEr det slik at det er mulig å bestille flere jubileumsesker fra Shabby?
Takk for info. Kontakter Vidar.Det er jo bare og ta kontakt og høre med Vidar på Shabby
OK lyd på disse - ikke målt på noe vis.....Hvordan er mastringen på disse? Har endel PFM CDer (andre utgaver enn de ovenfor) men de er hardt komprimerte. Heldigvis har jeg alt på vinyl....