POB
Hi-Fi freak
Nytt for meg og er enig i at dette er bra.
Du vet kanskje hvor denne er å skaffe på vinyl på enklest mulig måte ?
Nytt for meg og er enig i at dette er bra.
Er et sted ute i Sætre som heter WeLoveRock. Kan søke på Facebook WLR Vinyl Corner. Må få innpass.Nytt for meg og er enig i at dette er bra.
Takker.Er et sted ute i Sætre som heter WeLoveRock. Kan søke på Facebook WLR Vinyl Corner. Må få innpass.
Kan søke på We Låve Rock på google eller noe annet....Takker.
Har dessverre ikke Facebook. Er det mulig å kontakte de på noen annen måte ?
Rimeligste alternativ er som Bartiss nevner; direkte fra Morten L. Clason hos WLR, men da må du hente i Røyken, alternativt på Oslo Hifi Show 22. - 23. mars, rom 109.Nytt for meg og er enig i at dette er bra.
Takker for bra tips.Rimeligste alternativ er som Bartiss nevner; direkte fra Morten L. Clason hos WLR, men da må du hente i Røyken, alternativt på Oslo Hifi Show 22. - 23. mars, rom 109.
Ellers er den tilgjengelig i både på farget og sort vinyl i sjåppen hos Independent Music Market (som distribuerer).
En annen som nå er tilgjengelig hos Morten/WLR på sylfersk clear blue, eller turqouise wax - 3LP, er Riverside - Live ID.
Inne på Frk. Berntsen Spiseri, Prestegårdsalleen 2, 3490 Klokkarstua så har WLR et tilstøtende rom med fruktbare kasser som oser deilig reindyrka prog.Takker for bra tips.
Har kikket litt på Independent Music, men Røyken er ikke så langt unna så får prøve å legge en tur dit.