Musikk = medisin!

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Antall liker
93.686
Sted
Nedre Tonsåsen
Torget vurderinger
99
Dette har jeg ALDRI vært i tvil om. Har jeg det jævlig enten fysisk eller psykisk, hjelper ALLTID musikk.

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Antall liker
188
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Enig. Musikk gir meg energi etter en tung arbeidsdag, eller gjør meg lykkelig i perioder hvor jeg er ulykkelig. Lever etter; "Music is my drug"-troen.
Ikke uten grunn at det som regel er en form for musikk på festligheter, og har vært det i sikkert flere tusen år. En fest uten musikk.......

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Og tenk om slike tester blei utført på et skikkelig bra anlegg,full dynamikk på lavt volum.
Da hadde salg av hifi gått til himmels,og pillesalget stupt:)

Mvh.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.997
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Vel, til tider virker det som om enkelte HFSere er for tungt medisinert også.... ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Min kjære mor er en av de som blir utsatt for dette "eksperimentet" når hun er på avlastningsopphold der. Veldig god effekt, spontan glede og bedre humør. Så får det nå heller være at det hele er glemt etter en time eller to.

mvh Elektron
Glede er jo uansett bedre som en opplevelse enn et minne. Det ene gjør deg glad, det andre vedmodig. Om man har det bra og et smil om munnen er det ikke så viktig om man har glemt hvorfor.

northpole

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.11.2010
Antall liker
608
Musikk er medisin helt klart.Har to døttre de kan være sur og grinat jeg behøver ikke og si noe bare sette på noe frisk musikk og det er som og slå over en bryter da er det dans og godt humør med en gang .:)

Topp Bunn