Zulu
Til avvenning!
Akkurat passe det Sikter dit selv.
Akkurat passe det Sikter dit selv.
Av erfaring skal jeg gå for rundt det dobbelte neste forsterkerkjøp.Akkurat passe det Sikter dit selv.
Ja, dine Omega har vel lavere følsomhet enn mine.Av erfaring skal jeg gå for rundt det dobbelte neste forsterkerkjøp.
Ja mine er vel som tungdrevne å regne. 94 db, 8 ohm uten filter.Ja, dine Omega har vel lavere følsomhet enn mine.
Jeg gleder meg veldig til den pakken.Rørene kommer nok tidlige neste uke. Blir moro å høre hva du synes.
Dritbra sluk. Jeg er litt lat på våren, sommeren, høsten og vinteren.Har du fått ræva i gir enda? Hadde en fin økt i går.
På vei til en tur rundt Jeløya i dag, godt med litt frisk sjøluft.
Vis vedlegget 800631
Det er sprekt. Rett og slett.Fra spøk til alvor.
Skal løpe Viggaløpet siste helgen i April.
Det er 9 km og målet er å løpe med en kilometer tid på 4.30.
Klasse menn 60-65 år.
Så da veit dere sånn ca ståa
Ikke direkte Lynvingen, men greit nok.
Er litt dårlig på sånne sprint distanser
Om 5751 ikke gi´r nokk reducering i gain, kan du prøve 12AY7/6072A.Leser meg opp på rør i forforsterker delen av min Cayin cs-55a.
Særdeles interessant.
Gleder meg til å teste 5751 i stedet for 12ax7.
Vis vedlegget 800620
Haha, til å bo så utaskjærs så er det sjelden jeg ser ælj.Tror egentlig du jukser @666 ...Konstant høydetrening oppi brøtta hos deg samt mulighet for elg til å piske deg rundt i bakkene der.. ..
Haha, dritbraLimvingen..... Høres da raskt nok ut vil jeg tro, jeg hadde nok vært mer på 4,3 km med en kilometertid på 9 min forutsatt medvind og nedoverskrånende terreng! I tillegg hadde jeg hatt tiden frem til utgangen av april til å fabrikere unnskyldninger forå melde avbud
Husker jeg hadde glemt noe på hotellrommet i Addis Abbea. Fire etasjer er da ikke noe for en innfeit gubbe fra Innlandet og 140 moh.. Men neida, så joda.. La meg si at 2400 moh gjør noe med en.. Vi var innom Simien Mountains på 3300 på en gåtur. Den gikk rolig... Området fikk Grand Canyon til å se ut som et lite sandtak iforhold...Haha, til å bo så utaskjærs så er det sjelden jeg ser ælj.
Kunne godt ha tenkt meg 2600 moh og ikke 600.
3300 meter er nok utfordringer for de fleste.Husker jeg hadde glemt noe på hotellrommet i Addis Abbea. Fire etasjer er da ikke noe for en innfeit gubbe fra Innlandet og 140 moh.. Men neida, så joda.. La meg si at 2400 moh gjør noe med en.. Vi var innom Simien Mountains på 3300 på en gåtur. Den gikk rolig... Området fikk Grand Canyon til å se ut som et lite sandtak iforhold...
Vis vedlegget 800992
Er en bedrift i seg selv å klare å komme i gang igjen etter kaffepause midtveis.12 km løpetur. Kaffe og vafler halveis.
I dag med ørelappstol og ekstra vaffel hehe.
Livet smiler veldig.
Vis vedlegget 801854
Hadde det ikke vært for at du løper så langt og er så sabla rask, hadde det vært gøy å være med!12 km løpetur. Kaffe og vafler halveis.
I dag med ørelappstol og ekstra vaffel hehe.
Livet smiler veldig.
Vis vedlegget 801854