Huff. Jeg bryter sammen og tilstår her, siden jeg ikke har tilgang til noen skrifteboks.
Jeg er et ynkelig menneske med impulskontrollen til en ettåring med nippelen hvilende på munnviken. Jeg var inne på SG sine sider, hadde dem i varekurven og skulle sjekke noe, og da jeg sjekket så gikk SG ned for telling. Ble på en måte glad, da de etter en time var utsolgt, for jeg har strengt tatt ikke bruk for dem. Litt etter mottok jeg en PM fra mariusaa om at de hadde på lager igjen, og jeg vet ikke helt hva som skjedde, men etter et sort hull i hukommelsen våknet jeg til av at det pep i ørene mine og jeg hadde en ordrebekreftelse fra SG på mail.
Angret og prøvde å rasjonalisere kjøpet, men fant ikke noe grunn og sendte dem fort en mail hvor jeg beklaget at jeg hadde kjøpt og betalt for dem, men de leste ikke mailen før det var for sent, og nå ligger de og venter på meg. De sa jeg kunne benytte angreretten hvis jeg ville, men jeg tror sannelig jeg beholder dem så setter jeg de opp en eller annen plass en gang i fremtiden - eller noe sånt... Det kreves forsterker, det kreves DAC, det kreves ... +++ ...
Skammer meg så fryktelig, siden jeg nettopp har kjøpt 305 også. Dere som er gift og har konebrems, dere skulle bare visst hvordan det er å kunne meske seg i egne impulser hele tiden, det gir skam det også, haha.
Så, da har jeg jammen meg enda et par JBL, men denne gangen har jeg rasjonalisert det til at det er mer en pyntegjenstand enn en htt. 4000 kroner er uansett lattis-billig, og jeg er glad for at jeg fikk et par. ;D