ArneM
Dsp er et must !
No shit...Tøffe på avstand vet du
No shit...Tøffe på avstand vet du
En lite svipptur bare.Det er ennå lenger til indre Vestfold.
Da snakker vi avstand
Det der ser heftig ut. Du har vel demping mellom spillene? Hva tenkte du ift å legge spillene på tvers vs på langs. Magefølelsen min sier på tvers, men Jeg vet ikke. Uamsett et flott tak…. Både akustisk og visueltDu legger til grunn for hurtig handling og dette er mer i stil med fremdriften og da kalles det sige, og nå mangler jeg 1,5cm og vel er høyttalerne solide, men trenger de ikke som en del av den bærende konstruksjonen.
For det meste er det filt på gips og så blir det feller på strategiske steder
Spørsmålet er pm du får forankret forsterkningene til oppleggene. Kanskje ikke absolutt nødvendig ettersom nedbøyningen i de gamle dragene er jo ikke et problem der.
Skal ikke påberope meg allt for stor kompetanse her men om du tror det hadde hjulpet at jeg tok en titt sammen med deg og selvfølgelig hussnekkern om han er ledig kan jeg det. Ikke helt uerfaren når det gjelder gamle bygg.
Ser ut som noen har rygget med full gass, trist når slikt skjer2022 ser ikke ut til å være mitt år og jeg tipper dette er ny rekord av parkeringsbulk
Vis vedlegget 872001
Klart dere skal få likes
Du bør ikke overdrive?Klart dere skal få likes
Shy klager på oppmerksomheten som vies den litt nettskye, anonyme eksilhansiateren.
Dette er jo en gammel tråd og jeg har funnet stor glede av lese gjennom over 10 år gamle innlegg. Opphavet til dette tohodede monsteret Shyro!
Når det kommer til dagen i dag og presentasjon av målinger, henger jeg ikke helt med. Hva er det som måles? Er det du har gnikket og gnudd på i en årrekke oppe og går?
Ps! Ikke farlig å glatte litt på målingene! Mye kan gjemme seg i et uglattet kaos, så jeg personlig ser det ikke som pynting om du gjør det.