pengesluk skrev:Blasfemi! Skjending! Dette er jo verre en karrikaturtegningene til dansken!! Skyt Kjærnet straks! (men sjekk om'n har den Sequerra'n enda, først..)
Hva er dette for no spennende.baldrick skrev:Har bestilt meg nye basselement idag, blir artig å prøve to slike
Etter sigende ett av de beste sub elementa til JBL, W1500H (brukt i Array 1500 og HB5000)rri skrev:Hva er dette for no spennende.baldrick skrev:Har bestilt meg nye basselement idag, blir artig å prøve to slike
baldrick skrev:Har du fått godsakene ?rri skrev:Hva er dette for no spennende.baldrick skrev:Har bestilt meg nye basselement idag, blir artig å prøve to slike
Etter sigende ett av de beste sub elementa til JBL, W1500H (brukt i Array 1500 og HB5000)
Ay Caramba! Dette er saker! Definitivt ikke høyttalere for damefrisører og ballettdansere.Burnt_Island skrev:Må vel melde min tilstedeværelse jeg og etter å ha koblet opp et par JBL 4430 Studio monitorer i anlegget. De blir her!
Som dere sikkert vet, består 4430 av 2235H bassenhet, 2425H diskant-driver og 2344 horn. Alt i en 145 liters bassrefleks-kasse, avstemt til 30 Hz. Delefrekvensen er på 1 kHz, og delefilteret er meget intelligent konstruert.
Dette er vel stamfaren til Geddes Summa osv. Toveis, CD horn og 15".
baldrick skrev:Fikk ett lite lass med ca 350kg JBL i hus idag jeg også
Forsåvidt ett rent PA oppsett i utgangspunktet men det lille jeg testet det før det ble koblet ned hos selger ga meg ett stoooort smil rundt munnen for dette var SINNSYKT rått! Doble 15" (2227h) og doble 18" (2243h) ga greit trøkk og selv med 120db++ var det absolutt ikke skrikende eller slitsomt i toppen (2451) heller.
Ett lite skår i gleden er at jeg etter planen kun skal beholde subene, men mulig jeg ombestemmer meg... får se
Ser barskt ut! ;D Hvor langt ut fra veggen har du satt dem? På bildet ser det ut som de står ganske tett mot veggen? Funderer på noen morsomme høyttalere i en kommende hjemmekino og JBL monitorer er absolutt kandidater. Spesielt om de takler å plasseres nært veggen.Burnt_Island skrev:Sånn ser det ut på stua nå for tiden
Kult! Ikke akkurat liten og nett.. Heller stor og tøff. Er det riktig å anta at du har kjøpt to sånne beist?RojohII skrev:Nyttig hifi-gadget: