Nad kontra Denon

O

omholt

Gjest
Ellers er jeg blitt litt i tvil ang. valget av CD spilleren.  Skal prøve en kombispiller som heter NAD T585 før jeg henter det hele hjem på torsdag.  
Stusser litt på valget både når det gjelder CD og DVD spiller. Forstår at du gjerne vil ha samme merke, men det ikke alltid det beste.

Puffen

Medlem
Ble medlem
26.12.2006
Antall liker
0
Stusser litt på valget både når det gjelder CD og DVD spiller. Forstår at du gjerne vil ha samme merke, men det ikke alltid det beste.
Egentlig har jeg fulgt ditt råd når det gjelder DVD spilleren. Vi går for en billig OK løsning nå, også bytter vi den ut når vi vet mer om hvem som vinner HD-krigen.

CD spilleren er jeg som sagt litt i tvil om, men jeg var rett og slett lyst til å bli ferdig. Dessuten kom andrepiloten inn i bildet og påpekte at det ville se best ut om vi gikk for et ensartet design. !!!!
Noen offer må en ta. Det låt uansett bra.

O

omholt

Gjest
Det litt dumme med den rimelige NAD DVD spilleren er at den har scart som beste tilkoblingsmulighet. Den burde i det minste ha komponent eller helst HDMI med god oppskalering. Denon/Cambridge har bedre DVD spillere i denne prisklassen.
Men det kan godt tenkes at den litt dyrere NAD multispilleren er et godt alternativ.

Puffen

Medlem
Ble medlem
26.12.2006
Antall liker
0
Det litt dumme med den rimelige NAD DVD spilleren er at den har scart som beste tilkoblingsmulighet. Den burde i det minste ha komponent eller helst HDMI med god oppskalering. Denon/Cambridge har bedre DVD spillere i denne prisklassen.
Men det kan godt tenkes at den litt dyrere NAD multispilleren er et godt alternativ.
Den tar jeg med meg. Takk.

Topp Bunn