ErosLoveking
Æresmedlem
Foille melhusinga ska du itj spøk me.
(født og oppvokst i Orkdal, ækt ørbøgg)
(født og oppvokst i Orkdal, ækt ørbøgg)
Ble det ingen rulling fra julebord på han melhusbyggen? ;DBirdman skrev:Jeg sitter fortsatt og venter 8) 8)
Trøndere er ikke trege nei. Men det må jo tillegges at kvelden hos Kjell også var preget av etpar vestlanske trønderwannabe's 8)BT skrev:Jeg trodde trøndere var trege, men har går det så fort at man rekker ikke få med seg treffene en gang...
Foreslår at dette skjer i en dertil egnet tråd. Folk kan enten legge bildene i en bildetråd, eller eventuelt lage en egen eksklusiv tråd for sitt anlegg.OS skrev:Vil repetere min oppfordring på at folk i foreningen legger ut bilder av oppsettet sitt!
Definitivt det beste kontor-anlegget jeg har hørt så langt.otare skrev:Her er kontoret mitt:
Den bærbare Macen er nå erstattet med en Mac Pro, og det står en ekstra skjerm der MBPen står på bildet. Spiller faktisk mest musikk på dette anlegget.
http://www.dagbladet.no/2008/11/18/nyheter/2400/seksualitet/kondom/3755455/BT skrev:Jeg trodde trøndere var trege, men har går det så fort at man rekker ikke få med seg treffene en gang...
Jeg kommer muligens. Skal prøve å gi klart svar ila et par dager.Eirik_S skrev:Hei!
Kan ha et NAF treff fredag den 28 november, hvis noen kunne tenkt seg å høre Plinius og Neeper ?
Har plass til 5 stk
Bor på Vikhammer. Og tenkte å begynne ca kl 19.
Mvh Eirik
OKei, da har vi 2 som kommer og 2 kanskje den 28 daREX skrev:Hei.
Jeg kommer gjerne den 28 nov. Hvis det er plass da.
Hva med meg da??? Kanskje jeg også er øltørstBirdman skrev:REX, kan du plukke meg opp? Jeg blir så utrolig øl-tørst på disse treffene, og det passer dårlig hvis jeg kjører selv ;D.
Flott! Da kjører jeg neste gang, eller vi må bli kjent med et hifi-interessert avholdsmenneske som bor i området ;D.REX skrev:Hva med meg da??? Kanskje jeg også er øltørstBirdman skrev:REX, kan du plukke meg opp? Jeg blir så utrolig øl-tørst på disse treffene, og det passer dårlig hvis jeg kjører selv ;D.
Neida, jeg kan sikkert hente deg Birdman. Men kun siden vi har samme høyttalere ;D
Mvh REX
Kan jeg få sitte på også?REX skrev:Hva med meg da??? Kanskje jeg også er øltørstBirdman skrev:REX, kan du plukke meg opp? Jeg blir så utrolig øl-tørst på disse treffene, og det passer dårlig hvis jeg kjører selv ;D.
Neida, jeg kan sikkert hente deg Birdman. Men kun siden vi har samme høyttalere ;D
Mvh REX
Og jeg kommer!Eirik_S skrev:OKei, da har vi 1 som kommer og 2 kanskje den 28 da
Det serveres vel øl på julebordet du skal på?? ;DSignature skrev:Å æ går glipp av d hele
NAF (Nidaros AlkoholForening) ;D ;D ;D.REX skrev:Dæven. Her er det mye øltørste hifi-folk!! Ordner seg det OS.