Naim Xs

Hal3101

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.02.2003
Innlegg
148
Antall liker
0
Nokon som har erfaring med denne kontra 5i eller supernait ev. har ein pdf av siste testen i Fidelity? Skal parast saman med Living Voice..
TorH
 
R

RoDa

Gjest
Jeg må innrømme at jeg synes det er på grensen til smålig å spørre om folk har en pdf av omtalen av XS i siste Fidelity.
Dersom du er interessert i den omtalen, så kjøper du bladet.

IM(not so H)O

I beste mening
R


EDIT:
Misforståelse, beklager!
 

Hal3101

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.02.2003
Innlegg
148
Antall liker
0
Er det over eller under grensen ?
TorH
 
R

RoDa

Gjest
Hal3101 skrev:
Er det over eller under grensen ?
TorH
Jai kan ikke se den grense under vann, men vi har balalaikaorkester om bord..... ;)
Sorry for misforståelsen.

R
 

benjajon

Medlem
Ble medlem
10.12.2008
Innlegg
37
Antall liker
0
Meget bra omtale i siste Fidelity, RoDa. Kjenner meg igjen i det du skriver om denne. Britene vet et eller annet om å konstruere forsterkere, men ønsker kanskje at du følger opp med å teste synergieffekten med kilde også. Flere britiske HIFI-merker (ingen nevnt ingen glemt) oppnår jo de største applausene når konstruktøren får synliggjort sin lydfilosofi fra kilde til forsterker og gjerne til høyttalere.....

Keep up the good work...
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.972
Antall liker
8.281
Torget vurderinger
1
En generell oppfordring: kjøp bladet. Ikke piratkopier før det er umulig å få tak i det.

Mvh.
 
A

AK27

Gjest
bjornh skrev:
En generell oppfordring: kjøp bladet. Ikke piratkopier før det er umulig å få tak i det.

Mvh.
Tror trådstarter hadde en legitim grunn, jevnfør Rodas beklagelse. Ikke at det angår meg. Hei.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.972
Antall liker
8.281
Torget vurderinger
1
Godt mulig jeg også misforstår noe, derfor kommer jeg med en generell oppfordring.

Mvh. Bjørn
 
A

AK27

Gjest
bjornh skrev:
Godt mulig jeg også misforstår noe, derfor kommer jeg med en generell oppfordring.

Mvh. Bjørn
Selvfølgelig. Ikke meningen å lage unødvendig støy. Hei.
 
Topp Bunn