G
Gjestemedlem
Gjest
Holy shit de er bra. Det tar noen minutter før det tar av, noe som er vanlig med impro, men dette var det klasse over! Herlig. Thanks man!To norske impro/støy musikere. Maja Ratkje og Lasse Marhaug
Holy shit de er bra. Det tar noen minutter før det tar av, noe som er vanlig med impro, men dette var det klasse over! Herlig. Thanks man!To norske impro/støy musikere. Maja Ratkje og Lasse Marhaug
Litt mer prog metal kanskje? Men jeg liker det mye og vi er absolutt på rett spor. En flott plate! Dette er musikk jeg liker, spesielt innslagene av C64/sid.. det er et fint krydder. Vi er nok mer over i band som Opeth nå.. men de er bra så det rekker og de beveger seg i nærheten av noise.Har kjøpt dette albumet og lurer på om det er i denne sjanger?
Takker for svar,grunnen til jeg spurte var at når jeg la den inn Discogs så kom noise opp i sjanger.Litt mer prog metal kanskje? Men jeg liker det mye og vi er absolutt på rett spor. En flott plate! Dette er musikk jeg liker, spesielt innslagene av C64/sid.. det er et fint krydder. Vi er nok mer over i band som Opeth nå.. men de er bra så det rekker og de beveger seg i nærheten av noise.Har kjøpt dette albumet og lurer på om det er i denne sjanger?
Jeg hørte mye på dem tidligere, Hole- og Nail-tiden. Senere har de falt litt under radaren. Men når sjekker opp dette nå så minner det meg litt om en slags tysk versjon av Skinny Puppy.. med andre ord.. oh yes.