N
nb
Gjest
Presis. Behovet for overføring av store datamengder er ikke-eksisterende for de aller, aller, aller fleste - selv på dette forum. En ordinær bruker har iTunes, Foobar, JRiver eller hva det nå måtte være og er ikke avhengig av særlig høy ytelse på disker eller nettverk for å få dette til å fungere.cybervision_ skrev:Jeg spiller stort sett av 44.1 via trådløst nettverk og det svinger som tusan - aldri en glipp selv om dekningen er så som så. ;D
Spotify låter også mer enn godt nok i høy kvalitet - kanskje jeg er for enkel i matveien?
Det følger av åpningsinnlegget at trådstarter nok har ganske simple behov og neppe er noen verdensmester i IT-teknikkens irrganger (beklager om jeg tar feil). Og å da for ørtende gang komme drassende med at "jeg har fått tak i og spiller av 32-bits DXD-filer i 8 kanaler og har laget en sw-upsampler med en fancy trunkering (hva i alle dager har det forresten med denne diskusjonen å gjøre)" er litt slitsomt, men det er kanskje bare jeg som synest det?
Knapt noen har 32-bits DXD-filer. Knapt noen kommer til å spille av slike de neste 5 årene, og de som eventuelt vurderer det vil forhåpentligvis dimensjonere deretter.
Ingen grunn til å gjøre ting mer komplisert enn de trenger å være.