NATTRANGLER

mfafa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2002
Innlegg
120
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Det er sent og jeg kjeder meg. Burde egentlig lagt meg for en stund siden nå..
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
nja... Jeg sto opp kl. 02.00. Har litt problemer med å finne døgnrytmen igjen..
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.160
Antall liker
3.290
Torget vurderinger
2
Da var de siste filene sendt til kontoret, prosjektet leveres i morgen 1200. nå kan jeg kanskje få 3 timers søvn før jeg må ta en runde i mummihuset med 3 åringen som er hjemme fra barnehagen i kjølevannet av en omgangssyke. livet er herlig.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Skikkelig trøkk på den lokale puben i kveld :p :p
At man aldri lærer :-[
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.446
Antall liker
2.681
Torget vurderinger
1
Der gikk siste mann......bare litt vann for å skylle ned mange timer med Tom Waits og noen flasker rød....

Det var en bra kveld...............
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Men Lin da, er du interesert i foppall ? Og heier på Lillestrøm ?? :-X :'(
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis pedofile forgriper seg på barn, hva gjør de audiofile da?
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.876
Antall liker
9
Gjestemedlem skrev:
Hvis pedofile forgriper seg på barn, hva gjør de audiofile da?
Hva er din definisjon på homfile da?
 
J

Jurassic

Gjest
Er kjedelig stille her enda kvelden fortsatt er ung.......
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.071
Antall liker
34
Ja, sola er jo enda ikke gått ned og like fordømt har alle gått til køys.
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Tror ikke solen går ned her før i slutten av juli. Tror ikke jeg gidder å være våken så lenge.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Buschi buschi hepp hspoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Knallpatron. Kebab
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.876
Antall liker
9
thomand skrev:
Buschi buschi hepp hspoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Knallpatron. Kebab
Konnte klera kjøles vor dem klempatron?
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Nu kaller sengen, det har den vel i og for seg gjort i noen timer, men jeg har ikke hatt tid til å legge meg.
Nu har Spiralis vært "Mulle Mekk bygger bil" !! De som har barn i den alderen kjenner sikkert figuren.

Eldste avkom kom hjem for et par uker siden med nyervervet automobil. Nissan Laurel, 2,4 liter bensin med rekkesekser. Kjøpt uten det faderlige opphavs "godkjenning", og den virket jo noen dager! :( Gutten ble selvsagt lei seg :'( :'( Så pappa har handlet deler for et mindre statsbudsjett, :-\ Og nå har vi byttet innsprøytingsdyser, selvsagt måtte han kjøpe en sekssylindret bil ! :p og jeg garanterer at det ikke er 50% mer arbeid enn en 4 sylindret, 250% er sikkert riktigere. Tre reimer ble også byttet, og nå går da kjøretøyet i allefall ! :D Ferdig klokka 03:00. :'(

Nu gjenstår kun bytte av luftfilter, fordelerlokk, rotor, stifter og kondensator. Pluggene får vi se på om de må byttes. Og så er det selvsagt et spørsmål om tenningsjustering, - gjett om jeg gleder meg ! Har ikke gjort noe slikt på de siste 10 årene tror jeg. Gud vet om jeg husker hva og hvordan ? ??? Uansett det blir senere i uken, nå skal der soves !! ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Men i svarte da! :eek: Har ingen brukt denne utmerkede tråden siden 16 juli. ?? ???
Nå har Spirillen ( det heter figuren i de danske serieheftene. ) jobbet som en Tyrk i hele dag. Garasjen skal flyttes, og ny tomt må klargjøres. De siste par timer har vært tilbragt har på HFS i selskap med litt Dupont Calavdos Original 45. Et meget smakfullt drikke.

Spørsmålet er om man skal legge seg eller spise noe først. Et intrikat spørsmål. ??? Litt stekt fisk ? Burde man i så fall rusle ut og fiske en ørret eller to ? Blodfersk fisk er jo fristende godt. Nå vi får se. ::) ;D Reinsteik hadde jo også vært godt. Kunne jo skyte den simla som står og spiser på fruens blomsterbed akkurat nå. Tjuvslakta rein skal etter sigende smake best. :p Kan jo satse på at naboen sover tungt ::) ellers må jeg vel dele med han også. :p

Nei nå tror jeg at jeg skal gi meg, begynner å bli mange korreksjoner for å klare å skrive slik at andre kan lese det!

Ha en fin sommernatt alle HiFitullinger !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Spiralis ( HiFi tulling )
 

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.559
Antall liker
1.183
Skulle gjerne hatt ei flaske Chimay å leske ganen med, men er man på jobb så er man på jobb. Har heldigvis Aldous Huxley og George Orwell i sekken og god tilgang på kaffe! Nattevakt til 07:45, og på møte igjen kl 13 :p
 

J T

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2004
Innlegg
609
Antall liker
10
BØØH! Vart du skremd no ???
 

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.559
Antall liker
1.183
Skal nok langt mer til for å skremme nattevakter ;)
 

Torja

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.03.2008
Innlegg
2.350
Antall liker
1.028
Jasså, så du er på jobb du og...
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Junior våknet 0400 sist natt og ville opp. Det aspirerer vel til tittelen "Natterangler".
Så da var det bare å stå opp og tegne biler i et par timer. ::) Er det rart en går i surr med dagene.
 

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Innlegg
1.374
Antall liker
3
ErosLoveking skrev:
Junior våknet 0400 sist natt og ville opp. Det aspirerer vel til tittelen "Natterangler".
Så da var det bare å stå opp og tegne biler i et par timer. ::) Er det rart en går i surr med dagene.
Hehe! Har en på 2,5 år og ei på litt over ett år. Har ikke hatt en hel natts søvn de siste 2,5 årene (Bortsett fra de dagene hvor resten av familen har vært bortreist.) Siste uken så har det vært veslejenta som er lys våken og hyper fra midnatt og en del timer utover. Fruen går på en solid smell om hun ikke får nokk søvn så da må undertegnede trå til. Ikke akkurat positiv stimulanse av hjernen! ;D
 
Topp Bunn