Neat Acoustics Ministra tilbud

Kommentarer

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.725
Kan dette være ett av 2021s beste høyttalertilbud? Jeg tror det- iallefall for allverdens Naimies- som har mulighet til å gi dem det de skal ha av strøm og signaler. :) Den som har lytta litt på Naim veit dog også at de separate strømførsyningene har sin effekt.. Men også koster en del å komplettere med.Men, som med det meste: Treffer det hjertet, er det verdt det...Det veit Neat og.

Sist redigert:

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
2.573
Torget vurderinger
0
Er det ett høyttalermerke jeg skal bruke tid på, når passer/ved første anledning (Horten 2021?), ja så er det disse. Bl.a. fordi de benytter seg av iso-baric løsninger. Vet ikke helt hvorfor, men jeg ser bare denne produsenten som særdeles seriøs - samt med baller til å gå litt egne veier. Kan sågar være at de bruker selve ørene, under konstruksjonen av sine høyttalere, noe innkjøpssjefer & sånt i store bedrifter sjelden er utrustet med :)

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.725
MB: Da kan du jo huske på hvilket merke de har i testrommene sine i Yorkshire...for så å teste med det...Tipper du vil like det du hører, jeg..

Sist redigert:

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.725
MB: Neats testrom var smekk fullt av Naim sist jeg sjekka...

cbarth1

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2012
Antall liker
1.639
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Sikker på at ikke det var Bladelius og Rega?? 😂😂

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.725
MB: Ærlig talt, det er tvert imot. Neat bruker da Naim som referanse. Men de funker knall på Rega/Cyrus/Audiolab og...Veldig musikalske, fokuserer på det som betyr noe. DEN kan du iallefall ikke misforstå, vel?

Sist redigert:

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
2.573
Torget vurderinger
0
MB: Ærlig talt, det er tvert imot. Neat bruker da Naim som referanse. Men de funker knall på Rega/Cyrus/Audiolab og...Veldig musikalske, fokuserer på det som betyr noe. DEN kan du iallefall ikke misforstå, vel?
Hehe, nei da er jeg med, forstod ikke helt hvorfor du snakket Naim overhodet - en god høyttaler er ofte ikke veldig forsterkeravhengig - selv om det man putter på bak selvfølgelig har mye å si. Uansett; skal bruke ekstra tid i år på Neat har jeg bestemt meg for - da forutsatt at Horten messa går av stabelen!

Informasjon om bruker

Miles
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
136
Link til alle artikler
191
Miles sine annonser
Bransjenyheter
Leben CS 600 X

Leben CS 600 X

• 0
Link til test av Leben CS 600 X : Leben CS600X review | What Hi-Fi? (whathifi.com) Veil. pris 69 000 kr. Nå kun 59 900 kr. www.NordicSoundDesign.no tel/sms 92434340...
Fortsett
Sommertilbud på Neat Ministra

Sommertilbud på Neat Ministra

• 0
Vi har nå sommertilbud på Neat Acoustics Ministra. Veil. pris 23 400 kr Nå kun 19 600 kr Ministra er en plasseringsvennlig høyttaler. Fyldig rask bass og veldig bra dynamikk ! Lån av Ministra er...
Fortsett
Bransjenyheter
Neat Acoustics ORKESTRA test

Neat Acoustics ORKESTRA test

• 1
Link til fin test av Orkestra : Neat Acoustics Orkestra | The Ear (the-ear.net) Neat Acoustics Orkestra 20 % rabatt Veil. pris 72 000 kr. 20 % rabatt = 57 600 kr. www.NordicSoundDesign.no...
Fortsett
Bransjenyheter
Acustica Applicata DaaD mk.2

Acustica Applicata DaaD mk.2

• 9
Acustica Applicata DaaD mk.2 Ta kontakt for oppsett og pris på DaaD i ditt lytterom ! DaaD gir stor lydforbedring og har ett flott design. DaaD overdemper ikke, de gir økt dynamikk...
Fortsett
Neat Acoustics Orkestra tilbud

Neat Acoustics Orkestra tilbud

• 2
Neat Acoustics Orkestra 20 % rabatt Veil. pris 72 000 kr. 20 % rabatt = 57 600 kr. www.NordicSoundDesign-no Nordic Sound Design | Facebook
Fortsett
Bransjenyheter
Neat Acoustics Xplorer tilbud

Neat Acoustics Xplorer tilbud

• 0
Vi har nå tilbud på Neat Acoustics Xplorer 20 % rabatt Veil. pris 51 500 kr. nå kun 41 200 kr. Isobaric ladet bass design. www.NordicSoundDesign.no Nordic Sound Design | Facebook
Fortsett
Topp Bunn