|
Og jeg fikk ommøblert bula og malt en vegg.Takk for nedetiden, da fikk jeg malt søre veggen![]()
Jeg fikk ikke gjort noe …Takk for nedetiden, da fikk jeg malt søre veggen![]()
EnigDet ble jo en påminnelse om hvor mye Hifi sentralen betyr for vårt nettsosiale liv når man ikke kunne sladre her en dag. Og ikke minst muligheten til å finne og dele erfaringer
Oppgraderer herved til støttemedlem idag !
Jeg og, en sterk opplevelse.Ble sittende å prate med konen utover kvelden.
Hyggelig dame, forresten.
Det kan nok redde noen ekteskap også detKanskje jeg må skru av siden oftere![]()
Tja, eller bryte opp. Ikke uvanlig at folk går fra hverandre når det er ferie...Det kan nok redde noen ekteskap også det![]()
To Whisky, to Cognac og 3 øl på meg.Jeg skulle bare ha 2-3 øl i går, men drakk mye mer enn det pga. nedetiden...![]()
![]()
![]()
![]()
(greit å ha noe å skylde på i alle fall...)
Hvordan vet man at søknaden om støttemedlem er innvilget?Ps: jeg ser at flere har blitt støttemedlemmer i dag, og takk for støtten
Kanskje jeg må skru av siden oftere![]()
Du får en sånn fin medalje ved siden av stjernene dineHvordan vet man at søknaden om støttemedlem er innvilget?
Den størrelse og omfang nettstedet ditt har, Høvdingen, du burde kanskje gå ut til medlemmene og høre om noen eier et flyselskap slik at du slipper tilfeller som det herJeg har vært fastklemt på 3 fly siden igår, og snart hjemme igjen. Feilen i går hadde nok ikke skjedd hadde det ikke vært for dette.
HFS burde være som Sporveien her i Oslo... er de forsinket over et visst antall minutter så kan du få dekket drosje!![]()
Tror ingen kritiserer deg på noe vis.Jeg har vært fastklemt på 3 fly siden igår, og snart hjemme igjen. Feilen i går hadde nok ikke skjedd hadde det ikke vært for dette.
Men, kanskje det var bra at enkelte fant ut at livet består av mer enn å krangle med hverandre på nett, og selv har jeg opplevd 3 uker som var nokså annerledes enn livet jeg er vant med hjemme.
Jeg skal gå gjennom siden når jeg kommer tilbake senere i dag for å se hva jeg gjorde feil i går.
Mvh
Høvdingen