nedskalering i stor skala

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.430
    Torget vurderinger
    5
    Testet såvidt Kenwood/DL103R opp mot Luxman/Delos i går. Puffin riaa med samme innstillinger. Låt selvsagt litt forskjellig - mer punch og kropp med første, mer raffinement og detaljer med andre - men en nytelse begge deler. Er imponert over Kenwood-spilleren.

IMG_3819.jpeg

Sist redigert:

Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.430
    Torget vurderinger
    5
    Årets hifi messe i Horten var et lite antiklimaks. Færre utstillere, mindre utstyr av interesse for min del. Av det jeg ga nok tid til å mene noe om, var det tre rom som utmerket seg.

Mala: Verdande beviste at Ø Audio har kommet i mål med en vellykket høyttaler på et helt annet nivå enn prototypen. En kostbar sak som spilte med autoritet, trøkk og kontroll. Låt stort og tøft.

Soundgarden: En annen høyttaler som imponerte var Monitor Audios nye toppmodell til en drøy mill, drevet av Electrocompaniet. Den hadde mye av nærheten til musikken som en god fulltone kan prestere, men i en helt annen skala. Frigjort, raffinert og nydelig.

Audioaktøren: I et av de store rommene spilte det flott med både vinyl og tape på den nye Qln Reference 9. Også et anlegg i øvre prissjikt, men svært vellykket i mine ører.

Disse tre oppsettene hadde til felles at det ble benyttet variert og til dels overraskende musikk - noe som også bidro til å løfte opplevelsen.

IMG_4479.jpeg
    IMG_4468.jpeg
    IMG_4475.jpeg

Sist redigert:

Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.430
    Torget vurderinger
    5
    Mange bra konserter for tiden! Einsturzende Neubauten er ikke tapt bak en handlevogn, eller en bormaskin for den saks skyld. Klangrikdommen var stor på Sentrum Scene i går, selv om de gradvis har roet ned støyelementene. Mørkt, underfundig og fint.

IMG_4541.jpeg

Sist redigert:

oal

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.11.2007
    Antall liker
    1.860
    Torget vurderinger
    3
    Mange bra konserter for tiden! Einsturzende Neubauten er ikke tapt bak en handlevogn, eller en bormaskin for den saks skyld. Klangrikdommen var stor på Sentrum Scene i går, selv om de gradvis har roet ned støyelementene. Mørkt, underfundig og fint.

Vis vedlegget 1065785
    En fantastisk konsert i mine ører!😊☀

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn