Og Psychedelic pill kan preordres på amazon til den nette sum av $87.19 for propert format, altså rundt 525,- spenn. Det er ganske heftig pris for ett album. For å si det pent. CD-utgaven koster $21.55. Lenge leve cd'n?
Det er vel ikkje offisielt endå, anna enn at han har svart på nokre spørsmål via twitter?den gamle mann kommer på europaturne neste år
Ser at vinylen nå ligger til Kr 349.- på PlatekompanietOg Psychedelic pill kan preordres på amazon til den nette sum av $87.19 for propert format, altså rundt 525,- spenn. Det er ganske heftig pris for ett album. For å si det pent. CD-utgaven koster $21.55. Lenge leve cd'n?
Ser at vinylen nå ligger til Kr 349.- på PlatekompanietOg Psychedelic pill kan preordres på amazon til den nette sum av $87.19 for propert format, altså rundt 525,- spenn. Det er ganske heftig pris for ett album. For å si det pent. CD-utgaven koster $21.55. Lenge leve cd'n?
Tg
“It should be out sometime in the new year. I don’t know its release details but would be surprised if it’s only available via Third Man. But this is Neil, so who knows. I anticipate this will be a very big seller. It is an album of covers. In it, as anticipated, he pays tribute to other renowned singer-songwriters. There are 12 tracks on it. There are no Neil Young originals, but…each side starts with an introduction (part 1, part 2) of the same title. That could be a Neil Young original although I have another theory on what these might be… A couple of the songs chosen will astonish you. Sorry for the secrecy but more on this might leak soon…”
Det var jo synd,men ro deg ned.Har du ikkje noke ant å spela mens du ventar på denne plata?Så skjer det igjen....
Utsettelse etter utsettelse, slår jo ALDRI feil med vinylutgivelsene hans. Tror faèn ikkje eg gidder/klarer å vente lenger. Fristende å krype til korset og sveive i gang spotty-utgava.
Godt å høre, jeg har den stående i køen for snarlig gjennomspilling.Live at the Cellar Door er absolutt verdt en lytt syns jeg
Flott akustisk opptak fra 1970 og respektabel remastering som får frem strenger, stemme og atmosfære på en flott og naturlig måte.
Jeg har nå kommet igjennom starten på LP'en, og må si meg enig med Liotheles: denne er verdt å ha i samlingen. Enkel, ekte og bra!Live at the Cellar Door er absolutt verdt en lytt syns jeg
Flott akustisk opptak fra 1970 og respektabel remastering som får frem strenger, stemme og atmosfære på en flott og naturlig måte.
Jeg har nå kommet igjennom starten på LP'en, og må si meg enig med Liotheles: denne er verdt å ha i samlingen. Enkel, ekte og bra!Live at the Cellar Door er absolutt verdt en lytt syns jeg
Er dette en "sannhet"? Personlig syns jeg kanskje a man needs a Maid er den beste låta på plata.voldsomme kunstmusikktrykket bak. Strykerarrangementene er dessuten langt fra Youngs forrige symfoniske forsøk, «A Man Needs A Maid» og «There’s A World», de desidert dårligste sporene på «Harvest» (1972).