xerxes
Æresmedlem
Beklager, en brukt surface kjøper jeg IKKE. Men det er meg.En brukt microsoft surface er vanskelig å slå rundt 3k
Var noen på jobben som grein seg til MS Surface. Jeg er ingen fan.
Beklager, en brukt surface kjøper jeg IKKE. Men det er meg.En brukt microsoft surface er vanskelig å slå rundt 3k
For ikke norsk språk i instilling på denne, har valgt norsk der det går å velge, men mye er fortsatt på Engelsk
Denne er jo ny fra ElkjøpKjøpte en 2 år gammel generasjon 5 IPad for 2 års siden , tror jeg gav 1500kr eller noe sånt . Funker knallbra som , lesebrett fjernkontroll surfing og . Pass på generasjonen du kjøper er kompatible med behover ditt , feks Roon Remote. . En gammel iPad 2 jeg fikk er . 10 ? år gammel er helt ubrukelig nå.
Har også byttet fra 15,6 til 13 når jeg kjøpte ny.Jeg gikk fra pc med 15,6" skjerm til 13" nå, og syns den er knøttliten og ekstremt hendig og praktisk å dra med seg overalt. Også er det et ordentlig tastatur, som man må ha som ekstrautstyr til nettbrett. For egen del ser jeg ingen nytteverdi med nettbrett over pc, var bare derfor jeg lurte.
Hvilken ruter har du? Er det standard Telenor?Dette brettet kutter wifi tilstadighet. Prøver speedtest for å se om nettet er dårligt men da kutter den etter et par målinger. Kan det vere routeren som gjør en blink av og på? Snakket med telenor om det, men de sier eg skal ta forterkeren in i stuen å se om wifi lyset forsvinner. Har prøvd det og lyset lyser men Nokia mister wifi uansett. Noen tips??
Dersom du ikke allerede har gjort det, prøv å reset nettverksinnstillingene på nettbrettetFor bytte hos elkjøp, virker som noe galt med nettverket på brettet
Har du sjekket innstillinger for Strømsparing?Leser nyheter i 5-10 min. så mister det wifi igjen. Må jo vere noe galt.
Har så dårlig mobilnett at det har eg ikke testet. Ellers så er det akkurat sånn som den linken du sendte. Så en nevnte at å sette Beacon til 100 istedet for 200 hadde fjernet problemet. Det er skyhøyt over min forståelse av wifi.Er det like ustabilt dersom du deler wifi fra telefonen ? (dvs bruker telefonene som modem & wifi router)
Edit : det kan se ut som det er noe enkelte brukere plages med:
https://community.phones.nokia.com/discussion/65375/wifi-issues-on-t20
https://www.reddit.com/r/Nokia/comments/vah245
mvh
KJ
Vet ikke om man kan ringe med den, har ikke simkort i den. Har ikke sjekket strøm sparing men kan gjøre det. Posten til KJ viser at det er et problem med wifi.Har du sjekket innstillinger for Strømsparing?
Kan du ringe med dingsen? Eller er den KUN WiFi?
Siden Apple gjennomsnittlig oppdaterer sine produkter i 5 år, så er vel den iPad-en ca 11 år, en evighet når det gjelder nettbrett og telefoner. IOS 9.3.5 ble utgitt 25.august i 2016, og 5 år før det er jo 2011.Denne har ios 9.3.5 og denne er allerede oppdatert står det. Ellers fint lite eg får til på denne. Youtube virker men ikke nett tv eller radio
Det jeg mente var at du burde be om å få låne et nettbrett og prøve det hos deg, til ditt bruk, om butikken ville yte litt service for å hjelpe deg, siden du returnerte det gamle nettbrettet ditt bør det selvfølgelig ikke selges igjen.Ja, fikk penger tilbake, ingen problem. Om det selges som outlet er det ikke greit da de vet om feilen. outlet produkter skal fungere.