Diverse Nettdating på HFS?

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Innlegg
1.245
Antall liker
288
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Likesinnede søker jo ofte en venn, kjæreste, livsledsager med noenlunde samme preferanse(r). Da tenkte jeg at om det skulle være tilfelle her på HFS, så hvorfor ikke gjøre noe sånt her ? Det ligger jo allerede noe info om personer her i forskjellige tråder. Så kan man jo sende en P.M. om f.eks et medlems profil er merket med `på sjekkern` eller et hjerte for den saks skyld. Noen konstruktive synspunkt ?
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.629
Antall liker
3.753
Foreslo en gang delvis i alvor til en kompis i forlagsbransjen et magasinkonsept med en blanding av naturstoff og bilder av nakne damer. Med tittelen "Jakt og Fitte".

Ja, jeg vet at det er sent...
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Sånt er en privatsak, og skal ikke deles med alt og alle…Det er upassende. Vitner også om en solid dose desperasjon. Noen av oss HAR faktisk kjæreste med felles interesse. Og har funnet henne i den virkelige verden😡👍😈 Jeg venter fortsatt ikke at alle her forstår det, dog..det får være opp til dem. Der går faktisk grensen..Misunnelsens brød blir som kjent alltid spist.
 
Sist redigert:

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.537
Antall liker
7.640
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
Det er vel over 30,000 medlemmer/besøkende på HFS og vel så det...... men vi snakker nok om promiller når det gjelder antall damer, så sjansen er vel heller liten hvis man er hetrofil....... hvis man IKKE er hetrofil er nok sjansene mye større :giggle:....... statistisk sett er vel potensielt ca 6-9% ikke hetrofile, så i teorien snakker man om flere hundre om ikke tusen her inne.

MEN, det har jo faktisk skjedd at det har blitt minst et par utav/via HFS uten at jeg skal nevne navn eller omstendigheter.... så det er håp selv om jeg tror det er lettere og vinne i lotto.
 
Sist redigert:

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
8.090
Antall liker
20.379
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Sånt er en privatsak, og skal ikke deles med alt og alle…Det er upassende. Vitner også om en solid dose desperasjon. Noen av oss HAR faktisk kjæreste med felles interesse. Og har funnet henne i den virkelige verden😡👍😈
Er det overhovedet noe som passer herinne for en sånn som deg??
Du må ikke nevnes ved fornavn, for da blir du utsatt for identitestyveri.
Du vil ikke vise bilder av noen av dine pralerier.
Du bli´r sur, når noen andre får gjort en veldig go´ handel.
Du tror du sitter på alle fasit, og ingen vil høre på deg likevel.
Er du sikker på, at du HAR en kjæreste?? Bilde... nåååhhee nei:mad:(y):devilish:
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.071
Antall liker
3.752
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Nå sto det strengt tatt ikke noe om damer i åpningsinnlegget heller.
Sant nok. Gamle nerdete menn som søker gamle nerdete menn kan jo faktisk ha en mulighet her.
Men jeg må si at jeg synes det er svært behagelig med en arena hvor man slipper å tenke over ting som dette.
 

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
5.493
Antall liker
9.827
Sted
Interiore Simplicitate
Sånt er en privatsak, og skal ikke deles med alt og alle…Det er upassende. Vitner også om en solid dose desperasjon. Noen av oss HAR faktisk kjæreste med felles interesse. Og har funnet henne i den virkelige verden😡👍😈 Jeg venter fortsatt ikke at alle her forstår det, dog..det får være opp til dem. Der går faktisk grensen..
Gir jo uttrykket kryssmatchingspotensiale en helt ny dimensjon. :sneaky:

Privat for dem som ønsker det sånn, tut og kjør for alle andre. Heldigvis er jeg godt gift, det siste jeg trenger i livet er vel en hifi-freak. ;)
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.537
Antall liker
7.640
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
Hvis noen skulle finne hverandre her på HFS være seg de er tvekjønnede asexuelle bisexuelle oppnedsexuelle eller whateversexuelle så synes jeg det ville vært hyggelig..... det er viktig og ha noen i livet sitt........ MEN for min egen del så ville jeg ALDRI vært sammen med noen med samme interesser/hobbyer som meg...... det får joggu være mer enn nok å krangle med folk her på forumet om stereo om jeg ikke skal krangle med kona etter at soveromsbelysningen er slukket om hvilken kabel vi skal bruke i anlegget dagen etter :eek::eek::eek:
 
Sist redigert:

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.611
Antall liker
3.143
Torget vurderinger
0
Hva med audiofil søker sugardaddy for videre utvikliing av Hai-Fai med stort potensiale.....😇
 
P

parafinoksen

Gjest
^^^Jeg hadde en studiekamerat som var litt fiksert på damer som var en del eldre enn seg (spesielt Nina Owing 🤣 ), og drømmescenarioet hans var å ende opp med en rik voksen dame, slik at han på hennes regning kunne gå hjemme i slåbrokken og pusle litt med et utkast til en erotisk thriller.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.300
Antall liker
9.539
Torget vurderinger
2
Det er jo bare helt naturlig å ønske seg å ha et forhold til en å dele liv og hverdag med , uansett legning. Det er mange fine folk som av ulike grunner ikke har sin matchende partner. Ønsker dem lykke til uansett forum eller metode.
«Love comes when you least expect it..» synger The Doors.

Det kan jeg bekrefte
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
De fleste her inne virker jo å være hvite, gudfryktige heterofile menn. Blir kanskje vanskelig å få dem til å date hverandre.

Men for all del, tanken er jo fin. Alltid hyggelig når noen finner hverandre.
 

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Innlegg
1.245
Antall liker
288
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Kanskje noe tidlig å konkludere nå; men ting tyder vel på at HFS neppe er stedet for seriøs dating framstøt. Er det noen damer her i hele tatt som har lest dette ??
 
Topp Bunn