motoren
Æresmedlem
Testet In-akustik Reference Coax mot optisk av samme serie for ikke lenge siden og klare ikke å høre noe forskjell
mvh
mvh
Ja kanskje det hva har du av utstyr når du har testet?Jeg har lest at noen hører forskjell og andre ikke så det kan kanskje være forskjellige grunner til det. Hvis du hadde hørt hos meg hadde du enkelt hørt forskjell også. Min hørsel er langt fra perfekt .
Jeg har MOON MiND streamer og Parasound P5 pre/dac og Ayon S3 pre/dac. Bruker den coax kabelen Hb52 laget med litt dyrere plugger enn originalt bare. Bruker InAkustikk nettverkskabelJa kanskje det hva har du av utstyr når du har testet?
mvh
Eller du har bra konstruert og stabilt utstyr.Nei , har aldri klart å finne forskjeller på digital kabler her i mitt oppsett, kanskje noe galt med ørene mine? eller for dårlig utstyr
mvh
Tror vi sier det slikEller du har bra konstruert og stabilt utstyr.
Hahaha eller kanskje ikkeEller du har bra konstruert og stabilt utstyr.
Det er greit for megJeg har nok det mister
mvh
Dere er så søte bareHva det noe å le av??
mvh
Ja mulig det er forskjell på det, men jeg har aldri prøvd. Jeg lener meg alltid tilbake og slapper av når jeg hører på musikk.Det er forskjell på å lene seg tilbake i stresslessen og høre på musikken og når man er fremoverlent og aktivt lytter etter forskjeller når man f.eks. bytter mellom forskjellge digitale kabler og utganger.. En ting er helt sikkert: Vi kan ikke stole på ørene i slike tilfeller. Vi skjerper sansene og hører detaljer som også er der når vi lytter tilbakelent i stresslessen, men de legger man ikke merke til på samme måte. Hjernen lurer oss trill rundt.