Nidaros AudioForening

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Connoisseur

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.04.2016
    Antall liker
    103
    Sted
    Trøndelag
    Det ble et hyggelig møte med flere kjente og noen ukjente.
    Enig i utsagnet om at de minste Kerr-modellene det ble spilt på spilte stort og overbevisende. Opplevelsen av dynamikk og snert var så absolutt tilstede.

Spesielt kjekt å få oppleve representant for en norsk importør (Multirom) og, ikke minst, i fra Kerr Acoustic selv.

Takk til Hifi Life for bra tiltak. (y)

P.S.: ....for øvrig kjekt å registrere damer blant lyttepanelet.

Connoisseur

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.04.2016
    Antall liker
    103
    Sted
    Trøndelag
    Det er stille i denne tråden......., veldig stille..... :unsure:

Jeg prøver meg med et forslag, for kanskje det er flere enn meg som kan være interessert i dette.

Altså; helga 11.-13- oktober er det høstmesse i Oslo hos bl.a. OHC (fre - søn) og Stereofil (fre - lør). Jeg vil tippe at det også kan bli et opplegg i butikker som Duet Audio, Soundgarden og Hifi-Klubben. Det er i praksis gangavstand mellom sentrumsbutikkene. Nå er det ganske lenge siden jeg var på hifi-messe i hovedstaden, så dette pirrer min nysgjerrighet.
    Hva tenker lokalforeningsmedlemmene (ja; det var et langt ord, ja...) om muligheten for at flere kan vurdere å reise eller oppleve noe sammen i Tigerstaden denne helga?
    Jeg sjekket togtabell senest i går kveld, og det er ennå humane priser å oppdrive med dette transportmiddelet, i alle fall.

NOEN INNSPILL?

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.993
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Hei og takk for innspill.

Jeg er på høstferie - eller avfrasering, som det også kalles i mine kretser...... :p

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn