Takker og bukkerGratulerer med dagen!!
Tusen Takk 2xJSamme dag som Næss jo! Grattis ifra VestBredden!!
Takker. Kaka ser god ut den
Hvem kunne vite det, enda en gratulasjon sendes herved fra litt lenger sør for VestBredden
Vis vedlegget 454560
Hehe tenkte nok det svaret kom fra den kanten ja. Sikkert ikke dumt det. Da må finne noe med tilsvarende kvalitet lydmessig.Transistorer.
Psvane 2A3C Hifi Series - PAR - Mala AudioDet ene Sovtek 2A3 røret mitt tok kvelden uten forvarsel. Hva annbefaler de som svinger innom her at jeg bør erstatte de med
Neida prisen er helt grei den. Det er en SE amp.Det er vel ikke grisegale
Du må bytte i par? Er ampen en Push Pull eller en SE?
Takker for tips serialcat. Har jo hørt endel positivt om psvane. Så kanskje jeg bør prøve ett parPsvane 2A3C Hifi Series - PAR - Mala AudioDet ene Sovtek 2A3 røret mitt tok kvelden uten forvarsel. Hva annbefaler de som svinger innom her at jeg bør erstatte de med
De fåes også i en "b" versjon som har samme fasong som sovtek. "c" versjonen har 300b kropp.
Mvh.
Takk takk mesut. Beste av alt er at den låter uforskammet bralekkert!
Hehe en baluba i skyggene er ikke det værste man kan ha. Og den biten med byttegalskap har du nok mye rett i.Stilig sak! Fortjener å gjennomføres. Gi den en fixed utgang i tillegg til de variable så lusker jeg i skyggene og venter til du får byttegalskap og kvitter deg med den for noen ølflasker eller lignende.
Ja du veit prisen øker dramatisk jo mer fornøyd jeg blir med denNoen kasser Nikko!
Isaac Hayes er/var konge! Den yngre generasjon forbinder han nok mest med Salty Chocolate Balls fra South Park, vi litt eldre med soundtracket til blaxploitationfilmen Shaft.Skjønner nå at jeg må utvide musikk spekteret enda mer Alt for mye god musikk jeg har gått glipp av.
Isaac Hayes var bra saker. Så takker for det tipset baluba
Flott bilde. Det er fint oppi der ja Du må nesten svinge innom hytta som ligger 2.6km innover Varlandsveien. Hvis du er der i en helg. Står ett par H6 der som det går ann å legge øret til. Og en kaffekopp etter skituren er jo ikke å forakte
Takker for tilbudet - har jo fått det før uten at jeg har klart å få ut fingeren... Må innrømme at jeg er litt sløvFlott bilde. Det er fint oppi der ja Du må nesten svinge innom hytta som ligger 2.6km innover Varlandsveien. Hvis du er der i en helg. Står ett par H6 der som det går ann å legge øret til. Og en kaffekopp etter skituren er jo ikke å forakte
Ja det må du gjøreTakker for tilbudet - har jo fått det før uten at jeg har klart å få ut fingeren... Må innrømme at jeg er litt sløvFlott bilde. Det er fint oppi der ja Du må nesten svinge innom hytta som ligger 2.6km innover Varlandsveien. Hvis du er der i en helg. Står ett par H6 der som det går ann å legge øret til. Og en kaffekopp etter skituren er jo ikke å forakte
Skal ta deg på ordet i løpet av vinteren